کد خبر: ۲۶۰۸۲
تاریخ انتشار: ۱۳:۱۲ - ۱۷ شهريور ۱۳۹۸ - 2019 September 08
اتوبوسرانی تهران از بدو تاسیس تا به امروز دستخوش تغییرات زیادی بوده است. از زمانی که اولین اتوبوس ایران در شهر رشت و توسط یک تاجر بلژیکی به کار گرفته شد و سپس این اتوبوس به تهران برای حمل و نقل گروهی مردم استفاده شد، از آن زمان که کرایه این اتوبوس ۳ شاهی بود تا به امروز که تهران یکی از گسترده‌ترین سیستم‌های حمل و نقل شهری ایران را دارد، ناوگان اتوبوسرانی تهران شاهد تحولات زیادی بوده است.
به گزارش آی تابناک : اتوبوسرانی تهران از بدو تاسیس تا به امروز دستخوش تغییرات زیادی بوده است. از زمانی که اولین اتوبوس ایران در شهر رشت و توسط یک تاجر بلژیکی به کار گرفته شد و سپس این اتوبوس به تهران برای حمل و نقل گروهی مردم استفاده شد، از آن زمان که کرایه این اتوبوس ۳ شاهی بود تا به امروز که تهران یکی از گسترده‌ترین سیستم‌های حمل و نقل شهری ایران را دارد، ناوگان اتوبوسرانی تهران شاهد تحولات زیادی بوده است.

مدیرعامل سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری تهران از ارایه سرویس جدیدی خبر داد که بر اساس آن تخمین زمان رسیدن اتوبوس های شرکت واحد در پایتخت امکان پذیر است.

اتوبوس های شرکت واحد

محمد فرجود در پستی توئیتری از یک رویداد جدید در حوزه حمل و نقل در شهر تهران خبر داد. وی در این پیام نوشت:

در یک سال گذشته حدود پنجاه API را در اختیار استارتاپ ها و کسب و کارهای نوآور قرار داده ایم. در تازه ترین اقدام سرویس تخمین زمان رسیدن اتوبوس های شرکت واحد در پرتال API قرار گرفت.

به گفته مدیرعامل سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری تهران این سرویس به تسهیل برنامه ریزی سفرهای درون شهری کمک بسیاری می‌کند.


منبع : دیجیاتو
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار