کد خبر: ۲۶۱۱۹
تاریخ انتشار: ۰۸:۲۱ - ۲۱ شهريور ۱۳۹۸ - 2019 September 12
عکاسی با دوربین های قطع متوسط چندی است که مورد توجه علاقمندان به این حرفه قرار گرفته و در همین راستا مدتی پیش فوجی فیلم از سه مدل دوربین مدیوم فرمت تازه رونمایی کرد.
به گزارش آی تابناک : عکاسی با دوربین های قطع متوسط چندی است که مورد توجه علاقمندان به این حرفه قرار گرفته و در همین راستا مدتی پیش فوجی فیلم از سه مدل دوربین مدیوم فرمت تازه رونمایی کرد. در پاسخ به این رقیب، حالا شرکت دانمارکی فیز وان از یک سیستم دوربین جدید با نام Phase One XT رونمایی کرده است. این محصول که برای علاقمندان به عکاسی از مناظر طراحی و تولید شده است از یک بادی جدید و بسیار سبک در سری XT بهره می برد.

بیس یا بخش پایه سیستم XT شامل بدنه دوربین می شود که در واقع نقش یک فریم را ایفا خواهد کرد و لنز در بخش جلویی آن و بک دیجیتالی در قسمت پشتی آن می نشیند. از آنجایی که سنسور، توان پردازشی و مکانیزم های کنترلی همگی در بک دوربین قرار دارند بادی XT نسبت به سری دوربین های XF فیز وان بسیار باریک و سبک است. این بادی به غیر از یک دستگیره و دکمه شاتر صرفا شامل چرخ تغییر مد می شود که امکان تغییر حالت لنزها از افقی به عمودی یا بالعکس را فراهم میکند.

فیز وان

بادی این سیستم نقش نوعی نقطه اتصال میان بک های دیجیتالی IQ4 در پلتفرم اینفینیتی فیز وان و لنزهای جدید برند Rodenstock را ایفا می کند.

شرکت سازنده تاکنون سه لنز مختلف از این سری را با نام های Rodenstock HR Digaron-S 23mm f/5.6، Rodenstock HR Digaron-W 32mm f/4 و Rodenstock HR Digaron-W 70mm f/5.6 معرفی کرده که هر کدام دارای مکانیزم شاتر الکترومغناطیسی X-shutter بوده اند.

فیز وان

گفته می شود که بادی XT همراه با ارگونومی بسیار بالا و مکانیزم های کنترلی بسیار ساده و در دسترس و ساخته شده است که شامل یک دکمه دوال اکشن میشود. خود این سیستم دوربین قطع متوسط نیز با پنج سال ضمانت تعویض قطعات وارد بازار خواهد شد.

پکیج کامل این سیستم شامل بادی XT، بک ۱۵۰ مگاپیکسلی و لنز انتخابی شما ۵۶۹۹۰ دلار آب می خورد.



منبع : دیجیاتو


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار