کد خبر: ۲۶۳۰۳
تاریخ انتشار: ۰۹:۵۱ - ۳۰ شهريور ۱۳۹۸ - 2019 September 21
بالاخره شرکت اکتیویژن تاریخ رسمی عرضه نسخه موبایلی بازی Call Of Duty را با انتشار تریلر نسخه نهایی بازی در یوتیوب اعلام کرد.
به گزارش آی تابناک : بالاخره شرکت اکتیویژن تاریخ رسمی عرضه نسخه موبایلی بازی Call Of Duty را با انتشار تریلر نسخه نهایی بازی در یوتیوب اعلام کرد. پیش از این نسخه موبایلی بازی Call Of Duty در کشورهای استرالیا، کانادا و پرو منتشر شده بود و با استقبال بسیار خوب کاربران مواجه شده بود؛ در همین راستا اکتیویژن تصمیم گرفته است تا این بازی را به صورت جهانی در تاریخ 1 اکتبر عرضه کند.

اکتیویژن در نسخه موبایلی بازی Call Of Duty حالت جذاب بتل رویال را اضافه کرده است و به نوعی این بازی تبدیل به یکی از رقبای سر سخت نسخه موبایلی PUBG و Fortnite خواهد شد. حالت بتل رویال نسخه موبایلی Call Of Duty فعلاً در دسترس کاربران قرار ندارد و به گفته اکتیویژن هم‌زمان با عرضه جهانی در دسترس قرار خواهد گرفت.

در نسخه موبایلی این بازی کاربران می‌توانند 5 پروفایل مختلف به منظور شخصه سازی اسلحه‌ و شخصیت‌ها ایجاد کنند؛ همچنین امکان انتخاب قابلیت‌ها و امکانات اپراتورهای در این پروفایل‌ها وجود دارد. مانند تمام بازی‌های جدید کاربران می‌توانند با استفاده از اسکین‌های مختلف اسلحه‌ها و اپراتورهای درون بازی را شخصی سازی کنند. البته مانند اکثر بازی‌های موبایلی باید برای خرید اسکین و رنگ‌های جذاب مبلغی را پرداخت کنید و امکان بدست آوردن آن‌ها در طول بازی وجود ندارد.

اکتیویژن در این بازی دو شخصیت محبوب سری Call Of Duty، یعنی Soap و Ghost را به عنوان اپراتور قابل انتخاب قرار داده است که برای بدست آوردن آن‌ها باید Level خود را با انجام مداوم بازی افزایش دهید و به سطح مشخصی برسید. در حالت بتل رویال این بازی، 100 گیمر به شکل هم زمان به رقابت با یکدیگر می‌پردازند. همچنین امکان انتخاب حالت تک نفره، تیم دو نفره و تیم چهار نفره برای شروع حالت بتل رویا وجود دارد. این بازی در تاریخ 1 اکتبر برابر با 9 مهر در سراسر جهان عرضه خواهد شد.




منبع : شهر سخت افزار


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار