کد خبر: ۲۶۰۶۲
تاریخ انتشار: ۱۱:۵۸ - ۱۶ شهريور ۱۳۹۸ - 2019 September 07
مایکروسافت معمولا بیلد 20H1 ویندوز 10 را در روزهای چهارشنبه هر هفته منتشر می‌کند، اما این هفته کمی دیرتر از زمان معمول انتشار یافته است. بیلد 18975 پیش نمایش اینسایدر ویندوز 10 در حلقه فست (Fast) در دسترس اعضای این حلقه قرار گرفته است. و مثل همیشه، ویژگی‌های جدید زیادی به همراه ندارد.
به گزارش آی تابناک : تنها ویژگی جدید قابل توجه امکان جابه‌جایی پنجره کورتاناست. این بدان معناست که لازم نیست کورتانا در نوار وظیفه قرار بگیرد. مایکروسافت همچنین به برخی دیگر از بهبودها اشاره کرده که به صورت جداگانه اجرا می‌شوند، مانند اولین پیش نمایش برای PowerToys.

در زیر تغییرات کامل این بیلد آمده است:

معرفی امکان جابه‌جایی پنجره کورتانا

مایکروسافت در پست وبلاگی خود در مورد انتشار این بیلد می‌نویسد: با تجربه جدید مکالمه کورتانا، ما مطلع شده‌ایم که شما در برخی مواقع تمایل دارید چت خود را با کورتانا ادامه دهید، اگر می‌خواهید بین پنجره‌ها حرکت کنید مکان پیش فرض این پنجره جایی نیست که همیشه بخواهید در آنجا قرار داشته باشد. به همین دلیل ما گزینه‌ایی در اختیار شما قرار داده‌ایم تا امکان جابه‌جایی پنجره (با کشیدن ناحیه نوار عنوان) را به هر جایی از صفحه که تمایل دارید به شما بدهد، درست به همان صورتی که دیگر پنجره‌ها را جابه‌جا می‌کنید. حتی در صورت تمایل می‌توایند سایز پنجره را هم تغییر دهید. در حال حاضر، این تغییر یعنی تجربه جدید کورتانا برای 50% اینسایدرها منتشر شده، و همچنان که کیفیت این تجربه را ارزیابی می‌کنیم انتشار آن ادامه خواهد یافت.

بهبودهای ساب سیستم ویندوز برای لینوکس (WSL)

شما می‌توانید جدیدترین بهبودهای WSL را در آخرین بیلدهای پیش نمایش اینسایدر در این لینک مشاهده کنید.

دیگر به‌روزرسانی‌ها برای اینسایدرها

معرفی اولین پیش نمایش و انتشار کد PowerToys

ما اولین پیش نمایش و انتشار کد PowerToys برای ویندوز 10 در روز گذشته اعلام کرده‌ایم. این پیش نمایش اول شامل دو برنامه کاربردی است: راهنمای میانبر کلید ویندوز و یک مدیر پنجره که FancyZones نامیده می‌شود.

به‌روزرسانی تغییر نام دسکتاپ مجازی

اکنون امکان تغییر نام دسکتاپ‌های مجازی شما در دسترس تمامی اینسایدرها در حلقه فست قرار گرفته است. از تمامی کاربرانی که فیدبک‌های خود را با ما به انتشار گذاشته‌اند، متشکریم.

برای تغییر نام دسکتاپ مجاز ی خود مراحل زیر را طی کنید:

  • Task View را با انتخاب آیکون Task View در نوار وظیفه و یا فشردن WIN + Tab باز کنید.
  • New Desktop را انتخاب کنید.
  • نام دسکتاپ ("Desktop 1”) را انتخاب کنید، اکنون باید قابل ویرایش باشد، و یا بر روی تصویر کوچک دسکتاپ کلیک راست کنید و یک منوی متنی یا ورودی تغییر نام نمایان خواهد شد.
  • هر اسمی را که می‌خواهید وارد کنید و دکمه enter را بفشارید.

انجام شد.

برای یک بار دیگر تغییرات جدید زیادی در این بیلد وجود ندارد. 20H1 ویندوز 10 قرار نیست تا بهار آینده منتشر شود و نسبت به ماه‌های قبل، در شرایط عادی اکنون در حال آزمایش آن هستیم. 19H2 ویندوز 10 همچنان در حال نهایی شدن است، و بایستی برای این ماه منتشر شود.

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار