کد خبر: ۲۶۳۲۸
تاریخ انتشار: ۰۹:۴۰ - ۳۱ شهريور ۱۳۹۸ - 2019 September 22
انتخاب تمامی قطعات یک PC از یک برند به کاربر کمک می‌کند تا از نهایت سازگاری، هماهنگی و زیبایی بیشتر و قابلیت‌های اضافی بهره‌مند شود. GIGABYTE برندی است که کلیه قطعات مورد نیاز یک PC کامل را تولید و عرضه می‌کند. در ادامه به معرفی مزایای تهیه یک PC کاملاً ساخت GIGABYTE می‌پردازیم.
به گزارش آی تابناک : انتخاب تمامی قطعات یک PC از یک برند به کاربر کمک می‌کند تا از نهایت سازگاری، هماهنگی و زیبایی بیشتر و قابلیت‌های اضافی بهره‌مند شود. GIGABYTE برندی است که کلیه قطعات مورد نیاز یک PC کامل را تولید و عرضه می‌کند. در ادامه به معرفی مزایای تهیه یک PC کاملاً ساخت GIGABYTE می‌پردازیم.

سازگاری و هماهنگی حداکثری قطعات
تهیه حداکثری قطعات از یک برند واحد، مزایایی زیادی دارد که اولین آنها سازگاری و هم‌خوانی حداکثری است.

F_201806011521224C0J8J5.jpg

هنگامی که تمامی قطعات PC خود را از برند GIGABYTE و AORUS تهیه می‌کنید، قطعات سیستم شما در سطح سخت افزار، Firmware و همچنین نرم افزار حداکثر سازگاری و تطبیق را دارند. این امر باعث می‌شود بتوانید نهایت کارایی را از سخت‌افزارهای خود دریافت کنید. همچنین طراحی و رنگ‌بندی آنها نهایت هم‌خوانی را دارد و به بهترین نحو ممکن با یکدیگر مچ (Match) می‌شوند تا با همگام‌سازی آن‌ها، به یک ظاهر زیباتر دست پیدا کنید.

قابلیت‌ها و امکانات یکپارچه
مزیت دیگر این کار، یکپارچگی قابلیت‌ها و امکانات است. برای نمونه نرم‌افزارهای پایش، کنترل و بهینه‌سازی به طور هم‌زمان از کارت گرافیک و مادربرد پشتیبانی می‌کنند که ضمن تسهیل استفاده از سیستم، شما را در امر خطایابی، بهینه‌سازی و پایش عملکرد سیستم یاری می‌کند.

software_siv.png

همچنین هنگامی که تعداد بیشتری از قطعات PC ساخت یک سازنده باشد، شما می‌توانید از نورپردازی RGB هماهنگ‌تر و زیباتر بهره‌مند شود.

تجمیع پشتیبانی و خدمات پس از فروش در یک مکان
مزیت دیگر، امکان بهره‌مندی از پشتیبانی و خدمت پس از فروش یکپارچه است. هنگامی که تعداد زیادی از قطعات PC شما ساخت یک سازنده باشد، خطایابی، پشتیبانی و استفاده از خدمات گارانتی بسیار آسان‌تر می‌شود و در مواقعی که به خدمات پس از فروش نیاز پیدا کنید، دچار سردرگمی و کلافگی ناشی از مراجعه به شرکت‌های مختلف نخواهید شد.

عملکرد سریع‌تر و مشکلات کمتر
هنگامی که قطعات مختلف چون کارت گرافیک، مادربرد و SSD ساخت یک سازنده باشند، دیگر لازم نیست درایورها و برنامه‌های Utility متعدد را نصب کنید. حاصل این کار، عملکرد بهتر سیستم، استفاده کمتر از منابعی چون پردازنده و حافظه رم و شانس کمتر بروز خطا و مشکلات است.

با این کار دیگر لازم نیست برنامه‌های متعدد را به طور همزمان نصب و اجرا کنید که حتی باعث لود شدن سریع‌تر سیستم عامل می‌شود.

کدام قطعات PC را می‌توانید از  GIGABYTE و AORUS انتخاب کنید
GIGABYTE و برند گیمینگ آن (AORUS)، طیف کاملی از اجزای مختلف PC های مدرن گیمینگ را روانه بازار کرده‌اند و برای هر کاربری و بودجه‌ای یک گزینه ایده آل وجود دارد.

مادربردهای GIGABYTE و AORUS

F_20190711175543oBVhjK000.jpg

GIGABYTE یکی از بزرگ‌ترین سازنده‌های مادربرد در دنیا است و طیف کاملی از مادربردهای مختلف را برای هر دو پردازنده‌های Intel و AMD عرضه کرده است. شما می‌تواند برای تمامی پردازنده‌های موجود یک مادربرد باکیفیت و بادوام از GIGABYTE یا برند AORUS تهیه کنید. همچنین شما با هر سطح از بودجه می‌توانید مادربرد مناسب خود را از میان مدل‌های GIGABYTE و AORUS پیدا کنید.

mainsec05.jpg

کارت گرافیک
GIGABYTE یکی از بزرگ‌ترین شرکای NVIDA و AMD است. این سازنده همواره جدیدترین کارت‌های گرافیک NVIDA و AMD را در مدل‌های مختلف عرضه می‌کند. شما می‌توانید از میان مدل‌های اورکلاک شده، مجهز به خنک کننده‌های پرقدرت و مدل‌های اقتصادی دست به انتخاب بزنید.

F_20190702210296cawQ0U.JPG

هیچ مهم نیست می‌خواهید از میان سری GeForce RTX 20 انتخاب کنید یا AMD RX 5700؛ گیگابایت کارت‌های کاستوم با طراحی و خنک کننده اختصاصی برای شما دارد.

1668.jpg

کارت‌های گرافیک GIGABYTE جزء سریع‌ترین‌ها، کم‌صداترین‌ها و خنک‌ترین کارت‌های بازار هستند.

حافظه رم DDR4
GIGABYTE و برند AORUS کیت‌های حافظه رم DDR4 نیز دارند. این سازنده کیت‌های حافظه DDR4 متعددی در ظرفیت‌ها و فرکانس‌های مختلف عرضه کرده است. شما می‌تواند از میان کیت‌های رده معمولی با فرکانس 2666 مگاهرتز تا کیت‌های فوق سریع مخصوص گیمینگ 3200 مگاهرتزی دست به انتخاب بزنید.

gigabyte_rgb_memory.jpg

به گواه ده‌ها بررسی مستقل، ماژول‌های حافظه AORUS جزء زیباترین‌ها و سریع‌ترین های بازار هستند.

AORUS_RGB_355x255.jpg

پاور (منبع تغذیه)
GIGABYTE و AORUS پاور نیز دارند. این کمپانی در همکاری با برخی از برترین سازندگان پاور دنیا، پاورهای مرغوب و زیبای AORUS را در چندین رده با توان‌های مختلف عرضه کرده است.

66656.jpg

طراحی زیبا، اجزای مرغوب و بادوام و عملکرد خنک و کم صدا، جزء ویژگی‌های پاورهای گیمینگ AORUS است.

کولر پردازنده (خنک کننده)

20190418160847684b15b46d0164012f6032d200f741a6fc_big.jpg

شما می‌توانید برای پردازنده سیستم خود یک کولر از GIGABYTE نیز داشته باشید. این سازنده کولرهای اختصاصی خود را در دو گونه ایرکولر (بادی) و واترکولر (خنک کننده مایع) ارائه کرده است.

mainpage.jpg

کولرهای GIGABYTE و AORUS نه تنها کیفیت ساخت بسیار بالا و طراحی زیبایی دارند، بلکه عملکرد آنها نیز عالی است. شما می‌توانید سراغ مدل‌های ایرکولینگ یا واترکولینگ با نورپردازی RGB بسیار زیبا بروید و حتی سیستم نورپردازی آن را با دیگر قطعات خود همگام (سینک) کنید تا زیبایی سیستم کامپیوتری‌تان را دوچندان کنید.

حافظه SSD
چه به یک SSD اقتصادی برای نصب سیستم عامل نیاز داشته باشید و چه خواهان یک SSD پرسرعت NVMe باشید، GIGABYTE و AORUS محصولی که به دنبال آن هستید را ارائه کرده‌اند.

gen4.jpg

این سازنده داریوهای SSD متنوعی در ظرفیت‌های مختلف برای بودجه‌های مختلف عرضه کرده است.

کیس
GIGABYTE و AORUS کیس کامپیوتر نیز عرضه کرده‌اند که جزء مدرن‌ترین و زیباترین کیس های بازار هستند. طراحی کیس های AORUS کاملاً مدرن است و افزون بر زیبایی، کلیه نیازهای گیمرها را برآورده می‌کنند.

0013.jpg

مانیتور
بله درست خواندید، AORUS مانیتور هم دارد. این سازنده مانیتورهای متنوعی در اندازه‌های مختلف برای گیمرها ارائه کرده است که نه تنها بسیار زیبا هستند، بلکه به طور اختصاصی برای گیمینگ ساخته شده‌اند.

F_20190203165675Gf2CeC.JPG

کیفیت تصویر بالا، رنگ‌های باطراوت و فناوری‌های انحصاری گیمینگ، جزء ویژگی‌های متمایز کننده مانیتورهای گیمینگ AORUS هستند.

کیبورد (صفحه کلید)، موس و موس پد
GIGABYTE و AORUS صفحه کلیدها و موس‌های تخصصی برای گیمینگ عرضه کرده‌اند که از طراحی زیبا، نورپردازی RGB، کیفیت ساخت بالا، طراحی ارگونومی و سرعت واکنش بسیار بالا بهره می‌برند. ماوس های گیمینگ AORUS از قابلیت های متعدد برای شخصی سازی بهره می برند.

323.jpg

F_2018092708284820fEbX.JPG

همچین AORUS ماوس پد گیمینگ نیز عرضه کرده است که می توانید نورپردازی RGB آن را با موس و کیبورد هماهنگ کنید.

s4-p7.jpg

هدست
چه دنبال یک هدست معمولی باشید و چه یک مدل حرفه‌ای برای گیمینگ آنلاین، می‌توانید روی AORUS حساب کنید. این سازنده مدل‌های متنوعی برای نیازهای مختلف عرضه کرده است که همگی از کیفیت ساخت بسیار بالایی برخوردار هستند.

A2.jpg

صندلی گیمینگ
تعجب نکنید؛ AORUS صندلی تخصصی مخصوص گیمینگ نیز دارد که جزء زیباترین و البته راحت‌ترین صندلی‌های بازار هستند.

01_1.jpg

صندلی‌های گیمینگ AORUS افزون بر کیفیت ساخت بسیار بالا، از طراحی مهندسی شده برای نهایت راحتی بهره می‌برند.

همانطور که توضیح داده شد شما می‌توانید با انتخاب قطعات کامپیوتر خود از یک برند خوشنام مثل گیگابایت، از مزایای یادشده (حداکثر کارایی، هماهنگی و سازگاری قطعات، زیبایی ظاهری و همگام‌سازی نورپردازی در کلیه سطوح سیستم) بهره ببرید. گیگابایت پس از خانه‌تکانی خود با معرفی برند آئورس، توانست مجدداً حضور قدرتمندی در بازار داشته باشد؛ به گونه‌ای که هم‌اکنون می‌تواند در ساخت سیستم‌های کامپیوتری و تأمین کلیه قطعات PC، رقبا را از پیش رو بردارد.



منبع : شهر سخت افزار

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار