کد خبر: ۲۶۰۱۳
تاریخ انتشار: ۰۹:۲۴ - ۱۳ شهريور ۱۳۹۸ - 2019 September 04
قیمت تبلت‌های متنوع از برند‌های مطرح جهان در بازار ایران، به تاریخ ۱۳ شهریور ۹۸ را در این خبر مشاهده کنید.
به گزارش آی تابناک :  تبلت‌های امروزی با پردازنده‌های قدرتمند، حافظه رم بالا و در برخی مدل‌ها با داشتن کیبورد تا حدودی در حد یک لپ‌تاپ کاربرد دارند و حتی از نظر قیمت نیز دست‌کمی از رایانه‌های شخصی یا همراه ندارند. بعضی از ویژگی‌های منحصر‌به‌فرد مانند قلم SPen در محصولات سامسونگ، یا کیبوردهای مخصوص مایکروسافت، موجب رشد چشمگیر استفاده از تبلت‌ها شده است. به همین جهت، در این گزارش قصد داریم تا به آخرین قیمت تبلت‌های بازار به تاریخ ۱۳ شهریور ۹۸ نگاهی بیندازیم.

**تمامی قیمت‌ها به تومان است**

**در فهرست‌های زیر، قیمت تمامی مدل‌هایی که دارای گارانتی معتبر هستند، با همان قیمت مصوب شرکت گارانتی آورده شده است، البته قیمت یک مدل با گارانتی‌های مختلف نیز ممکن است تفاوت‌هایی داشته باشد. تمامی مدل‌ها دارای نسخه بدون گارانتی نیز هستند که در بازار با قیمتی ارزان‌تر به فروش می‌رسند.**

شرکت مایکروسافت

تبلت‌های ترکیبی سرفیس مایکروسافت علی‌رغم قیمت بالا طرفداران زیادی در بازار دارند، ویژگی‌ اصلی این سری کیفیت عالی و دوام بالا آن است. مایکروسافت با اضافه نمودن کیبورد‌های مخصوص به این سری، کاربرد تبلت‌ها را افزایش داده و این مورد نیز یکی از دلایل محبوبیت تبلت‌های سرفیس است. تبلت‌های سری سرفیس با طراحی چشم‌نواز و بسیار سبک، از نظر قدرت دست‌کمی از بهترین لپ‌تاپ‌های بازار ندارند. در ادامه آخرین قیمت تبلت‌های شرکت مایکروسافت در بازار را مشاهده می‌کنید:

آخرین قیمت انواع تبلت در بازار (تاریخ ۱۳ شهریور) +جدول

شرکت لنوو

تبلت‌های لنوو مانند دیگر تولیدات این شرکت از کیفیت بالا و قیمت ارزانی برخوردار هستند. سری Tab این شرکت با مدل‌های مختلف از محبوب‌ترین تبلت‌های حال حاضر بازار ایران و جهان هستند. همچنین سری Yoga Book نیز از تولیدات با کیفیت این شرکت است که با قیمت بالاتر، در دسته تبلت‌های بالارده قرار می‌گیرد. در ادامه آخرین قیمت تبلت‌های شرکت لنوو در بازار را مشاهده می‌کنید:

آخرین قیمت انواع تبلت در بازار (تاریخ ۱۳ شهریور) +جدول

شرکت سامسونگ

شرکت کره‌ای سامسونگ در بازار تبلت‌ها نیز حضور فعالی دارد و از برند‌های مطرح این حوزه به شمار می‌آید، مدل سری گلکسی تب این شرکت در حال حاضر در بازار ایران طرفداران زیادی دارد و به واسطه فروش خوب در اکثر فروشگاه‌ها با تخفیفات خوبی به فروش می‌رسد. در ادامه آخرین قیمت تبلت‌های شرکت سامسونگ در بازار را مشاهده می‌کنید:

آخرین قیمت انواع تبلت در بازار (تاریخ ۱۳ شهریور) +جدول

شرکت ایسوس

ایسوس نامی مورد اعتماد در حوزه تولید تجهیزات رایانه‌ای به شمار می‌آید. تولیدات این شرکت همواره از کیفیت بالایی برخوردارند و جزو محصولات پرفروش بازار نیز محسوب می‌شوند. در حال حاضر مدل‌های مختلف سری زن‌پد این شرکت در بازار یافت می‌شود و خریداران می‌توانند بر حسب نیاز خود، مدل مناسب را انتخاب نمایند. در ادامه آخرین قیمت تبلت‌های شرکت ایسوس در بازار را مشاهده می‌کنید:

آخرین قیمت انواع تبلت در بازار (تاریخ ۱۳ شهریور) +جدول

شرکت اپل

علاوه بر آن که تولیدات شرکت اپل طرفداران مخصوص به خود را دارد، مدل‌های متنوع آیپد، آیپد مینی و آیپد پرو در بازه سخت افزاری و قیمتی بالا به محبوبیت این مدل‌ها کمک زیادی کرده است. در بازار ایران نیز شاهد حضور خوب تبلت‌های این برند هستیم. در ادامه آخرین قیمت تبلت‌های شرکت اپل در بازار را مشاهده می‌کنید:

آخرین قیمت انواع تبلت در بازار (تاریخ ۱۳ شهریور) +جدول

شرکت ایسر

ایسر مدل‌های زیادی در بخش تبلت‌های خود تولید می‌کند اما در حال حاضر تنها چند مدل از سری One 10 در بازار یافت می‌شود و خریدارانی که مشتری محصولات ایسر هستند، فعلا حق انتخاب زیادی ندارند. به انتخاب  در ادامه آخرین قیمت تبلت‌های شرکت ایسر در بازار را مشاهده می‌کنید:

آخرین قیمت انواع تبلت در بازار (تاریخ ۱۳ شهریور) +جدول

شرکت هوآوی

هوآوی علی‌رغم تولیدات گسترده در حوزه تلفن همراه، در بازار تبلت به شکلی که باید حضور ندارد، به خصوص در بازار ایران تبلت‌های محدودی از هوآوی یافت می‌شود که شاید برای طرفداران این برند خوشایند نباشد. تبلت‌های فعلی هوآوی جزو تولیدات میان‌رده‌ این شرکت محسوب می‌شوند و قیمت مناسبی دارند. در ادامه آخرین قیمت تبلت‌های شرکت هوآوی در بازار را مشاهده می‌کنید:

آخرین قیمت انواع تبلت در بازار (تاریخ ۱۳ شهریور) +جدول

برند‌های ایرانی

وجود تبلت‌های جی‌ال‌ایکس، ایکس‌ویژن و نارتب در بازار موجب شده تا بسیاری از خریداران ایرانی به سمت برندهای داخلی کشور بروند و از تبلت‌های ایرانی استفاده کنند، این تبلت‌ها با کیفیت بالا و قیمت ارزان از محصولات پرفروش بازار هستند. در ادامه آخرین قیمت تبلت‌های ایرانی بازار را مشاهده می‌کنید:

آخرین قیمت انواع تبلت در بازار (تاریخ ۱۳ شهریور) +جدول



منبع : باشگاه خبرنگاران
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار