کد خبر: ۲۶۰۹۷
تاریخ انتشار: ۱۰:۳۷ - ۲۰ شهريور ۱۳۹۸ - 2019 September 11
درست در زمانی که کسی انتظارش را نداشت اپل، از آیپد 2019 خود در کنفرانس امروز رونمایی کرد. در این آیپد شاهد تغییر ابعاد هستیم که با نمایشگر 10.2 اینچی ارائه شده است. باید اشاره کنیم که مدل پایه آیپد در ابعاد 9.7 اینچی بوده است و این اقدام اپل یک تغییر ساختار در آیپد به حساب می‌آید.
به گزارش آی تابناک : درست در زمانی که کسی انتظارش را نداشت اپل، از آیپد 2019 خود در کنفرانس امروز رونمایی کرد. در این آیپد شاهد تغییر ابعاد هستیم که با نمایشگر 10.2 اینچی ارائه شده است. باید اشاره کنیم که مدل پایه آیپد در ابعاد 9.7 اینچی بوده است و این اقدام اپل یک تغییر ساختار در آیپد به حساب می‌آید.

آیپد 7

معرفی نسل هفتم آیپد در کنفرانس اپل

iPad جدید به گونه‌ای طراحی شده است که از iPadOS با بیشترین و بهترین قابلیت ها استفاده خواهد کرد و در نتیجه شاهد کارایی و عملکرد بالایی از آن خواهیم بود. همچنین شاهد سرعتی دو برابر بیشتر از قبل خواهیم بود و زاویه‌دید بیشتری در اختیار کاربران قرار خواهد گرفت. این مجموعه تعدادی از ویژگی‌های جدید و ترفندهای طراحی را ارائه کرده که می‌توان به بهبود قابلیت چند وظیفه‌ای، تعامل بیشتر و ادغام عمیق‌تر با Apple Pencil اشاره کرد. از همه مهمتر اینکه، یک قابلیت اتصال هوشمند نیز ارائه خواهد شد تا به کاربران این امکان را دهد تا از صفحه کلیدی با سایز کاملا اختیاری استفاده کنند.

این مدل به همراه یک شاسی ارائه شده، در نتیجه در حالت‌های مختلف قرار خواهد گرفت و نیازی به نگه‌داشتن مداوم آن نخواهد بود. در این آیپد، سرویس‌های جدید اپل نیز ارائه خواهند شد که کارایی بیشتری را در اختیار کاربران قرار می‌دهد. نکته جالب توجه این است که این آیپد نسل هفتم 2019 با بدنه آلومینیوم قابل بازیافت ساخته و ارائه خواهد شد در نتیجه بیشترین سازگاری را با محیط زیست خواهد داشت. قیمت این محصول از 329 دلار شروع خواهد شد و از 30 سپتامبر در بازار در دسترس قرار دارد. البته می‌توانید سفارش خود را امروز تنظیم کنید.



منبع : شهر سخت افزار

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار