کد خبر: ۲۶۰۵۸
تاریخ انتشار: ۱۶:۲۵ - ۱۴ شهريور ۱۳۹۸ - 2019 September 05
ایسر خانواده‌ی لپ‌تاپ‌های قدرتمند ConceptD را با ویژگی‌هایی همچون گرافیک Quadro و نمایشگر کالیبره برای کاربران حرفه‌ای معرفی کرد.
به گزارش آی تابناک : ایسر در جریان نخستین روز از نمایشگاه IFA 2019 برلین، سری جدیدی از لپ‌تاپ‌های قدرتمند ConceptD Pro را برای کاربران حرفه‌ای معرفی کرد. این دستگاه‌ها از سخت‌افزار توانمندی شامل پردازنده‌ی نسل نهمی اینتل، گرافیک Quadro انویدیا و نمایشگر کالیبره بهره می‌برند.

ConceptD 9 Pro

لپ‌تاپ منحصربه‌فرد ConceptD 9 Pro در صدر محصولات جدید ایسر جای می‌گیرد. نمایشگر ۱۷.۳ اینچی و 4K این لپ‌تاپ به‌لطف لولای Ezel Aero‌ حالت گردان دارد و به‌لطف کالیبره‌سازی شرکت پانتون، ۱۰۰ درصد از فضای رنگی Adobe RGB‌ را با خطای کمتر از یک، پوشش می‌دهد. ناگفته نماند که نمایشگر لمسی ConceptD 9 Pro را قلم استایلوس وکوم EMR با حساسیت ۴۰۹۶ سطح فشار همراهی می‌کند.

Acer ConceptD 9 Pro

لپ‌تاپ تبدیل‌پذیر ایسر در بالاترین پیکربندی از پردازنده‌ی نسل نهمی Core i9‌ اینتل و گرافیک Quadro RTX 5000 انویدیا بهره می‌برد و بخشی از برنامه‌ی RTX Studio به‌حساب می‌آید. بدین مفهوم که انویدیا درایورهای ویژه‌ای را برای این دستگاه تدارک دیده است تا عملکرد لپ‌تاپ حین اجرای چندین نرم‌افزار حرفه‌ای همچون مجموعه‌ی اتودسک یا ادوبی کم‌نقص باشد. این دستگاه از ماه نوامبر در بازار آمریکا با قیمت فوق‌العاده بالای ۵۸۰۰ دلار در دسترس خواهد بود.

ConceptD 7 Pro‌

ConceptD 7 Pro‌ لپ‌تاپ قدرتمند دیگر ایسر به‌حساب می‌آید. این دستگاه از نمایشگر کالیبره‌‌شده‌ی 4K با ابعاد ۱۵.۶ اینچی بهره می‌برد و در بالاترین حالت با پردازنده‌ی نسل نهمی Core i7، گرافیک ۱۶ گیگابایتی RTX 5000 انویدیا و ۳۲ گیگابایت رم عرضه خواهد شد. ناگفته نماند که لپ‌تاپ ConceptD 7 Pro‌ نیز همانند برادر تبدیل‌پذیر خود در برنامه‌ی RTX Studio‌ انویدیا جای دارد. 

ConceptD 7 Pro‌

ConceptD 7 Pro‌ با وجود قدرت سخت‌افزاری بسیار زیاد، طراحی زمختی ندارد. ضخامت این لپ‌تاپ به ۱۷.۹ میلی‌متر می‌رسد و وزن آن ۲.۱ کیلوگرم است. لپ‌تاپ‌ ۱۷ اینچی ایسر مجموعه‌ای کامل از پورت‌ها همچون پورت USB Type-A، پورت کارت حافظه‌ی SD و پورت شبکه را نیز به همراه دارد. تایوانی‌ها برای لپ‌تاپ قدرتمندشان قیمت پایه‌ی ۲۷۰۰ دلاری را در نظر گرفته‌اند و آن را از ماه جاری میلادی در آمریکا به‌فروش خواهند رساند.

ConceptD 5 Pro

یکی دیگر از لپ‌تاپ‌های ایسر که بخشی از برنامه‌ی RTX Studio‌ نیز به‌حساب می‌آید، ConceptD 5 Pro نام دارد که در دو نسخه‌ی ۱۵.۶ و ۱۷.۳ اینچی 4K به‌فروش خواهد رسید. این لپ‌تاپ قدرتمند در بالاترین نسخه، پردازنده‌‌ی نسل نهمی Core i7 و گرافیک Quadro RTX 3000 را در بطن دارد. درست‌ مانند دو لپ‌تاپ قبلی نسخه‌ی 5 Pro نیز از کالیبره‌سازی شرکت پانتون بی‌بهره نمانده است.

ConceptD 5 Pro

لپ‌تاپ میانی ConceptD 5 Pro از ماه دسامبر با برچسب قیمتی ۲۰۰۰ دلاری برای نسخه‌ی پایه برای کاربران آمریکایی در دسترس خواهد بود.

ConceptD 3 Pro

ConceptD 3 Pro، اقتصادی‌ترین لپ‌تاپ حرفه‌ای ایسر محسوب می‌شود. این لپ‌تاپ در قدرتمندترین نسخه از پردازنده‌‌ی نسل نهمی Core i7‌ اینتل و گرافیک Quadro T1000 بهره می‌برد. ایسر مدعی است که 3 Pro بسیار کم‌صدا کار می‌کند؛ به‌طوری که شدت نویز سیستم خنک‌کننده‌ی آن در بیشترین حالت به ۴۰ دسی‌بل نمی‌رسد.

ConceptD 3 Pro

دستگاه اقتصادی ایسر، حسگر اثر انگشت نیز دارد و از ماه نوامبر با قیمت ۱۷۰۰ دلار در آمریکا به‌فروش خواهد رسید.

ConceptD 3‌ و ConceptD 5‌

لپ‌تاپ‌های دیگر خانواده‌ی ConceptD با نام‌های ConceptD 3‌ و ConceptD 5‌ روانه‌ی بازار خواهند شد. هر دوی این لپ‌تاپ‌ها در بالاترین حالت با پردازنده‌ی نسل نهمی Core i7 در اختیار کاربران حرفه‌ای قرار خواهند گرفت. مدل 5 در دو نسخه‌ی ۱۵ و ۱۷ اینچی و پردازنده‌ی گرافیکی بالغ بر RTX 2060 به‌فروش خواهد رسید؛ درحالی‌که وظیفه‌ی پردازش‌های گرافیکی در مدل 3 برعهده‌ی ماژول GTX 1650 انویدیا خواهد بود.

لپ‌تاپ ConceptD 3 از ماه نوامبر و لپ‌تاپ ConceptD 5‌ از ماه دسامبر به‌ترتیب با قیمت ۱۰۰۰ و ۱۸۰۰ دلار در بازار آمریکا به‌فروش خواهند رسید.

ConceptD CM2241W

در نهایت باید به مانیتور جدید ConceptD با مدل CM2241W‌ اشاره کنیم که با حاشیه‌هایی باریک از پنلی با نرخ نوسازی ۷۵ هرتزی و پوشش ۹۹ درصدی فضای رنگی Adobe RGB‌ بهره می‌برد.

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار