هر خودروسازی برای اینکه بتواند محصول جدید خود را راهی جادههای عمومی کند باید ابتدا پروسه هومولوگ کردن یا کسب مجوزهای لازم یک خودروی عمومی را پشت سر بگذارد. یعنی درست مانند نسخه جدید فولکس واگن گلف، ریماک C_Two هم باید این پروسه زمانبر و پرهزینه را طی کرده و با موفقیت تستهای آن را پشت سر بگذارد. پرهزینه و زمانبر بودن این فرآیند به دلیل انجام تست تصادف بر روی چندین نمونه از خودروی مورد نظر است که معمولا برای خودروسازان بزرگتر کمی آسانتر از خودروسازان نوپا یا تولیدکننده محصولات محدود مانند ریماک میباشد.
ریماک این سختیها را به جان خریده است چرا که قصد دارد بتواند محصول جدید خود را در اکثر بازارهای جهانی عرضه کند. البته نقشه دوم آنها در صورت شکست در مراحل مذکور عرضه نسخه مخصوص پیست از C_Two است که بتواند علاوه بر استفاده در پیست، روزهای محدودی را هم در جادههای عمومی تردد کند. البته ریماک در این پروسه سخت کمی از برخی خودروسازان دیگر کار راحتتری در پیش دارد و آنهم به دلیل الکتریکی بودن محصول جدید این شرکت است که نیازی نیست با قوانین ضد آلایندگی در اقصی نقاط جهان سازگاری داشته باشد. کروواتها در ویدئوی منتشر شده انتشار بروزرسانی درباره پروسه هومولوگ شدن خودروی جدید را متعهد شدهاند و این در حالی است که ۱۵۰ ریماک C_Two که قرار است سال ۲۰۲۰ وارد بازار شوند از یکسال پیش علیرغم قیمت ۲.۱ میلیون دلاریشان به فروش رسیدهاند.