کد خبر: ۲۶۲۹۲
تاریخ انتشار: ۱۷:۲۹ - ۲۸ شهريور ۱۳۹۸ - 2019 September 19
شرکت سونی اخیرا اعلام کرد که قرار است بازی The Last of Us Part 2 در مراسم Madrid Games کشور اسپانیا نمایش داشته باشد.
به گزارش آی تابناک : نزدیک به یک سال از نمایش تریلر عنوان The Last of Us Part 2 می‌گذرد و پس از آن و در سال جاری تنها برخی اطلاعات جزئی از این بازی توسط شرکت ناتی داگ منتشر شد. اما به تازگی اخباری در فضای مجازی منتشر شده است که خبر از حضور و نمایش این بازی در مراسم مطبوعاتی بازی در مادرید می‌دهد.

انتظار می‌رود از آنجایی که این مراسم مطبوعاتی است، از بازی اطلاعات جدیدی منتشر نشود، اما از آنجایی که شرکت ناتی داگ معمولا گیمرهایش را بیش از حد منتظر نمی‌گذارد، احتمالا در این مراسم نیز اطلاعاتی جدید و هرچند کم را منتشر می‌کند. با انتشار خبر حضور بازی The Last of Us Part 2 در مراسم مادرید شایعات زیادی بین کاربران به وجود آمد که باعث سر در گمی بسیاری از گیمر‌ها شد.

احتمال نمایش گیم پلی از بازی The Last of Us Part 2 در Madrid Games

شرکت سونی برای پایان دادن به شایعات، به سرعت در وبلاگ رسمی خود اعلام کرد که قرار است در مراسم مادرید که از ۳ تا ۶ اکتبر برگزار خواهد شد، برای گیمر‌ها چیزی نمایش داده شود که تاکنون هیچ کس آن را ندیده است. هنوز مشخص نیست که منظور سونی نماش تریلر جدید است یا نمایش گیم پلی و فعلا هیچ کس از جزییات این نمایش آگاهی ندارد.

اما بسیاری از افراد بر این باورند که قرار است در مراسم مادرید کشور اسپانیا از عنوان The Last of Us Part 2 گیم پلی منتشر شود چرا که سونی در گذشته اعلام کرده بود به زودی گیمر‌ها بخش‌هایی از این بازی را با تمام جزییات مشاهده خواهند و این اتفاق جز با نمایش گیم پلی نخواهد افتاد. با این حال باید تا زمان برگزاری مراسم مادرید منتظر ماند و تا آن زمان نمی‌توان به طور دقیق درباره تصمیم شرکت ناتی داگ نظر داد.

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار