کد خبر: ۲۶۱۴۷
تاریخ انتشار: ۰۹:۱۷ - ۲۳ شهريور ۱۳۹۸ - 2019 September 14
مسیری که سامسونگ در اواخر سال 2018 برای معرفی گوشی‌های میان‌رده جدید خود از دو سری A و M شروع کرد به خوبی در حال ادامه است و این شرکت قصد دارد با بروزرسانی و عرضه نسخه‌های s از گوشی‌های خود باز هم کاربران بیشتری را به سمت خود جذب کند. یکی از این محصولات Galaxy M10s است.
به گزارش آی تابناک : در ابتدای کار مشخصات Galaxy M10s در لیست وبسایت Android Enterprise منتشر شد و پس از آن بود که با لو رفتن یک فایل PDF توانستیم به مجموعه اطلاعات حاوی مشخصات این گوشی جذاب پی ببریم.

طبق اطلاعات جدید سامسونگ تقریباً در همه زمینه‌ها این گوشی را مشمول بروزرسانی‌های مناسبی کرده است که می‌تواند جذابیت آن را حتی از فروش چند ماهه‌ای که به سبب ویژگی‌های اولیه خود داشت افزایش دهد.

در Galaxy M10s ابعاد نمایشگر بزرگ‌تر شده و شاهد استفاده از یک نمایشگر 6.4 اینچی هستیم که می‌توان آن را با نمایشگر 6.22 اینچی M10 مقایسه کرد. فناوری ساخت نمایشگر همان AMOLED است و رزولوشن نیز 720p+ باقی‌مانده ولی خبر خوب این است که سامسونگ یک سنسور اثر انگشت را به پشت بدنه دستگاه افزوده است که در نسخه اولیه اثری از آن نبوده و می‌تواند به صورتی بسیار کاربردی به کمک کاربران میان‌رده بازار بیاید.

M10s-789.jpg

همچنین با توجه به اطلاعاتی که از قبل در مورد سخت‌افزار این گوشی بدست آورده‌ایم باید بگوییم که چیپست محبوب و میان‌رده سامسونگ Exynos 7885 که دارای پردازنده‌ای با دو هسته پر قدرت ARM Cortex-A73 از مجموع 8 هسته است همراه با یک پردازنده گرافیکی ARM Mali-G71 MP2 در آن دیده می‌شود که یک پله بالاتر از چیپست Exynos 7870 خواهد بود که قبلاً در Galaxy M10 به کار گرفته شده بود.

در بخش حافظه نیز امکان استفاده از حافظه داخلی 32 گیگابایت همراه با حافظه رم 3 گیگابایت موجود است که از مقدار قبلی 2 گیگابایت برای حافظه رم و 16 گیگابایت برای حافظه داخلی بیشتر است و می‌تواند منجر به افزایش قدرت پردازشی دستگاه و قابلیت‌هایی مانند Game Tools و همچنین ضبط محتوای نمایشگر را برای کاربران ممکن سازد.

یکی از ویژگی‌های بسیار خوب این گوشی نیز استفاده از دوربین دوم با حالت فوق عریض است که در این فایل PDF به تصور درآمده است و خبر خوب افزوده‌شدن قابلیت محبوب Live Focus به نرم‌افزار دوربین دستگاه خواهد بود.

M10s-787.jpg

باتری 4000 میلی‌آمپر ساعتی همراه با سیستم شارژ سریع هم میزبان این گوشی است و اگرچه در مورد میزان توان شارژر دستگاه صحبتی نشده ولی به احتمال فراوان باید شاهد استفاده از یک شارژر 15 واتی در آن باشیم. سال گذشته سامسونگ Galaxy M10 را با یک باتری 3400 میلی‌آمپر ساعتی و شارژر 5 واتی عرضه کرده بود. همچنین برای درگاه شارژ نیز از USB-C استفاده خواهد شد.

البته خبر خوب این است که افزودن این درگاه منجر به حذف جک استاندارد 3.5 میلی‌متری نخواهد شد و حتی کاربر می‌تواند دو سیم کارت را همزمان با یک کارت میکرو اس دی داخل گوشی مورد استفاده قرار دهد و هیچ محدودیتی در این مورد وجود نخواهد داشت.

پیش‌بینی می‌شود این گوشی با قیمت پایه در حدود 140 دلار عرضه شود؛ در نظر داشته باشید که Galaxy M10 فعلی با حافظه 32 گیگابایت در حال حاضر در بازار قیمتی در حدود 112 دلار دارد.



منبع : شهر سخت افزار

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار