کد خبر: ۲۶۰۰۳
تاریخ انتشار: ۱۲:۵۰ - ۱۲ شهريور ۱۳۹۸ - 2019 September 03
اینستاگرام بی‌شک از محبوب‌ترین شبکه‎های اجتماعی جهان است. بااین‌حال، این شبکه‌ی اجتماعی هرروز در حال توسعه و تغییر است؛ به‌گونه‌ای که به‌زودی، ویژگی‌های جدیدی به دایرکت آن اضافه خواهد شد.
به گزارش آی تابناک : اطلاعاتی از فیسبوک منتشر شده است که از تغییرات جدید و کامل‌تر در اینستاگرام حکایت می‌کند. اینستاگرام در حال آزمایش ویژگی‌ای است که به کاربران امکان می‌دهد تا بتوانند کنترل کنند چه کسی به آن‌ها دایرکت دهد. همان‌طور‌که می‌دانید در‌حال‌حاضر، هر کاربر اینستاگرام می‌تواند به هر حساب دیگری بدون محدودیت دایرکت و پیام دهد. این امر باعث شده اسپم‌های بسیاری به دایرکت کاربران ارسال شود و اطلاعات آن‌ها به‌خطر بیفتد. همچنین، برخی معتقدند ارسال دایرکت‌های فراوان حریم خصوصی افراد را نیز نشانه گرفته است.

در‌حال‌حاضر، فیسبوک مشغول کار روی ویژگی‌ای است که به کاربران اینستاگرام این امکان را می‌دهد دسترسی به دایرکت خود را محدود کنند و تنها به‌دنبال‌کنندگان خود اجازه دهند به آن‌ها پیغام بفرستند؛ امکانی که به‌نظر می‌رسد باید از ابتدا در این شبکه‌ی اجتماعی و اپلیکیشن‌های قرار می‌گرفته است.   

اگر برایتان سؤال است چه کسی این ویژگی را فاش کرده است، باید بگوییم جین منچوم وونگ این کار را انجام داده و در توییتر خود نوشته است‌:

اینستاگرام در حال کار روی دایرکت‌ها است تا کاربران را از پیام‌های ناخواسته محافظت کند.

هنوز مشخص نشده است این ویژگی و کنتزل کامل دایرکت اینستاگرام به این شبکه‌ی اجتماعی اضافه می‌شود؛ اما آنچه مسلم است، آن است که امنیت کاربران و به‌ویژه دایرکت‌ها و پیام‌های آن‌ها در شبکه‌های اجتماعی اهمیت بسیاری دارد.

دیدگاه شما درباره‌ی قابلیت جدید اینستاگرام چیست؟ با این ویژگی موافق‌اید؟



منبع : زومیت

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار