کد خبر: ۲۶۲۶۵
تاریخ انتشار: ۱۲:۴۶ - ۲۷ شهريور ۱۳۹۸ - 2019 September 18

پارک تفریحی فانتازیا پوکت را می توان از جمله بهترین جاذبه های گردشگری پوکت دانست که این پارک تفریحی توانسته نظر بسیاری را به خود جلب نماید. توجه داشته باشید که پارک تفریحی فانتازیا پوکت تمامی امکانات و خدمات مورد نیاز مسافرین را ارائه داده و بهترین انتخاب جهت تفریح برایتان خواهد بود

 

یکی از بهترین جاذبه های گردشگری تایلند  در تور تایلند را می توان پارک تفریحی فانتازیا پوکت دانست که در این پارک می توانید انواع هیجانات را تجربه کرده و خاطره ای ماندگار از خود به یادگار ببرید. هر ساله خیل عظیمی از گردشگران پارک فانتازیا را جهت گشت و گذار و تفریح انتخاب می نمایند و از جمله مهمترین جاذبه های پوکت به شمار می آید. این پارک بیش از 56 هکتار فضایی مناسب برای تفریح یک روزه شما به همراه خانواده خواهد بود. باید بدانید که این مکان گردشگری برای انواع سنین مناسب بوده و همگان می توانند از تفریحات بی نظیر آن لذت ببرند. تفریحات فانتزیا را نمی توان تنها در لوازم و وسایل تفریحی آن خلاصه کرد و جاذبه های دیگری در این پارک ارزش بازدید خواهند داشت. این پارک را می توان به عنوان یک میراث از پوکت و کل کشور تایلند در نظر گرفت که جهت پی بردن به این موضوع مشاهده دیوار ها و چارچوب کلی پارک کافی خواهد بود. این پارک مدرنیته را در کنار کلاسیلک قرار داده تا فضایی زیبا به ارمغان آورد. با انتخاب این پارک برای گردش و گشت و گذار می توانید بهترین لحظات را سپری کرده و از تور پوکت نهایت لذت را ببرید.

 

 

تفریحات در پارک تفریحی فانتازیا پوکت

به گزارش سفر باتو ، بی شک مراجعین به پارک آن را به خاطر تفریحاتی که دارد انتخاب می نمایند و در رابطه با پارک تفریحی فانتازیا پوکت می توان گفت: این پارک می تواند تمامی خواسته های شما از یک پارک کامل را فراهم سازد و هیچگونه کمبودی در آن شاهد نخواهید بود. توجه داشته باشید که می توانید کودکانتان را به مسئولین پارک نیز بسپارید اما با تماشای لذت فرزندتان در هنگام استفاده از وسایل بازی تمامی خستگی وجودتان از بین خواهد رفت. مشاهده نمایش های متعدد از دیگر تفریحاتی است که در پارک تفریحی فانتازیا پوکت شاهد خواهید بود. در این پارک دقیقا در بخش میانی که به شکل یک سن خواهد بود می توانید از نمایش کارناوال سرگرمی لذت ببرید. این کارناوال سرگرمی می تواند بهترین خاطره از این پارک برایتان باشد. چرا که یک مراسم سنتی زیبا برگزار خواهند کرد که بی شک تماشای آن حس تازگی داشته و از آن لذت خواهید برد. محل نمایش فیل ها جدا می باشد و دلیل اجرای این نمایش محافظت 999 فیل از پادشاه تایلند می باشد. در تور تایلند بی شک بازدید از این پارک در برنامه سفر شما وجود خواهد داشت و مسئولین تور در زمان های مناسب شما را به محل های دیدنی پارک فانتازیا منتقل خواهند کرد.

 

 

امکانات پارک تفریحی فانتازیا پوکت

پارک فانتازیا علاوه بر تفریحات متنوعی که دارد امکانات رفاهی و امنیتی نیز برای مسافرین در نظر گرفته است که به همین دلیل می توانید هم به استراحت پرداخته و هم از خدمات استفاده نمایید. در این پارک می توانید از صنایع دستی نیز دیدن نمایید که در این نمایشگاه صنایع دستی مربوط به پوکت و کل تایلند قرار داده شده اند. یکی دیگر از بهترین مراکزی که توجه تمامی گردشگران را به خود جلب خواهد کرد فروشگاه هایی است که در پارک فعالیت می نمایند. این فروشگاه ها انواع سوغاتی های تایلند را به فروش می رسانند که می توانید به راحتی محصولات مورد نیاز خود را از این فروشگاه ها خریداری نمایید. باید توجه داشته باشید که قیمت این فروشگاه ها نیز مناسب بوده و همگان امکان خرید از آنها را خواهند داشت. در اطراف پارک می توانید اماکنی را جهت استراحت مشاهده نمایید که می توانید به راحتی دقایقی را به نشستن و تازه کردن نفس مشغول باشید. سپس می توانید رستوران را جهت خوردن وعده غذایی انتخاب نمایید. رستوران پارک فانتازیا پوکت بیش از 4 هزار نفر ظرفیت داشته و لیست کاملی از انواع غذاهای محلی و بین المللی دارد که به همین دلیل توانسته محبوبیت بسیاری در میان مردم کسب نماید.

 

 

دسترسی به پارک تفریحی فانتازیا پوکت

یکی از مهمترین سوالاتی که ذهن بسیاری را به خود مشغول کرده را می توان مکان و دسترسی به پارک فاتازیا دانست. دسترسی به پارک فانتازیا ساده بوده و می توانید در کمترین زمان از پوکت به آن برسید. اما در صورتی که به وسیله تور پوکت سفر کرده این مسئولین تور عهده دارد این کار خواهند بود. توجه داشته باشید که این پارک از ساعت 17 الی 23 به استثنا روز پنجشنبه باز بوده و امکان استفاده از آن را خواهید داشت. آدرس پارک: تایلند, پوکت, کامالا, کاسو دیسکریت, Phuket 83120 البته این آدرس را تمامی وسایل حمل و نقل پوکت می شناسند. جهت رفتن به پارک فانتزیا می توانید از وسایل حمل  نقل مختلفی استفاده نمایید اما مهمترین آنها را می توان تاکسی دانست. با سوار شدن به تاکسی و اعلام مقصد می توانید در کمتر از 15 دقیقه به این پارک برسید و نیازی به حساب کردن پول تاکسی نخواهد بود.چرا که پس از رسیدن به هتل می توانید مبلغ تاکسی سرویس را حساب کنید.

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار