کد خبر: ۲۶۳۸۲
تاریخ انتشار: ۰۸:۵۳ - ۰۲ مهر ۱۳۹۸ - 2019 September 24
احتمالاً می دانید امسال سونی در هیچ یک از نمایشگاه‌های بازی حضور نداشت و این کمپانی ژاپنی خود را برای نسل بعدی کنسول‌های بازی خود آماده می‌کند.
به گزارش آی تابناک : احتمالاً می دانید امسال سونی در هیچ یک از نمایشگاه‌های بازی حضور نداشت و این کمپانی ژاپنی خود را برای نسل بعدی کنسول‌های بازی خود آماده می‌کند. با این حال افزون Death Stranding یک بازی دیگر وجود دارد که همه انتظار دارند پیش از عرضه پلی استیشن 5 از راه برسد و آن The Last of Us Part II است.

گفته می‌شد قسمت بعدی یکی از بهترین عنوان انحصاری پلی استیشن اواخر امسال از راه می‌رسد اما به نظر می‌رسد Naughty Dog تصمیم ندارد The Last of Us Part II را پیش از فصل اول 2020 منتشر کند. دست کم یک فروشنده سویسی این ادعا را مطرح کرده است.

the-last-of-us-part-ii-release-date-has-just-been-leaked-527503-2.jpg

فروشگاه سویسی Softridge بازی The Last of Us Part II را برای عرضه در روز 28 فوریه 2020 (9 اسفند) بر روی وب سایت خود لیست کرده است. هرچند تاریخ ذکر شده می‌تواند دقیق نباشد، اما می دانیم روز 28 فوریه جمعه است و اغلب عناوین جدید در روزهای جمعه بر روی فروشگاه PlayStation Store قرار می‌گیرند.

حتی اگر تاریخ یاد شده دقیق نباشد، ممکن است PlayStation و Naughty Dog بخواهند The Last of Us Part II را اواسط سال 2020 منتشر کنند. در هر صورت سه نسخه Standard ،Special و Collector's قابل خرید خواهد بود.

احتمالاً هفته آینده Naughty Dog زمان انتشار The Last of Us Part II را اعلام کند. در صورتی که این بازی در روز 28 فوریه 2020 منتشر شود، گیمرها را به دردسر خواهد انداخت. می دانیم حوالی ماه فوریه سه بازی جدید The Last of Us Part II ،Final Fantasy VII Remake و Cyberpunk 2077 منتشر خواهند شد.



منبع : شهر سخت افزار

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار