کد خبر: ۲۶۰۴۰
تاریخ انتشار: ۱۰:۲۷ - ۱۴ شهريور ۱۳۹۸ - 2019 September 05
چندی پیش یک به‌روزرسانی جدید برای بازی Battlefield V منتشر شد که به نظر می‌رسد تغییرات جدید و بسیار مهمی را در گیم‌پلی بازی ایجاد کرده است.
به گزارش آی تابناک : همان طور که اطلاع دارید، بازی Battlefield V نتوانست در زمان انتشار خود آن طور که باید و شاید انتظارات و وعده‌های خود را عملی کند و تجربه کاملا متوسط را به هواداران خود ارائه داد. این در حالی است که نسخه‌های پیشین بازی و مخصوصا عنوان Battlefield 1، هر کدام تجربه‌های هیجان انگیز و تکرار نشدنی را در اختیار بازیکنان قرار داده بودند و این شرایط برای عنوانی مثل Battlefield V، کار را بسیار سخت کرده بود. به هرحال، از زمان انتشار بازی تا حالا، به‌روزرسانی‌ها و محتویات مختلفی به دست کاربران رسیده اما باز هم با اضافه شدن نقشه‌های جدید، مشکلات دیگری به بازی اضافه می‌شود و کاربران هنوز هم تا حدودی از عملکرد این عنوان ناراضی هستند.

حالا استودیو دایس جدیدترین به‌روزرسانی بازی Battlefield V را منتشر کرده که نسبت به به‌روزرسانی‌های قبلی، حجم بیشتری دارد و تغییرات بیشتر و مهم‌تری را در بازی اعمال می‌کند. از بزرگ‌ترین ویژگی‌های این آپدیت، می‌توان به اضافه شدن دو نقشه‌ی جدید با نام‌های Lofoten Islands و Provence اشاره کرد. البته که هردو نقشه فعلا برای حالت‌های Squad Conquest و Team Deathmatch در دسترس هستند و بعدا در دسترس تمامی حالت‌های بازی قرار می‌گیرند. دو اسلحه‌ی جدید نیز با عناوین Breda M1935 PG و Panzerbusche 39 به بازی اضافه شده که برای به دست آوردن آن‌ها، باید چالش‌های بخش Tides of War بازی را به اتمام برسانید. این به‌روزرسانی تغییرات دیگری نیز در بخش گیم‌پلی بازی ایجاد کرده است:

  • افزایش سطح رنک بازی از 50 به 500
  • کاهش مقدار زمان باز شدن چترهای نجات
  • ایجاد تغییراتی در نقطه‌های اسپاون شدن در نقشه Marita
  • رفع باگ پریدن از پنجره‌ها
  • مجاز شدن تجربه‌ی نقشه‌ی Mercury در حالت Squad Conquest
  • رفع مشکل عدم عبور تیرها از برگ‌ها و درختان
  • افزایش آسیب رسانی سلاح‌های سرد از 27 به 35

در ادامه، تغییرات بیشتر و البته ریزتری در سلاح‌های بازی اعمال شده و تا حد زیادی باگ‌های مربوط به سلاح‌های SMG و یا شلیک حین دویدن با این اسلحه‌ها، برطرف شده است. استودیو دایس در رابطه با حجم زیاد این به‌روزرسانی نسبت به به‌روزرسانی‌های قبلی بازی اعلام کرد که کاربران می‌توانند با این آپدیت، شاهد برطرف شدن مشکلات زیادی باشند و به همین علت، در آینده نیز حجم‌های کمتری را دانلود خواهند کرد. عنوان Battlefield V در حال حاضر برای پلتفرم‌های رایانه‌های شخصی، پلی‌استیشن 4 و ایکس‌باکس وان در دسترس است.


منبع : وینفون

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار