کد خبر: ۲۶۲۸۹
تاریخ انتشار: ۱۲:۴۴ - ۲۸ شهريور ۱۳۹۸ - 2019 September 19
"استیو داولینگ" (Steve Dowling) رئیس ارتباطات "اپل" پس از حدود ۱۶ سال کار در این شرکت تصمیم گرفته است از سمت خود کناره گیری کند.
به گزارش آی تابناک : "استیو داولینگ" سومین مدیر اجرایی تیم رهبری اپل بود که امسال کناره گیری کرد. پیش از آن در ماه فوریه "آنجلا آهرنتس" (Angela Ahrendts) رئیس بخش خرده فروشی این شرکت از سمت خود کناره گیری کرد.

"جونی آیو" (Jony Ive) نائب رئیس ارشد بخش طراحی صنعتی شرکت اپل نیز در ماه ژوئن سال جاری استعفا داد. هر سه مدیر، عضو تیم رهبری اپل بودند و خدمات ارزشمندی را برای "تیم کوک" رئیس کنونی اپل انجام داده بودند.

بنابر گزارش‌ها "فیل شیلر" (Phil Schiller) ، مدیر بازاریابی کنونی اپل موقتا مدیریت تیم روابط عمومی را برعهده خواهد داشت.

اپل طی بیانیه‌ای گفت: استیو داولینگ بیش از ۱۶ سال برای اپل کار کرده کرده است و در همه لحظات از این شرکت حمایت کرده و خدمات ارزشمندی را انجام داده است. از زمان نخستین عرضه آیفون، اپل واچ و ایرپادها وی در این شرکت بود و کمک بسیاری به ما کرد. اکنون وی تصمیم گرفته است که اپل را ترک کند تا اوقات خود را با خانواده سپری کند. ما از او بخاطر خدمات ارزشمندی که برای اپل انجام داده سپاسگزاریم و برای او بهترین ها را آرزو می‌کنیم.

"تیم کوک" رئیس کنونی اپل و "استیو داولینگ"

استیو داولینگ پیش از آنکه ۱۶ سال پیش در اپل شروع به کار کند یکی از خبرنگاران پایگاه خبری "سی.ان.بی.سی" (CNBC) بود.

هفته گذشته نیز "باب ایگر" (Bob Iger) مدیرعامل "والت دیزنی" از هیئت مدیره اپل استعفا داد.

گفته می‌شود "باب ایگر"(Bob Iger) مدیرعامل شرکت دیزنی به احتمال زیاد در واکنش نسبت به راه‌اندازی سرویس پخش آنلاین شرکت اپل موسوم به "اپل تی‌وی پلاس" که از اول نوامبر به عنوان یک رقیب برای سرویس پخش آنلاین شرکت دیزنی به نام "دیزنی پلاس" که از ۱۲ نوامبر شروع به فعالیت خواهد کرد، از هیئت مدیره اپل استعفا داده است.

هیئت مدیره اپل در حال حاضر دارای ۷ عضو شامل "آرتور دی.لوینسون" مدیرعامل شرکت تحقیق و توسعه بیوتکنولوژی Calico متعلق به شرکت الفبت، "جیمز ای.بل" رئیس سابق بوئینگ، "ال گور" سیاستمدار آمریکایی، "آندره جونگ" مدیرعامل گرامین آمریکا، "رونالد شوگر" مدیرعامل سابق نورث‌روپ گرانمن، "سوزان ال.واگنر" بنیانگذار بلک‌راک و "تیم کوک" مدیرعامل اپل است. تاکنون اپل و دیزنی در مورد دلیل استعفای ایگر به طور رسمی اظهار نظر نکرده‌اند و اپل نیز هنوز درباره جانشین ایگر صحبتی نکرده است.

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار