کد خبر: ۲۶۰۸۱
تاریخ انتشار: ۱۳:۱۰ - ۱۷ شهريور ۱۳۹۸ - 2019 September 08
چندی پیش بود که اخباری مبنی بر ارائه قابلیت شماره‌گیری با اپ Your Phone در ویندوز 10 منتشر شد که به کاربر اجازه می‌داد علاوه بر برقرار کردن تماس از روی دسکتاپ، به تماس‌های گوشی اندرویدی خود هم پاسخ دهد.
به گزارش آی تابناک : چندی پیش بود که اخباری مبنی بر ارائه قابلیت شماره‌گیری با اپ Your Phone در ویندوز 10 منتشر شد که به کاربر اجازه می‌داد علاوه بر برقرار کردن تماس از روی دسکتاپ، به تماس‌های گوشی اندرویدی خود هم پاسخ دهد. حالا افشا کننده اخبار مربوط به ویندوز Ajith در توییتر به مشخصات بیشتری از این قابلیت در آخرین نسخه اپ پرداخته و اسکرین‌شات‌هایی هم از آن منتشر کرده است.

این اسکرین‌شات‌ها یک گزینه جدید به نام Calls را نشان می‌دهند که به منوی اپ اضافه شده و شامل کیبورد شماره‌گیری متداول در گوشی‌های لمسی می‌شود. با این کیبورد می‌توانید شماره‌گیری کرده یا در لیست مخاطبان جستجو کنید.

اپ your phone

برای فعال کردن امکان برقراری تماس باید در اپلیکیشن Settings اندروید و در بخش مجوزها گزینه Calls را فعال کنید. هنوز مشخص نیست که این قابلیت چه زمانی در دسترس عموم قرار خواهد گرفت اما با توجه به اخباری که از آن به گوش رسیده احتمالا در آینده نزدیک شاهد اجرای آن خواهیم بود.

با چنین قابلیتی مایکروسافت نشان داده که برنامه‌های زیادی برای اپ Your Phone خود دارد. مثلا همکاری با سامسونگ و ارائه این قابلیت به صورت اختصاصی برای نوت 10 با نام Link to PC هم بخشی از برنامه‌های جدید این شرکت در این راستا بوده است. با این برنامه اختصاصی کاربران نوت 10 امکان میرور کردن گوشی خود را در ویندوز 10 خواهند داشت و می‌توانند از طریق سیستم عامل مایکروسافت کنترل کامل گوشی‌های اندرویدی خود را به دست بگیرند.

مایکروسافت قول داده امکانات گسترده Link to PC را در ماه‌های آینده برای سایر گوشی‌های اندرویدی هم در دسترس قرار دهد.


منبع : دیجیاتو

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار