کد خبر: ۲۶۲۵۸
تاریخ انتشار: ۱۱:۱۶ - ۲۷ شهريور ۱۳۹۸ - 2019 September 18
شرکت اوپو یکی از نام‌های بزرگ در دنیای گوشی‌های هوشمند است که محصولات خلاقانه و جذاب بسیار زیادی را معرفی و به بازار عرضه کرده است.
به گزارش آی تابناک : شرکت اوپو یکی از نام‌های بزرگ در دنیای گوشی‌های هوشمند است که محصولات خلاقانه و جذاب بسیار زیادی را معرفی و به بازار عرضه کرده است. اما یکی از جالب‌ترین فناوری‌های ابداع شده توسط این شرکت، فناوری شارژ سریع خانواده VOOC است که در جدیدترین نسخه خود به اوج تعالی رسیده و می‌تواند یک گوشی هوشمند را تنها در 25 دقیقه کاملاً شارژ کند.

جدیدترین گوشی اوپو Reno Ace نام دارد که قرار است با سریعترین سیستم شارژی که تا به حال به صورت تجاری در دنیای موبایل مورد استفاده قرار گرفته عرضه شود.

این گوشی به فناوری شارژی با نام Super VOOC 2.0 مجهز خواهد شد که در آن از توان الکتریکی تا 65 وات استفاده می‌شود و می‌تواند بسیار سریعتر از آنچه فکرش را می‌کنید دستگاه را شارژ کند.

اما برای اینکه متوجه قدرت این فناوری شارژ شویم، شرکت سازنده ویدئویی از آن منتشر کرده و نشان داده که گوشی Reno Ace با چه سرعتی می‌تواند شارژ شود. این ویدئو را در ادامه مشاهده می‌کنید.

یکی از سخت‌ترین زمینه‌های رقابت شرکت‌های چینی در بخش فناوری شارژ است و تا به امروز سریعترین فناوری شارژ توسط شرکت vivo با گوشی NEX 3 عرضه شده که شارژری 44 واتی همراه آن عرضه می‌شود.

همچنین هواوی نیز با پرچمداران خود شارژری 40 واتی را همراه کرده است که عملکردی بسیار عالی دارند. اما ادعاهایی از سوی شیائومی و ویوو شنیده‌ایم که نشان می‌دهد این شرکت‌ها برنامه‌های جذابی برای رساندن سرعت شارژ دستگاه‌های خود به اعداد و ارقام باورنکردنی دارند که هدیه استفاده از شارژرهای بالای 120 وات در آنها خواهد بود.

به هر حال اینکه بتوانیم گوشی خود را با سرعت بسیار بالا شارژ کنیم هدیه‌ای گرانبها از سوی سازندگان گوشی‌های هوشمند خواهد بود اما باید منتظر بمانیم و ببینیم ادعاهای مطرح شده توسط شرکت‌ها تا چه حد می‌توانند به واقعیت تبدیل شوند.

این روزها بحث رسیدن سرعت شارژ کامل دستگاه به زیر نیم ساعت است و شاید اوپو اولین شرکت در این زمینه باشد و مسلماً بعد از آن دیگر شرکت‌ها نیز مجبور به ارتقای سرعت شارژ دستگاه‌های خود می‌شوند تا از رقابت با دیگران جای نمانند.




منبع : شهر سخت افزار

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار