کد خبر: ۲۶۲۸۷
تاریخ انتشار: ۱۲:۴۱ - ۲۸ شهريور ۱۳۹۸ - 2019 September 19
به فاصله چند ساعت تا رویداد رونمایی رسمی از محصولات جدید هواوی، اطلاعات بیشتری از این مراسم فاش شد.
به گزارش آی تابناک : به فاصله چند ساعت تا رویداد رونمایی رسمی از محصولات جدید هواوی، اطلاعات بیشتری از این مراسم فاش شد. انتظار می رود کمپانی چینی در این رویداد علاوه بر سری میت 30 از ساعت هوشمند Watch GT 2، دستبند ورزشی و تلویزیون رونمایی کرده و تبلت مدیاپد M6 را عرضه جهانی کند.

سه روز پیش تصاویر تبلیغاتی خانواده میت 30 منتشر شدند و شمایل مدل ها را نمایان کردند. پرچمدار این خانواده یعنی میت 30 پرو از نمایشگر خمیده، ماژول دوربین دایره ای و ناچ بزرگ برخوردار است. گزارش شده این گوشی دو دوربین 40 مگاپیکسلی و یک سنسور 8 مگاپیکسلی زمان پرواز خواهد داشت. انتظار می رود سری میت 30 با نسخه منبع باز سیستم عامل اندروید به بازار عرضه شود.

هواوی در رویداد رونمایی از میت 30 از ساعت هوشمند Watch GT 2 نیز رونمایی خواهد کرد

هواوی ساعت هوشمند واچ GT 2 را نیز در رویداد عصر امروز معرفی خواهد کرد. این گجت در دو مدل با نمایشگر 1.2 اینچی AMOLED و نمایشگر 1.39 اینچی OLED همانند نسل قبلی معرفی می شوند. هر دو مدل از چیپ A1 بهره برده و مجموعاً در چهار طرح به بازار عرضه خواهند شد.

قرار است از یک دستبند ورزشی نیز رونمایی شود. این گجت پوشیدنی مجهز به GPS، سنسورهای حرکتی و ژئومغناطیسی، سنسور فشار هوا و ضربان قلب بوده و توسط درگاه USB شارژ می شود.

در مورد سیستم عامل ساعت هوشمند و دستبند ورزشی هواوی اطلاعاتی در دست نیست. احتمال دارد این گجت ها با سیستم عامل اختصاصی این شرکت یعنی هارمونی به بازار عرضه شوند.

ممکن است هواوی از یک تلویزیون هم رونمایی کند. این شرکت قبلاً اولین محصول با سیستم عامل هارمونی یعنی تلویزیون آنر ویژن را معرفی کرده بود. احتمالا تلویزیون جدید این شرکت نیز همین سیستم عامل خواهد داشت. این تلویزیون یک دوربین بیرون جهنده برای تماس های تصویری داشته و یک مدل با نمایشگر 4K به بازار عرضه خواهد شد. در مورد ابعاد و جزییات سخت افزاری این محصول اخباری منتشر نشده است.

احتمال دارد غول فناوری چینی تبلت 10.8 اینچی مدیاپد M6 را نیز عرضه جهانی کند. این تبلت اندرویدی خرداد ماه در چین عرضه شده بود.

اگر این خبر صحت داشته باشد در رویداد عصر امروز هواوی فقط باید منتظر جزییات سخت افزاری، قیمت و تاریخ عرضه محصولات ذکر شده باشیم.



منبع : دیجیاتو


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار