کد خبر: ۲۶۱۷۴
تاریخ انتشار: ۰۹:۵۶ - ۲۴ شهريور ۱۳۹۸ - 2019 September 15
«کینگستون» (Kingston) اعلام کرد موسسه پژوهشی DRAMeXchange در تازه‌ترین گزارش خود از این کمپانی به عنوان تامین کننده شماره یک ماژول‌های حافظه بر پایه تراشه‌های DRAM اسم برده است.
به گزارش آی تابناک : «کینگستون» (Kingston) اعلام کرد موسسه پژوهشی DRAMeXchange در تازه‌ترین گزارش خود از این کمپانی به عنوان تامین کننده شماره یک ماژول‌های حافظه بر پایه تراشه‌های DRAM اسم برده است. آنطور که گزارش DRAMeXchange نشان می‌دهد، Kingston با به دست گرفتن حدود 72.17 درصد بازار به این جایگاه دست یافته است.

ظاهراً این موضوع نشان می‌دهد Kingston بزرگ‌ترین تأمین کننده ماژول‌های حافظه DRAM است. با احتساب جایگاه برتر Kingston در سال 2018، ظاهراً این شانزدهمین سال پیاپی است که از سوی DRAMeXchange به عنوان برند شماره یک ماژول‌های DRAM معرفی می‌شود.

untitled-1.png

DRAMeXchange که زیرمجموعه کمپانی TrendForce است، می‌گوید در نیمه اول سال 2018 نقاط قیمتی بالا مانده‌اند و حتی بیش از 20 درصد بالاتر از قیمت قراردادها بوده‌اند. ظاهراً علی رغم موجودی بالا و کاهش قیمت در نیمه دوم سال 2018، سازندگان تراشه‌های حافظه DRAM توانسته‌اند سود خوبی به جیب بزنند.

DRAMeXchange از رشد محبوبیت استریم محتواهای آنلاین، توسعه‌های فناوری اخیر در حوزه اینترنت اشیاء و مهاجرت به دیتاسنترها و سرویس‌های تحت کلاد به عنوان عوامل مؤثر در رشد تقاضا برای تراشه‌های حافظه DRAM اسم برده است.

به گفته رئیس بخش DRAM کمپانی Kingston، آنها در سال 2018 میلادی بیش از 14 تریلیون مگابایت انواع حافظه، از جمله DRAM ،SSD و راهکارهای تعبیه شده تولید کرده است. آن‌طور که مایک مانی می‌گوید، این موضوع جایگاه کلیدی Kingston را در این صنعت نشان می‌دهد.


منبع : شهر سخت افزار

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار