کد خبر: ۲۶۵۹۰
تاریخ انتشار: ۰۹:۲۶ - ۱۱ مهر ۱۳۹۸ - 2019 October 03
محصولات جدید «مایکروسافت» که در رویداد اختصاصی این کمپانی معرفی شده است، هیجان انگیز، جالب توجه و غیر منتظره هستند. پس از معرفی لپ تاپ‌های هیبریدی Surface Pro 7 و نوت بوک های Surface 3، اینک به سراغ Surface Neo می‌رویم. با ما همراه باشید.
به گزارش آی تابناک : Neo را می‌توان جدیدترین عضو خانواده سرفیس دانست که قطعاً حتی اگر علاقه چندانی به محصولات دیجیتالی و سخت افزاری نداشته باشید، عاشق آن خواهید شد. Surface Neo مانند کانسپت هایی است که هیچ‌گاه به مرز تولید نمی‌رسند!

Surface Neo به سیستم عامل ویندوز 10 ایکس (Windows 10 X) مجهز شده و دارای دو نمایشگر همزمان است. هرچند که جزئیات چندانی از Surface Neo منتشر نشده است، اما می دانیم که Surface Neo دارای دو نمایشگر بوده و می‌تواند آن را در دسته محصولات تاشدنی دسته بندی کرد. البته این نمایشگر مانند گوشی‌های هوشمند Galaxy Fold یکپارچه نبوده و با یک فاصله کوچک، شاهد جداسازی آنها از یکدیگر هستیم. Surface Neo از دو نمایشگر با ابعاد 9 اینچ بهره برده و هر دو نمایشگر به شکل کاملاً لمسی طراحی شده‌اند.

Surface-Neo1.jpg

در واقع بهترین حالت استفاده از Surface Neo، باز کردن دو برنامه یا پنجره متفاوت در کنار یکدیگر است. به هر حال نمی‌توان تنها در چند خط به تمام استفاده‌های Surface Neo اشاره کرد. در هر دو بخش چپ و راست سرفیس نئو، از فریم 5.6 میلی متری استفاده شده است. به گفته مایکروسافت، سرفیس نئو دارای باریک‌ترین نمایشگری است که تا کنون تولید شده است.

Surface Neo از پوشش محافظ گوریلا گلس استفاده کرده و می‌توانید آن را به شکل یک لپ تاپ هم مورد استفاده قرار داد. در واقع Surface Neo یک کامپیوتر همراه ویندوزی است که ردموندی ها اصراری بر القاء یک شیوه استفاده خاص از آن را ندارند. هر طور که راحت هستید، Surface Neo را مورد بهره برداری قرار دهید.

Surface-Neo3.jpg

کامپیوتر تا شدنی و جذاب سرفیس نئو از پردازنده‌های بسیار پیشرفته Intel Lakefield استفاده می‌کند که در لیتوگرافی 10 نانومتری تولید شده و دست کم دارای یک هسته Sunny Cove هستند. در کنار یک هسته Sunny Cove، شاهد استفاده از چهار هسته هسته‌های LITTLE Tremont در این تراشه هستیم.

Surface-Neo0.jpg

Surface Neo با قلم جدید سرفیس پن هم سازگاری کامل داشته و این قلم با اتصال به پشت Surface Neo قابلیت دریافت شارژ را خواهد داشت. صفحه کلید مورد استفاده در Surface Neo به صورت مغناطیسی به آن متصل شده و احتمالاً به صورت مجزا به فروش می‌رسد. البته اتصال صفحه کلید به نمایشگر، یکی از گزینه‌ها برای این منظور است. کاربران می‌توانند صفحه کلید مجازی را به صورت دلخواه بر روی هر یک از نمایشگرها اجرا کند.

Surface-Neo4.jpg

با تا کردن Surface Neo می‌توانید یک بخش آن را مانند لپ تاپ به صفحه کلید تبدیل کنید. در این صورت در بالای صفحه کلید، شاهد یک تاچ پد جالب توجهی و حتی نوار ایموجی ها خواهیم بود. اگر به یک لپ تاپ بزرگ‌تر نیاز داشتید، می‌توانید صفحه کلید فیزیکی را به صورت مغناطیسی به آن متصل کنید.



منبع : شهر سخت افزار

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار