کد خبر: ۲۶۰۲۲
تاریخ انتشار: ۱۱:۵۶ - ۱۳ شهريور ۱۳۹۸ - 2019 September 04
براساس شایعه‌ای که به تازگی منتشر شده است احتمال سه گوشی آخر شرکت گوگل، امروز نسخه دهم اندروید را دریافت کنند.
به گزارش آی تابناک : چند روز پیش اعلام شده بود که شرکت گوگل قصد دارد نسخه جدید اندروید را برای گوشی Google Pixel عرضه کند. به تازگی شایعه‌ای در فضای مجازی منتشر شده است که اعلام می‌کند شرکت گوگل قصد دارد امروز نسخه جدید سیستم عامل اندروید را برای گوشی‌های خود عرضه کند؛ از طرفی هم با توجه به این موضوع که صفحه توییتر سیستم عامل اندروید در ویدئویی تمامی تغییرات و ویژگی‌های اندروید نسخه ۱۰ را اعلام کرده است، احتمال دارد این شایعه درست باشد.

در این شایعه ذکر نشده است که کدام یک از گوشی‌های شرکت گوگل ابتدا بروزرسانی را دریافت خواهند کرد، اما قرار است این بروزرسانی برای گوشی‌های Google Pixel 3، Google Pixel 3XL و Google Pixel 3a عرضه شود و هر سه گوشی این شرکت در یک روز، بروزرسانیمذکور را دریافت خواهند کرد.

نسخه دهم اندروید امروز برای گوشی‌های پیکسل گوگل عرضه می‌شود

براساس آنچه در صفحه رسمی سیستم عامل اندروید در توییتر منتشر شده است ظاهرا این سیستم عامل به طور کامل از حالت تیره پشتیبانی می‌کند و کاربران می‌تواند به انتخاب خود آن را فعال یا غیرفعال کند، به این ترتیب بیشتر برنامه‌‎های شرکت گوگل از حالت تیره پشتیبانی خواهند کرد همچنین با فعال سازی این حالت مصرف باتری گوشی کاهش خواهد یافت. در نسخه جدید اندروید شرکت گوگل شیوه نمایش پیام‌های ورودی به گوشی را تغییر داده است و کاربر می‌تواند بسیار راحت‌تر از قبل به پیام‌های خود جواب دهد.

در نسخه قبلی اندروید کاربران به جای استفاده از دکمه برای خروج از برنامه‌ها می‌توانستند از دستورات حرکتی استفاده کنند، در نسخه ۱۰ اندروید، کاربران می‌توانند بسیار ساده‌تر از قبل و تنها با ورق زدن صفحه گوشی وارد برنامه‌ای دیگر شود و یا از برنامه که در آن قرار دارند خارج شوند. اگر این نسخه اندروید امروز برای گوشی‌های گوگل پیکسل عرضه شود، عرضه جهانی آن برای تمام تلفن‎‌های همراه حداقل تا پایان سال ۲۰۱۹ طول خواهد کشید.



منبع : باشگاه خبرنگاران

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار