کد خبر: ۲۶۱۳۴
تاریخ انتشار: ۱۲:۳۳ - ۲۱ شهريور ۱۳۹۸ - 2019 September 12
لامبورگینی با رونمایی از خودروی سوپراسپرت خود در نمایشگاه فرانکفورت طرفداران این کلاس از اتومبیل‌ها را شگفت‌زده کرد.
به گزارش آی تابناک : از میان خودروهای الکتریکی رونمایی شده در نمایشگاه خودروی فرانکفورت ۲۰۱۹ اتومبیل لامبورگینی Sian FKP 37 توجهات زیادی را به خود جلب کرده و بسیاری از بازدیدکنندگان تنها برای لحظه‌ای دیدن سوپراسپرت لامبورگینی خود را به این نمایشگاه رساندند.

خودرو لامبورگینی Sian FKP 37  دارای مشخصات و امکاناتی ویژه در موتور خود و همچنین در طراحی داخلی و بیرونی است. اگرچه لامبورگینی هرگز خودرویی ضعیف و بدون کیفیت را تولید نکرده است ولی با توسعه و پیشرفت فناوری‌های مرتبط با خودروهای سوپراسپرت همواره این ابرقدرت ایتالیایی یک گام از رقیبان خود جلوتر بوده است. 

خودروی Sian FKP 37، افتخار لامبورگینی در نمایشگاه فرانکفورت +تصاویر

نمایشگاه خودروی فرانکفورت میزبان سوپراسپرت قدرتمند لامبورگینی

لامبورگینی اعلام کرده است هر نسخه از این ابرخودرو قدرتمند ۳.۶ میلیون دلار قیمت دارد و قرار است تعداد بسیار محدودی از آن تولید شود. با اینکه در حال حاضر تنها چند دستگاه از لامبورگینی Sian FKP 37 ساخته شده اما تقریبا تمام آن‌ها پیش فروش شده است. خودروی جدید لامبورگینی از آن دسته اتومبیل‌هایی است که تنها تعداد محدودی از افراد در جهان توانایی خرید آن را دارند ولی فناوری‌های پیشرفته در داخل کابین و نمای ظاهری خودرو و طراحی بی‌نظیر بدنه هر علاقه‌مند به خودروهای سوپراسپرت را مجذوب خود کرده و وارد به تماشای آن شاید تنها برای دقایقی می‌کند. 

خودروی Sian FKP 37، افتخار لامبورگینی در نمایشگاه فرانکفورت +تصاویر

خودروی Sian FKP 37، افتخار لامبورگینی در نمایشگاه فرانکفورت +تصاویر

خودوروی Sian FKP 17 با داشتن موتور V12 که توانایی تولید قدرتی برابر ۸۱۹ اسب‌بخار را دارد در حال حاضر قدرتمند‌ترین اتومبیل لامبورگینی محسوب می‌شود. این هیولایی سوپراسپرت تنها در ۲.۸ ثانیه از بدو حرکت به سرعت ۱۰۰ کیلومتر بر ساعت می‌رسد. برخی از کارشناسان معتقدند این خودرو را باید به جرات ستاره نمایشگاه فرانکفروت نامید. تا این لحظه تعداد بسیار زیاد از بازدیدکنندگان نمایشگاه خودروی فرانکفورت ۲۰۱۹ از این اتومبیل دیدن کردند.



منبع : باشگاه خبرنگاران

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار