کد خبر: ۲۶۱۹۴
تاریخ انتشار: ۰۸:۳۴ - ۲۵ شهريور ۱۳۹۸ - 2019 September 16
شایعاتی مبنی بر بازگشت ال جی به بازار تبلت‌ها با G Pad 5 به گوش می‌رسد. این مسأله نه تنها به خاطر دوری دو ساله شرکت کره‌ای از این بازار عجیب است بلکه حضور چیپست قدیمی اسنپدراگون 821 در تبلت ال جی آن را به موضوع مورد بحثی تبدیل می‌کند.
به گزارش آی تابناک : در واقع LM-T600 یا همان G Pad 5 به تازگی از کره جنوبی تاییدیه رادیویی دریافت کرده است.  علاوه بر این نام همین مدل در سورس کد کرنل سرورهای ال جی هم دیده می‌شود. با این حال خبری از LMT600US در این کدها نیست که می‌تواند به معنی زیر سوال رفتن حضور ورژن مخصوص آمریکای این تبلت باشد.

تبلت ال جی

با اینکه مشخصات این محصول هنوز نهایی نشده اما با نگاهی دقیق‌تر به کد کرنل می‌توان به اطلاعات دیگری نیز دست یافت. بر این اساس دو ظرفیت 6000 و 8200 میلی آمپر ساعتی برای G Pad 5 در نظر گرفته شده و این احتمال نیز تقویت می‌شود که ال جی در حال کار روی ورژن‌های مختلفی از این تبلت باشد.

علاوه بر این G Pad 5 از گوگل پلی نیز تاییدیه دریافت کرده است که از این طریق هم می‌توان به مشخصات دیگر آن رسید. از جمله اینکه با یک تبلت 10.1 اینچی طرف هستیم که نمایشگری با رزولوشن 1200×1900 دارد و از اندروید 9 پای استفاده می‌کند. این تبلت همچنین از اینترنت LTE پشتیبانی می‌کند و فاقد NFC است.

اطلاعات مرتبط با چیپست اسنپدراگون 821 هم در این کد کرنل به چشم می‌خورد. ظاهرا این چیپ که سه سال از عمر آن می‌گذرد با 4 گیگابایت رم و 32 گیگابایت حافه داخلی همراه خواهد شد.

با این حال برای نتیجه‌گیری در مورد این تبلت هنوز زود است و باید منتظر خبرهای بیشتری از G Pad 5 ال جی باشیم.



منبع : دیجیاتو

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار