کد خبر: ۲۶۱۲۶
تاریخ انتشار: ۱۰:۲۱ - ۲۱ شهريور ۱۳۹۸ - 2019 September 12
شرکت «سامسونگ الکترونیک» نیز حضوری قدرتمند را در نمایشگاه IFA 2019 آلمان به نمایش گذاشته است. تا کنون با بخش‌هایی از غرفه این شرکت در IFA 2019 همراه شما بوده و حال به سراغ یخچال‌های جالب توجه BESPOKE خواهیم رفت. با ما همراه باشید.
به گزارش آی تابناک : سری یخچال‌های BESPOKE از Samsung برای زندگی‌های مدرن امروزی طراحی شده و محصولی خاص در آشپزخانه به شمار می‌رود.

samsung-09.jpg

یخچال از جمله محصولات بزرگ و مهم آشپزخانه است که تمام اعضای منزل از آن استفاده خواهند کرد؛ همچنین جای دادن آن در هر فضا، مسئله‌ای مهم است که سامسونگ به آن توجه ویژه‌ای دارد.

samsung-01.jpg

یخچال‌های جدید BESPOKE به صورت کاملاً ماژولار طراحی شده‌اند؛ 8 نمونه مختلف از یخچال‌های BESPOKE معرفی شده‌اند که از تک در تا چهار در، بسته به نیاز خانواده‌ها قابل تهیه هستند.

samsung-08.jpg

یکی از ویژگی‌های یخچال‌های BESPOKE امکان نصب 90 درجه‌ای آنها بوده و از این رو انعطاف مناسبی را در حین نصب شاهد هستیم.

samsung-02.jpg

ویژگی دوم این یخچال‌ها، قابلیت ماژولار است؛ در صورتی که بعدها نیازمند یک یخچال بزرگ‌تر باشید، با خرید یک نمونه دیگر امکان اتصال آنها به یکدیگر را خواهید داشت. ویژگی‌های طراحی در یخچال‌های BESPOKE به کاربران امکان طراحی با سلیقه خود را داده و از این رو محصولی کم نظیر هستند.

samsung-11.jpg

samsung-03.jpg

BESPOKEها در رنگ آمیزی های گوناگون عرضه می‌شوند؛ در بخش درب جلویی کاربران در بین گزینه‌هایی از قبیل فلز طرح چوب، شیشه‌ای مات و براق، شیشه‌ای با رنگ‌های متنوع به چشم می‌خورد.

samsung-04.jpg

samsung-10.jpg

روکش‌های طرح چوب در یخچال‌های BESPOKE با رنگ‌های مشکی، سفید و سبز موجود هستند. همچنین نمونه‌های شیشه نیز با رنگ‌های مات خاکستری، آبی، مرجانی و زرد عرضه می‌شوند. در مدل‌های شیشه شفاف، سامسونگ از رنگ آمیزی سفید و صورتی استفاده کرده است.

samsung-07.jpg

در صورتی که به دنبال ست کردن آشپزخانه خود باشید، می‌توانید این یخچال‌ها را در کنار دیگر لوازم خانگی سری مانند فر Dual Cook Steam مورد استفاده قرار دهید.

samsung-05.jpg

یخچال‌های BESPOKE را می‌توان یکی از زیباترین موجود در جهان دانست که ظاهراً اولین مدل‌های ماژولار جهان هم به حساب می‌آیند. در ادامه شاهد ویدیوی معرفی این یخچال باشید.

samsung-06.jpg

توجه: برای اطلاع از آخرین اخبار نمایشگاه IFA 2019 به صفحه اختصاصی mwc19logo.jpgمراجعه فرمایید.



منبع : شهر سخت افزار
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار