کد خبر: ۲۶۱۱۱
تاریخ انتشار: ۱۶:۲۹ - ۲۰ شهريور ۱۳۹۸ - 2019 September 11
در یکی از قسمت های سیمپسون ها، Smithers صرفا با گفتن اینکه یکی از عروسک های تولیدی برندی به نام ملیبو استیسی همراه با کلاه جدیدی وارد بازار شده، در یک اسباب بازی فروشی غوغا می کند و همه را برای خرید آن عروسک که جز کلاه تفاوت دیگری با نسخه قبلی ندارد تشویق و ترغیب میکند.
به گزارش آی تابناک : در یکی از قسمت های سیمپسون ها، Smithers صرفا با گفتن اینکه یکی از عروسک های تولیدی برندی به نام ملیبو استیسی همراه با کلاه جدیدی وارد بازار شده، در یک اسباب بازی فروشی غوغا می کند و همه را برای خرید آن عروسک که جز کلاه تفاوت دیگری با نسخه قبلی ندارد تشویق و ترغیب میکند. اپل هم هر بار که یک آیفون جدید معرفی می کند همین جنون را در میان علاقمندان به آیفون ایجاد می کند و فرقی ندارد که به روز رسانی محصول تازه اش تا چه اندازه کوچک و ابتدایی باشد.

روز گذشته نیز شرکت کالیفرنیایی نسل جدید آیفون خود را در قالب سه نسخه معرفی کرد. اما در روزهای منتهی به مراسم شب گذشته، اخبار و شایعات زیادی در رابطه با دوربین احتمالی آیفون های جدید منتشر شد و بسیاری از پیش حدس می زدند که با دوربین اصلی سه گانه در یکی از مدل ها روبرو خواهیم شد. این گمانه زنی ها باعث شد که بسیاری از کاربران از دوربین سه گانه آیفون میم بسازند و آن را در توییتر به انواع و اقسام چیزها تشبیه کنند که در ادامه نگاهی به برخی از جالب ترینشان می اندازیم.

دوربین سه گانه آیفون ۱۱ پرو مکس خیلی ها را به یاد فیجت اسپینر می اندازد.

یا اجاق گاز

یا نارگیل

یا توپ بولینگ

یا جانوری به اسم تارسیوس

یا موجودات فضایی

شاید هم چشم های کارتونی

نهادهای اطلاعاتی آمریکا

گل های دامن ملاله یوسف زی

برخی هم با انتشار تصویر رادیولوژی از بدن های فاقد کلیه به قیمت بالای خرید این آیفون ها اشاره کردند.

برخی هم گفتند که کاش آیفون XS را نخریده بودند چون آیفون ۱۱ و نه دو مدل پرو از آن ارزان تر است.

و واکنش های اولیه به سلفی اسلو موشن اپل که با نام اسلوفی معرفی شد کاملا منفی بود.

اول اجازه بده یه اسلوفی بگیریم. نه!



منبع : دیجیاتو
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار