کد خبر: ۲۶۱۰۴
تاریخ انتشار: ۱۲:۰۶ - ۲۰ شهريور ۱۳۹۸ - 2019 September 11
اپل بعد از آن که آیفون‌های ۱۱ پرو و پرو مکس را با دوربین ۳ گانه معرفی کرد، از جدید‌ترین قابلیت عکاسی آیفون به نام Deep Fusion نیز پرده برداشت.
به گزارش آی تابناک : این قابلیت فقط در آیفون‌های ۱۱ پرو و ۱۱ پرو مکس در دسترس است و آیفون ۱۱ از این ویژگی برخوردار نخواهد بود. Deep Fusion به کاربران این اجازه را می‌دهد که بیشترین میزان جزئیات را هنگام عکسبرداری ثبت کنند. آیفون ۱۱ پرو با کمک موتور پردازش عصبی چیپست جدید A13 Bionic تعداد ۹ عکس مختلف را با یکدیگر ادغام می‌کند.

یکی از این عکس‌ها با تکنیک نوردهی طولانی گرفته می‌شود که با ۸ عکس دیگر ادغام خواهد شد و تصویر نهایی عکسی با حداکثر جزئیات تولید خواهد شد. ادغام پیکسل به پیکسل عکس‌ها نیز در نوع خود جالب است که با توجه به میزان حجم پردازش آن، تنها به کمک چیپست جدید ممکن می‌شود. فیل شیلر تکنولوژی به کار رفته در این تکنیک را دیوانگی علم خطاب کرده است.

البته عکس‌های نمایش داده شده در مراسم اپل نمی‌تواند معیار خوبی برای نشان دادن تواناییّ‌های ویژگی Deep Fusion قلمداد شود، زیرا این عکس‌ها در بهترین شرایط ممکن گرفته می‌شوند و با حالات عکاسی روزمره فاصله بسیاری دارند. در هر صورت باید تا بررسی دقیق‌تر این ویژگی کمی بیشتر صبر کنیم تا ببینیم ادعای اپل چقدر به واقعیت نزدیک است.



منبع : دیجیاتو

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار