کد خبر: ۲۶۲۸۶
تاریخ انتشار: ۱۲:۴۰ - ۲۸ شهريور ۱۳۹۸ - 2019 September 19
روز گذشته سامسونگ تازه ترین اعضای خانواده موبایل های گلکسی ام به نام های M10s و M30s را معرفی کرد.
به گزارش آی تابناک : روز گذشته سامسونگ تازه ترین اعضای خانواده موبایل های گلکسی ام به نام های M10s و M30s را معرفی کرد. هر دوی این گوشی ها در گروه محصولات مقرون به صرفه جای می گیرند، امکاناتشان در حد متوسط است و باتری های بزرگی را در دل خود جای داده اند. گوشی گلکسی M10s با هدف بهبود جایگاه سامسونگ در بازار محصولات اقتصادی معرفی شده و گلکسی M30s موفقیت های سابق این شرکت در حوزه میان رده ها را تکرار خواهد کرد.

گلکسی M10s

گلکسی M10s

این گوشی بهبودهای قابل توجهی نسبت به M10 دارد که حدودا دی ماه سال قبل معرفی شد؛ در بخش جلویی بدنه آن یک نمایشگر ۶.۴ اینچی سوپر امولد +HD همراه با دوربین سلفی ۸ مگاپیکسلی خودنمایی می کند. بخش پشتی هم همان طراحی کلی نسل قبلی را دارد با این تفاوت که این بار یک حسگر اثرانگشت هم در آن دیده می شود. امکانات تصویربرداری گلکسی M10s هم تغییر چندانی نسبت به نسل قبل پیدا نکرده و باز شاهد همان دوربین اصلی با ترکیب حسگرهای ۱۳ مگاپیکسلی با گشودگی دهانه لنز F/1.9 و ۵ مگاپیکسلی واید با گشودگی دهانه لنز F/2.2 هستیم.

در داخل بدنه این موبایل یک چیپست هشت هسته ای اگزینوس 7884B با کلاک هسته ۱.۶ گیگاهرتز و ۳ گیگابایت رم تعبیه شده که ۳۲ گیگابایت حافظه داخلی آن را همراهی میکند. گوشی گلکسی M10s به یک باتری ۴ هزار میلی آمپرساعتی مجهز شده و از تکنولوژی فست شارژ ۱۵ واتی از طریق کانکتور USB Type-C  پشتیبانی میکند. این گوشی همراه با اندروید ۹ پای و رابط کاربری OneUI 1.5 سامسونگ از جعبه خارج می شود و به زودی با قیمت ۱۲۶ دلار در رنگ های آبی و مشکی به بازار هند عرضه می شود.

گلکسی M30s

گلکسی M30s

M30s با برخورداری از باتری ۶۰۰۰ میلی آمپر ساعتی بالاترین ظرفیت باتری را در میان موبایل های سامسونگ دارد. این گوشی به یک نمایشگر ۶.۴ اینچی سوپر امولد با دوربین سلفی ۲۴ مگاپیکسلی مجهز شده و در بخش پشتی بدنه نیز میزبان یک حسگر ۴۸ مگاپیکسلی با گشودگی دهانه لنز F/2.0 و حسگر ۸ مگاپیکسلی الترا واید و حسگر ۵ مگاپیکسلی عمق سنج است. موقعیت حسگر اثرانگشت دستگاه نیز تغییری نسبت به نسل قبل نداشته و بالای برند سامسونگ خودنمایی میکند.

توان پردازشی این گوشی از طریق چیپ ۱۰ نانومتری اگزینوس 9611 تامین می شود که چهار هسته کورتکس A73 با کلاک ۲.۳ گیگاهرتز و چهار هسته کورتکس A53 با کلاک کاری ۱.۷ گیگاهرتزی دارد. این گوشی ۴ یا ۶ گیگابایت رم دارد و برهمین اساس میتواند ۶۴ تا ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی قابل ارتقاء داشته باشد. گلکسی M30s به همراه اندروید ۹ پای و پوسته One UI 1.5 از جعبه خارج می شود و دیگر امکاناتش به پشتیبانی از دو سیم و جک هدفون ۳.۵ میلی متری خلاصه می شود.

میان رده جدید سامسونگ نیز در رنگهای مشکی، آبی و سفید با قیمت پایه ۱۹۶ دلار عرضه خواهد شد.



منبع : دیجیاتو


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار