کد خبر: ۲۶۰۴۵
تاریخ انتشار: ۱۱:۲۱ - ۱۴ شهريور ۱۳۹۸ - 2019 September 05
همان‌طور که انتظار می‌رفت، با آغاز نمایشگاه IFA 2019 روند معرفی لپ تاپ‌های جدید نیز شروع شده و تا کنون به معرفی چندین مدل جدید، از لپ تاپ‌های گیمینگ با مانیتورهای 300 هرتزی گرفته تا سری جدید استودیو پرداخته‌ایم.
به گزارش آی تابناک : همان‌طور که انتظار می‌رفت، با آغاز نمایشگاه IFA 2019 روند معرفی لپ تاپ‌های جدید نیز شروع شده و تا کنون به معرفی چندین مدل جدید، از لپ تاپ‌های گیمینگ با مانیتورهای 300 هرتزی گرفته تا سری جدید استودیو پرداخته‌ایم. اینک به سراغ الترابوک های بسیار سبک، خوش قیمت و خوش ساخت Razer می‌رویم که در این نمایشگاه حسابی خبرساز شده‌اند.

شرکت «ریزر» برندی قدیمی در حوزه تولید محصولات مناسب برای بازی، سری جدید الترابوک های Razer Blade Stealth 13 را معرفی کرد؛ این خانواده تنها 1.3 کیلوگرم وزن داشته و ضخامت آنها نیز 15 میلی متر است. الترابوک های گیمینگ Razer Blade Stealth 13 در رنگ آمیزی نقره‌ای و نوک مدادی عرضه خواهند شد. سه پیکربندی از این گروه در دسترس خواهد بود که دست کم در یک مدل شاهد استفاده از مانیتور4K UHD هستیم.

ریزر از معرفی پردازنده‌های نسل دهم اینتل استقبال کرده و برای کاهش قیمت و افزایش کارایی در لپ تاپ‌های گیمینگ میانی خود، از آنها استفاده می‌کند. Blade Stealth 13های جدید به پردازنده تازه وارد Intel Core i7-1065G7 از نسل Ice Lake مجهز هستند. جالب است بدانید که نمایشگر مورد استفاده نیز تمام لمسی بوده و لذت استفاده از یک لپ تاپ گیمینگ کوچک را دو چندان خواهد کرد. نمایشگرهای مورد استفاده، فضای رنگ S-RGB را تا 100 درصد پوشش خواهند داد.

11122222.jpg

کم مصرف و جدیدترین کارت گرافیک موجود برای لپ تاپ‌های گیمینگ، Nvidia GeForce GTX 1650 است؛ سری جدید الترابوک های 13 اینچی ریزر نیز با کارت گرافیک GeForce GTX 1650 و 4 گیگابایت حافظه گرافیکی، از پس بازی‌های روز برخوآهند آمد. تمامی کانفیگ ها به 16 گیگابایت حافظه رم نوع LDPPR4-3733Mhz مجهز هستند که برای یک لپ تاپ مخصوص بازی، بسیار مناسب است. خوشبختانه در سری جدید نوت بوک های Blade Stealth 13 خبری از حافظه HDD نبوده و تنها شاهد استفاده از 256 و 512 گیگابایت حافظهSSD PCI-E نوع M.2 هستیم.

در مدل‌هایی که از نمایشگر FHD استفاده می‌کنند، با تکیه بر فناوری جدید Lower Power Display شرکت Intel، مصرف انرژی به شکل چشم گیری کاهش یافته و عمر باتری بالاتر رفته است؛ در هر سه مدل ریزر از باتری‌های داخلی با توان 53.1 وات در ساعت استفاده کرده است. در پایان باید بگوییم که الترابوک های Razer Blade Stealth 13 را می‌توان نه تنها برای بازی، بلکه برای کاربردهای پردازشی نسبتاً سنگین نیز مورد استفاده قرار داد. زیبایی و وزن بسیار پایین هم مشخصه دیگر آنها است که رقبا را تحت فشار خواهد گذاشت.




منبع : شهر سخت افزار

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار