کد خبر: ۲۶۰۴۱
تاریخ انتشار: ۱۰:۲۸ - ۱۴ شهريور ۱۳۹۸ - 2019 September 05
ایسر در نمایشگاه ایفا ۲۰۱۹، با آوردن نرخ نوسازی ۳۰۰ هرتز به دنیای لپ‌تاپ‌ها، کاربران گیمینگ را شگفت‌زده کرده است.
به گزارش آی تابناک : ایسر دو لپ‌تاپ گیمینگ جدید با نام‌های Predator Triton 300 و Predator Triton 500 در ایفا رونمایی کرده است. هردو لپ‌تاپ از نرخ نوسازی بالایی بهره‌مند هستند، اما مدل Predator Triton 500 از نرخ نوسازی فوق‌العاده ۳۰۰ هرتز برخوردار است. مدل Predator Triton 300 در اروپا، آفریقا و خاورمیانه با قیمت ۱۲۹۹ یورو از ماه اکتبر در دسترس کابران قرار دارد. Predator Triton 500 علاوه بر مناطق نام‌برده، در آمریکای شمالی نیز عرضه می‌شود. قیمت این محصول ۲۶۹۹ یورو است که برای اروپا از ماه نوامبر و برای آمریکا از ماه دسامبر با قیمت ۲۷۹۹ دلار در دسترس قرار دارد. ظاهرا مدل Predator Triton 300 برای آمریکای شمالی عرضه نخواهد شد.

acer

از مشخصات Predator Triton 500 می‌توان به نمایشگر ۱۵.۶ اینچی Full HD، ضخامت ۱۷.۹ میلی‌متری، وزن ۲.۱ کیلوگرمی و نسبت صفحه‌نمایش به بدنه‌ی ۸۱ درصد اشاره کرد. قلب تپنده‌ی این محصول پردازنده Core i7 نسل نهمی اینتل است. بارزترین نقطه قوت لپ‌تاپ جدید ایسر، نمایشگر ۳۰۰ هرتزی آن و پشتیبانی از فناوری G-Sync انویدیا است. این اتفاق در حالی رخ داده است که بیشتر مانیتورهای بازی دسکتاپ حداکثر از نرخ نوسازی ۲۴۰ هرتز بهره می‌برند و بدین جهت با لپ‌تاپ خاصی مواجه هستیم. ایسر مشخصات کامل این لپ‌تاپ را رسانه‌ای نکرده است؛ اما نسل قبلی لپ‌تاپ مذکور از پردازنده Core i7 اینتل، گرافیک GeForce RTX 2080 انویدیا مدل Max-Q و نرخ نوسازی ۱۴۴ هرتز برخوردار بود.

مدل Predator Triton 300 نیز از پردازنده نسل نهم اینتل برخوردار است و از تراشه گرافیکی NVIDIA GeForce GTX 1650 پشتیبانی می‌کند. از دیگر مشخصات این لپ‌تاپ می‌توان به رم ۱۶ گیگابایتی DDR4 اشاره کرد که تا ۳۲ گیگابایت قابل ارتقا است. لپ‌تاپ مذکور از یک هارد درایو ۲ ترابایتی یا دو حافظه ۱ ترابایتی PCIe NVMe SSDs و RAID 0، وای فای Killer 6 AX 1650 و Killer Ethernet پشتیبانی می‌کند.

acer

Predator Triton 300 از یک نمایشگر ۱۵.۶ اینچی Full HD IPS با نرخ نوسازی ۱۴۴ هرتز و زمان پاسخگویی ۳ میلی‌ثانیه برخوردار است. پشتیبانی از Waves NX برای تولید صدای سه‌بعدی و نورپردازی ناحیه‌ای RGB برای صفحه کلید را نیز باید به فهرست تجهیزات آن اضافه کرد. این لپ‌تاپ دارای فن‌های دوگانه با فناوری نسل چهارم AeroBlade 3D CoolBoost ایسر برای انتقال بهتر حرارت است.



منبع : زومیت

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار