کد خبر: ۲۶۰۹۸
تاریخ انتشار: ۱۰:۳۸ - ۲۰ شهريور ۱۳۹۸ - 2019 September 11
پس از رونمایی از آیفون 11 اکنون نوبت محصولات قدرتمند iPhone 11 Pro و Pro Max است. امروز این شرکت از آیفون 11 پرو و آیفون 11 پرو مکس، گوشی‌های هوشمند رده بالای خود نیز رونمایی کرد که این دو مدل از آیفون 11 گران‌تر خواهند بود.
به گزارش آی تابناک : پس از رونمایی از آیفون 11 اکنون نوبت محصولات قدرتمند iPhone 11 Pro و Pro Max است. امروز این شرکت از آیفون 11 پرو و آیفون 11 پرو مکس، گوشی‌های هوشمند رده بالای خود نیز رونمایی کرد که این دو مدل از آیفون 11 گران‌تر خواهند بود. آیفون 11 پرو با یک نمایشگر 5.8 اینچی و در ابعادی کوچکتر از آیفون 11 ارائه شده است. این مدل دارای یک نمایشگر OLED بوده که قطعا از کیفیت بسیار بالایی برخوردار خواهد بود و از طرفی قابلیت‌های پیشرفته‌تری را نیز ارائه خواهد کرد.

قبل از هر چیز باید به طراحی این مدل‌های پرو بپردازیم که از استیل ضد زنگ با بدنه‌ای محکم ارائه شده اند. از سوی دیگر شاهد پشتیبانی از قابلیت HDR10 در این مدل‌ها خواهیم بود. اپل در مدل‌های پرو از طیف وسیع‌تری از رنگ‌ها استفاده کرده، در نتیجه شاهد تصاویری زنده در مدل iPhone 11 Pro خواهیم بود.

مدل iPhone 11 Pro

در نهایت می‌رسیم به دوربین سه‌گانه این مدل که آن را منحصر به فرد کرده است. در این دوربین سه‌گانه شاهد یک سنسور 12 مگاپیکسلی با قابلیت بزرگنمایی تا 4 برابر خواهیم بود که این سنسور با لرزشگیر نوری و زاویه دید بسیار وسیع ارائه خواهد شد. نکته اصلی این است که هنگام عکاسی با iPhone 11 Pro و Pro Max انعطاف پذیری بیشتری خواهید داشت. هم اکنون می‌توانید از حالت‌های گسترده و تله فوتو برای عکس‌های پرتره استفاده کنید و تصاویر خیره‌کننده در به ارمغان آورید. از سوی دیگر شاهد بهبود رابط کاربری در بخش دوربین خواهیم بود. همچنین می‌توانید انگشت خود را روی دکمه شاتر نگه دارید تا ضبط فیلم، در حالی که در حالت عکس هستید انجام شود.

یک ویژگی جدید به نام Deep Fusion در بخش عکاسی این مدل‌های پرو وجود دارد که این قابلیت، 9 عکس از هر سه دوربین خواهد گرفت و آنها را در یک عکس با کیفیت بالا ارائه خواهد کرد. برنامه Filmic Pro نیز به شما این امکان را می‌دهد تا از چندین دوربین به طور همزمان ضبط کنید. البته در کنار موارد ذکر شده تمامی قابلیت‌های دوربین آیفون 11 نیز در این دو مدل iPhone 11 Pro و Pro Max ارائه شده است. دوربین جلوی 12 مگاپیکسلی نیز لنزهای وسیع‌تری برای عکسها و همچنین حسگر وسیع‌تری برای FaceID بدست آورده است و به شما این امکان را می‌دهد تا تلفن خود را سریع‌تر از همیشه باز کنید.

گوشی‌های iPhone 11 Pro و Pro Max از پردازنده جدید اپل یعنی A13 Bionic بهره می‌برند که در مورد سرعت CPU و GPU حدود 20 درصد سریع‌تر از A12 است. این دو گوشی هوشمند همچنین از یک موتور عصبی سریع‌تر برای تجزیه و تحلیل عکس‌ها و فیلم‌ها در زمان واقعی و همچنین یادگیری ماشین برای کمک به CPU برای دستیابی به بیش از یک تریلیون عملیات در ثانیه بهره می‌برند.

گوشی‌های iPhone 11 Pro و Pro Max

هر دو مدل Pro دارای صفحه نمایش OLED "Super Retina" با نسبت کنتراست 2،000،000: 1 و حداکثر روشنایی 1200 نیت هستند. همانطور که گفتیم اندازه صفحه نمایش iPhone 11 Pro در 5.8 اینچ بوده و مدل Pro Max در ابعاد 6.5 اینچ ارائه خواهد شد. در نمایشگر این دو مدل شاهد پشتیبانی و سازگاری از HDR و Dolby Vision هستیم. اپل ادعا می‌کند که آیفون 11 پرو چهار ساعت بیشتر از باتری XS عمر می‌کند و Pro Max  تا 5 ساعت بیشتر از XS Max عمر باتری خواهد داشت.

در نهایت باید بگوییم که iPhone 11 Pro با قابلیت ضد آب با قیمت 999 دلار و Pro Max با قیمت 1099 دلار به فروش خواهد رسید. پیش فروش این محصولات از 13 سپتامبر آغاز می‌شود و از 20 سپتامبر این محصولات عرضه خواهند شد.



منبع : شهر سخت افزار

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار