کد خبر: ۲۶۰۳۸
تاریخ انتشار: ۰۹:۲۹ - ۱۴ شهريور ۱۳۹۸ - 2019 September 05
به گزارش آی تابناک : اگر شما از جمله افرادی هستید که دائماً در حال جابجایی یا مسافرت بوده و نیازمند کار با لپ‌تاپ خود هستید باید یک محصول مفید و کارآمد را انتخاب کنید که بتواند در هر شرایطی همراهی‌تان کند. لپ‌تاپ جدید ایسوس ASUSPRO B9 همانی محصولی است که شما می‌خواهید؛ قدرتمند، زیبا، سبک و بسیار کارآمد.

شاید این‌طور تصور کنید که تا به حال لپ‌تاپ‌های بسیار زیادی در سراسر دنیا معرفی شده‌اند که مدعی لقب «سبک‌ترین» بوده‌اند ولی حقیقت این است که با توجه به بروزرسانی هر سال ه پردازنده‌ها، سیستم‌های داخلی و به صورت کلی ساختار لپ‌تاپ‌ها، هر ساله این عنوان جابجا می‌شود و برای مثال لپ‌تاپی که 5 سال پیش سبک‌ترین بوده، دیگر امسال ارزش خرید ندارد.

ASUSPRO-B9-001.jpg

برای اینکه یک لپ‌تاپ عالی داشته باشیم باید به فاکتورهای زیادی توجه کرد که قدرت پردازشی، زیبایی، قابلیت حمل بالا و راحتی کار از جمله آنها هستند. بسیاری از افراد هستند که تنها یکی از موارد فوق را به عنوان فاکتور اصلی خود در نظر می‌گیرند ولی حقیقت این است که برای بهترین بودن باید همه موارد با هم در نظر گرفته شوند.

ASUSPRO-B9-002.jpg

لپ‌تاپ ASUSPRO B9 که در نمایشگاه IFA 2019 و در غرفه ایسوس پیش روی کاربران و خبرنگاران قرار خواهد گرفت با وجود نمایشگر 14 اینچ خود وزن باورنکردنی 880 گرمی دارد. در واقع تیم طراحی و مهندسین ایسوس با اثری هنرمندانه ترتیبی را اتخاذ کرده‌اند که بتوان یک لپ‌تاپ 14 اینچی را در دل یک بدنه که پیش از این برای لپ‌تاپ‌های 13 اینچی دیده بودیم جای داد.

نکته اصلی این طراحی این است که حاشیه‌های مزاحم نمایشگر تا حد بسیار زیادی حذف شده و این لپ‌تاپ زیبا و سبک به نسبت نمایشگر به بدنه عالی 94 درصدی رسیده است.

ASUSPRO-B9-007.jpg

اما در بخش سخت‌افزار نیز برای هر چه عالی‌تر شدن دستگاه از پردازنده‌های نسل دهم اینتل استفاده شده که قابلیت پشتیبانی تا دو حافظه SSD با ظرفیت‌های حداکثر یک ترابایت نیز وجود دارد. این بدان معناست که شما با یک محصول با ظرفیت بسیار بالا و مسلماً بسیار سریع روبرو خواهید بود که البته باید توجه داشته باشید چندان هم نمی‌تواند ارزان‌قیمت باشد.

ASUSPRO-B9-006.jpg

در بخش محافظت از بدنه نیز ایسوس  عملکردی بسیار مطلوب داشته و توانسته با دریافت مجوز محافظت نظامی MIL-STD 810G خیال کاربران خود را راحت کند که این لپ‌تاپ همه فن حریف، در هر شرایط سختی قابلیت کار داشته و به همین راحتی‌ها مقاومت خود را از دست نمی‌دهد.

ASUSPRO-B9-003.jpg

متأسفانه هنوز اطلاعاتی در مورد قیمت و زمان عرضه این محصول توسط شرکت سازنده اعلام نشده است ولی مسلماً طی روزهای آینده باید منتظر خبرهای بیشتری در مورد ASUSPRO B9، سبک‌ترین لپ‌تاپ دنیا باشیم.



منبع : شهر سخت افزار

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار