کد خبر: ۲۶۰۷۶
تاریخ انتشار: ۱۱:۴۷ - ۱۷ شهريور ۱۳۹۸ - 2019 September 08
تولید محتوا در سالهای آینده به طرز چشمگیری تغییر خواهد کرد زیرا نمایشگرهایی با کیفیت بسیار بالا با طیف گسترده ای از رنگ، نرخ بازسازی تصویر برتر و کنتراست های عالی به طور گسترده ای در دسترس خواهند بود و تقاضا برای تصاویر با کیفیت بالا افزایش می یابد.
به گزارش آی تابناک : تولید محتوا در سالهای آینده به طرز چشمگیری تغییر خواهد کرد زیرا نمایشگرهایی با کیفیت بسیار بالا با طیف گسترده ای از رنگ، نرخ بازسازی تصویر برتر و کنتراست های عالی به طور گسترده ای در دسترس خواهند بود و تقاضا برای تصاویر با کیفیت بالا افزایش می یابد. ASUS به عنوان یکی از سازندگان پیشرو مانیتورهای حرفه ای، نمی تواند این روند را نادیده بگیرد و نمایشگرهای حرفه ای نسل بعدی خود را برای تولید محتوای تولید کرده است. در IFA، این شرکت از ProArt PA32UCG  خود که یکی از پیشرفته ترین مانیتورهای حرفه ای تا امروز است رونمای کردهو نظر بسیاری را به خود جلب کرده است.

مانیتور ASUS ProArt PA32UCX با فناوری Mini LED طراحی شده است. در این مدل از پنلIPS  استفاده شده و با وجود قابلیت های پیشرفته چون نقاط کوانتومی شاهد نمایش دقیق رنگ ها خواهیم بود. ProArt PA32UCG برای توسعه دهندگان بازی ارائه شد و دارای پانل 10 بیتی IPS با وضوح 3840 40 3840 است. در این مدل نرخ بازسازی تصویر متغیر (VRR) بین 48 هرتز و 120 هرتز  بوده و مجهز به نور پس زمینه به مینی LED است.



منبع : سخت افزار

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار