کد خبر: ۲۶۶۴۰
تاریخ انتشار: ۱۰:۰۰ - ۱۴ مهر ۱۳۹۸ - 2019 October 06
به دنبال بهترین تلویزیونی هستید که می‌توانید بخرید؟ مدت‌هاست به دنبال لیستی بروز و معتبر از بهترین تلویزیون‌های بازار هستید؟ بهترین تلویزیون‌های پیشنهادی نسبت به قیمت و بودجه خود را همیشه در شهر سخت‌افزار ببینید و از کارشناسان ما مشاوره بگیرید.
به گزارش آی تابناک : مطلب پیش روی شما، یکی از پربازدیدترین راهنماهای خرید شهر سخت‌افزار است که با استقبال بالای کاربران روبرو شده است. تمام تلاش ما بر این است که شایسته‌ترین گزینه‌های خرید تلویزیون را بر اساس شرایط بازار ایران به شما معرفی کنیم. خریداران زیادی هستند که بودجه زیادی را صرف خرید یک تلویزیون می‌کنند؛ به‌طوری که بخشی از خرید خود بسیار راضی بوده و بخشی به دلیل انتخاب غلط و نابجا ضرر می‌کنند. به بیان خلاصه هر گزینه‌ای که در بازار مشاهده می‌کنید نمی‌تواند یک گزینه ایده‌آل برای خرید باشد؛ پس قبل از خرید کمی دست نگه دارید و لیست پیشنهادی ما و گزینه‌های معرفی شده را مرور کنید.

در این مقاله همانند دیگر مقاله‌های راهنمای خرید در شهر سخت افزار، یک لیست شامل چندین گزینه که از ارزان‌ترین به گران‌ترین مرتب شده است به شما تقدیم خواهیم کرد تا بتوانید بر اساس بودجه خود اقدام به خرید تلویزیون کنید. توجه داشته باشید مهم‌ترین عامل مد نظر ما برای انتخاب گزینه‌های معرفی‌شده، فاکتور قیمت به کارایی است.

در لیست تلویزیون‌های پیشنهادی شهر سخت افزار یک رتبه بندی بر اساس 6 فاکتور در قالب نمودار تنظیم شده است. این 6 فاکتور شامل مواردی همچون طراحی، قابلیت‌ها، ورودی‌ها، مالتی مدیا، تصویر و ارزش خرید است. در زیر پارامترهایی که ما بر اساس آنها به این 6 فاکتور امتیاز داده‌ایم را مشاهده می‌کنید:

  • قابلیت‌ها: شامل مواردی نظیر رابط کاربری شکیل و کاربرپسند، سیستم عامل و ویژگی‌های هوشمند، امکان پخش تصویر دستگاه‌هایی نظیر گوشی هوشمند یا لپ‌تاپ به صورت بی‌سیم و سایر موارد مشابه است.
  • ورودی‌ها: تنوع و تعداد ورودی‌های دیجیتال و آنالوگ، محل قرارگیری و چیدمان درگاه‌ها و سهولت در دسترسی به آن‌ها از جمله مواردی هستند که امتیاز این بخش را مشخص می‌کنند.
  • مالتی مدیا: امکان پخش محتوای 4K یا HDR از درگاه یو‌اس‌بی، پشتیبانی از فرمت‌های متنوع صوتی و تصویری، پشتیبانی از قابلیت‌هایی نظیر Miracast، DLNA و... از جمله فاکتورهای امتیازدهی این بخش هستند.
  • تصویرعملکرد کلی تلویزیون در نمایش تصاویر، فیلم‌ها و بازی‌ها است. در این بخش عوامل متعددی نظیر دقت رنگ، حجم رنگ، رزولوشن، حداقل و حداکثر میزان روشنایی، پشتیبانی از استاندارد HDR، نرخ نوسازی تصویر و سایر مواردی که مربوط به کیفیت تصویر می‌شوند تاثیرگذار هستند.
  • طراحی: کیفیت ساخت و زیبایی ظاهری دو فاکتور اصلی این بخش هستند که با توجه به جنس بدنه و پایه تلویزیون و زیبایی کلی در طراحی آن سنجیده می‌شوند.
  •  ارزش خرید: این فاکتور تمامی فاکتورهای بالایی را نسبت به قیمت محصول می‌سنجد و نشان‌دهنده کارایی کلی محصول در برابر قیمت آن است.

ما 6 پارامتر ذکر شده را برای هر تلویزیون امتیازدهی کرده و در آخر نیز امتیاز نهایی را بر اساس میانگین آنها برای هر  تلویزیون آورده‌ایم. امتیاز میانگین به خوبی جایگاه محصول را نشان می‌دهد و می‌تواند معیار خوبی برای سنجش آن در مقابل دیگر گزینه‌ها باشد.



منبع : شهر سخت افزار

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار