کد خبر: ۲۶۶۳۷
تاریخ انتشار: ۰۹:۵۵ - ۱۴ مهر ۱۳۹۸ - 2019 October 06
شرکت چینی Colorful که در دو سال گذشته به دلیل معرفی سخت افزارهای جذاب نام خود را در بین بزرگان جا انداخته است، یک کارت گرافیک خاص و ویژه، با نام iGame GeForce RTX 2060 Super Neptune Lite OC را معرفی کرد.
به گزارش آی تابناک : محصول جدید کالرفول با نام iGame GeForce RTX 2060 Super Neptune Lite OC، یک کارت گرافیک خاص از تراشه تازه وارد RTX 2060 Super است که با یک خنک کننده مایع حلقه بسته، تهویه‌ای آرام، خنک و مطمئن را به همراه خواهد داشت. این کارت گرافیک جذاب دارای دو تراشه بایوس است. یکی از تراشه‌ها دارای تنظیمات استاندارد بوده اما با سوئیچ بر روی تراشه دوم، از نهایت فرکانس Turbo بهره خواهید برد.

کارت گرافیک iGame GeForce RTX 2060 Super Neptune Lite OC می‌تواند دمای تراشه را حتی در سنگین‌ترین تراشه‌ها، زیر 65 درجه سانتی گراد نگه داشته و این دما را مدیون خنک کننده مایع است. این خنک کننده مایع به یک رادیاتور 12 سانتی متری مجهز است. یک فن PWM با همین ابعاد بر روی آن نصب شده و یک جفت کانکتور 8 پین، نیروی مورد نیاز این کارت گرافیک را تأمین خواهند کرد.

co-rtx2060-03.jpg

بر خلاف بسیاری از مدل‌هایی که با خنک کننده مایع عرضه می‌شوند، iGame GeForce RTX 2060 Super Neptune Lite OC بدون خنک کننده بادی بوده و تنها با رادیاتور مایع طراحی شده است؛ البته با توان حرارتی RTX 20060 Super، عملاً نیازی به خنک کننده دوم دیده نمی‌شود. فرکانس اولیه این کارت گرافیک به 1650 مگاهرتز می‌رسد که با فعال کردن حالت اورکلاک در برنامه نرم افزاری، به 1815 مگاهرتز افزایش پیدا خواهد کرد.

co-rtx2060-02.jpg

طول کارت گرافیک iGame GeForce RTX 2060 Super Neptune Lite OC تنها 28 سانتی متر بوده و دارای سه خروجی DisplayPort 1.4 و یک خروجی HDMI 2.0b است. کالرفول تا کنون اشاره‌ای به قیمت گذاری این کارت گرافیک نکرده است.




منبع : شهر سخت افزار

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار