کد خبر: ۲۶۰۳۳
تاریخ انتشار: ۱۶:۱۵ - ۱۳ شهريور ۱۳۹۸ - 2019 September 04
یک جواهرساز خلاق ویدئویی از نحوه تبدیل ایرپادهای اپل به ایرپادهای لوکس با روکش طلا منتشر کرده که به "ایرگلد" معروف شده اند.
به گزارش آی تابناک : "پابلو کیمادویلا"(Pablo Cimadevila) که در حوزه‌ جواهرسازی فعالیت دارد، ویدئویی را منتشر کرده که فرآیند ساخت یک ایرپاد را با طلای 18 عیار نشان می‌دهد.

کیمادویلا برای ساخت این ایرپاد که به طور کامل با روکش طلا پوشیده شده، طلا 18 عیار را ذوب کرده و ایرپادهایی خیره‌کننده و منحصر به فرد خلق کرده است.

این ویدئو که مهارت بی‌نظیر کیمادویلا را نشان می‌دهد، تاکنون بیش از دو میلیون بازدید را به همراه داشته است. در این ویدئو می‌توانیم فرآیند ساخت ایرپاد را با استفاده از طلای 18 عیار ببینیم. در این ویدئو می‌بینیم که ایرپادها، بدون آسیب دیدن باز می‌شوند تا قالب اصلی برای ریختن طلای ذوب شده فراهم شود.

کیمادویلا، محصول نهایی را "ایرگلدز"(AirGolds) نامیده است.

وی در این باره گفت: ایرگلدز، برای فروش نیست. من ایده اصلی ساخت ایرگلدز را از شعار "متفاوت فکر کنید" شرکت اپل الهام گرفته‌ام.

اگرچه کیمادویلا، قصد فروش ایرگلدز را ندارد اما فکر کردن در مورد قابلیت‌های آن و تغییراتی که می‌تواند در محصولاتی مانند هدفون ایجاد کند، جالب به نظر می‌رسد.

انتهای پیام





ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار