کد خبر: ۲۵۸۸۳
تاریخ انتشار: ۰۹:۱۷ - ۰۷ شهريور ۱۳۹۸ - 2019 August 29
طوفان بزرگ بازی‌های مختلفِ پاییز در حال از راه رسیدن و نزدیک شدن به ما است. این طوفان سهمگین، با تعداد زیادی از عناوین بزرگ و هیجان انگیز در ماه سپتامبر از راه خواهد رسید.
به گزارش آی تابناک : طوفان بزرگ بازی‌های مختلفِ پاییز در حال از راه رسیدن و نزدیک شدن به ما است. این طوفان سهمگین، با تعداد زیادی از عناوین بزرگ و هیجان انگیز در ماه سپتامبر از راه خواهد رسید. بسته‌های گسترش دهنده جدید، دنباله‌های مورد انتظار، بازی‌های AAA بزرگ، عناوین ورزشی، بازی‌های Souls مانند و تعداد بسیار زیادی از عناوین دیگر منتظر ما هستند. بیایید در ادامه با هم نگاهی به ۱۵ انتخاب ما از بهترین بازی‌هایی که قرار است در ماه سپتامبر ۲۰۱۹ از راه برسند، داشته باشیم. 

۱. Gears 5

۱۰ سپتامبر برابر با ۱۹ شهریور برای Xbox One و Windows 10 PCs

عنوان پیش روی Gears 5 اثر استودیوی The Coalition به همه طرفداران خود قول داده است که بزرگ‌ترین، جاه طلبانه‌ترین و بلند پروازانه‌ترین عنوان سری Gears of War باشد که تا به حال عرضه شده است. در کنار وجود یک بخش پربار و طولانی کمپین (که در بزرگ‌ترین رویداد بازی‌های رایانه‌ای سال در اروپا یعنی مراسم Gamescom 2019 گیم پلی‌های جدیدی دریافت کرد) بخش Horde Mode نیز در این بازی وجود خواهد داشت که Ultimate های شخصیت‌ها را اضافه خواهد کرد و مکانیزم‌های قدرت را نیز تغییر خواهد داد. به جز این بخش‌های متعدد دیگری هم در این بازی در اختیار بازی‌بازان قرار داده شده است تا ارزش تجربه این بازی را بسیار بالا ببرد که برای نمونه‌ی برخی از آن‌ها می‌توان به بخش Escape برای بازی کردن سریع به همراه سه تن از دوستان دیگر خود به صورت co-op و پیشروی‌های Hive و همینطور یک نقشه ساز که می‌توانید هر طور که دوست دارید نقشه محل بازی خود را طراحی کنید و بسازید تا در این بخش در آن‌ها به بازی کردن بپردازید، اشاره کرد. همچنین بخش Versus را نیز نباید از قلم انداخت چرا که توسط Arcade Mode و همینطور محتوای فصلی Tour of Duty گسترش پیدا کرده است. Gears 5 یکی از بازی‌هایی است که اوایل ماه سپتامبر می‌توانید تجربه‌اش کنید  و از آن لذت ببرید. تاریخ عرضه دقیق این بازی، ۱۰ سپتامبر ۲۰۱۹ میلادی برابر با ۱۹ شهریور ماه سال جاری شمسی اعلام شده تا برای پلتفرم‌های کنسول‌های خانواده ایکس‌باکس وان و همینطور رایانه شخصی‌های ویندوز ۱۰ در دسترس قرار داده شود. آیا این بازی دنباله با ارزشی برای این سریِ کهنه کار و به شدت محبوب به حساب خواهد آمد؟ خوشبختانه دیگر مدت زمان زیادی برای گرفتن پاسخ این سوال نباید صبر کنیم.

۶ سپتامبر برابر با ۱۵ شهریور برای Xbox One و PS4

۲. Monster Hunter World: Iceborne

اولین و آخرین بسته گسترش دهنده‌ی پولی از بازی Monster Hunter World در چند قدمی ما است و به زودی از راه خواهد رسید. البته این موضوع فقط برای کاربران نسخه‌های کنسولی این بازی صدق خواهد کرد چرا که کاربران نسخه رایانه شخصی این بازی متاسفانه هنوز باید تا سال ۲۰۲۰ برای تهیه و تجربه این بسته گسترش دهنده صبر کنند. بسته‌ی گسترش دهنده‌ی Iceborne تعداد زیادی از هیولاهای مورد علاقه طرفداران و علاقه مندانِ این سری را دوباره بازخواهد گرداند و در عین حال تعداد زیادی هیولای جدید نیز در اختیار بازی‌بازان قرار خواهد داد که از این دست می‌توان به چیزهایی مثل Brachydios و همینطور Tigrex و یا یک Elder Dragon جدید به اسم Velkhala اشاره کرد. البته که یک منطقه‌ی کاملا جدید نیز در اختیار بازی‌بازان قرار خواهد گرفت به اسم Hoarfrost Reach. همچنین مراحل Master Rank جدید، زیر گونه‌های جدید مثل Fulgur Anjanath و تعداد بسیار زیادی از چیزهای دیگر، تنها بخش‌هایی از چیزهای جدیدی هستند که به واسطه این بسته گسترش دهنده به عنوان تحسین‌ شده‌ی Monster Hunter World اضافه خواهند شد. Monster Hunter World: Iceborne نیز قرار است اوایل ماه سپتامبر میلادی به طور دقیق در تاریخ ۱۵ شهریور ماه سال جاری شمسی برابر با ۶ سپتامبر ۲۰۱۹ میلادی برای کنسول‌های نسل هشتمی سونی و مایکروسافت یعنی پلی‌استیشن ۴ و ایکس‌باکس وان به عرضه برسد؛ نسخه رایانه شخصی آن نیز که در سال ۲۰۲۰ از راه خواهد رسید.

۳. eFootball Pro Evolution Soccer 2020

۱۰ سپتامبر برابر با ۱۹ شهریور برای Xbox One, PS4 و PC

.

آخرین و جدید‌ترین نسخه از یکی از بهترین و کهنه کارترین فرنچایزهای شبیه ساز مسابقات فوتبال به اسم Pro Evolution Soccer یا همان PES به‌زودی با یک اسم جدید و تمرکز و توجه ویژه روی بخش آنلاین و مسابقات ورزش‌های الکترونیک از راه خواهد رسید و در اختیار ما قرار داده خواهد شد. خبر خوب و خوشحال کننده‌ای که درمورد این بازی داریم این است که لایسنس رسمی باشگاه‌های اروپایی متعددی از جمله یوونتوس، بارسلونا، آرسنال، منچستر یونایتد و تعداد زیادی از باشگاه‌های اروپایی دیگر به این سری دوباره بازگشته است. این بازی شامل ویژگی‌های جدید بسیار زیادی می‌شود که یکی از آن‌ها را می‌توان یک بخش جدید به اسم Matchday Mode به حساب آورد که هر هفته به بازی‌بازان اجازه می‌دهد در یک سری مسابقات از پیش تعیین شده شرکت کنند و آن‌ها را انجام دهند که با انجام این کار به آن‌ها اجازه می‌دهد تا کمی پشتیبانی و ساپورت از تیم‌های مورد علاقه خود انجام دهند. ممکن است که همه اجزاء و ویژگی‌های آن هنوز به اندازه‌ی FIFA 20 منجسم و هماهنگ به نظر نرسد اما eFootball Pro Evolution Soccer 2020 قطعا ارزش تجربه کردن خواهد داشت. ۱۰ سپتامبر برابر با ۱۹ شهریور می‌توانیم منتظر عرضه شدن این بازی روی پلتفرم‌های ایکس‌باکس وان، پلی‌استیشن ۴ و رایانه‌های شخصی باشیم.

۴. GreedFall

۱۰ سپتامبر برابر با ۱۹ شهریور برای Xbox One, PS4 و PC

استودیوی Spiders برای ساخت عناوین نقش آفرینی متعددی نظیر عنوان Mars: War Logs معروف است که از دیگر عناوین ساخته‌ی شده‌ی این استودیو در این زمینه می‌توان به عناوین دیگری مانند Technomancer و یا Bound by Flame هم اشاره کرد. اما در این بین شاید بازی پیش روی آن‌ها یعنی بازی GreedFall را بتوان به عنوان بلند پروازانه‌ترین و جاه طلبانه‌ترین بازی این استودیو به حساب آورد. این بازی در قرن ۱۷ میلادی جریان دارد که بازی‌بازان در آن باید با سفر کردن به یک جزیره‌ی ناشناخته به دنبال علاج بیماری طاعون بگردند. شما در این بازی می‌توانید با انتخاب کردن یک حزب به عنوان متحد خود و یا با کار کردن با Elve ها مهاجمانی که به شما حمله می‌کنند را از خود دفع کنید و آن‌ها را به عقب برانید. عنوان GreedFall گزینه‌های متعددی برای پیروزی در این نبردها در اختیار شما قرار خواهد داد که یا می‌توانید با سیاست و دیپلماسی راه خود را پیش ببرید و یا از طریق مبارزه کردن مستقیم یا مخفی کاری دشمنان خود را فریب دهید و به آن‌ها بتازید. این بازی قرار است در تاریخ ۱۰ سپتامبر سال ۲۰۱۹ میلادی برابر با ۱۹ شهریور ماه برای پلی‌استیشن ۴، ایکس‌باکس وان رایانه‌های شخصی در دسترس قرار بگیرد.

۵. Borderlands 3

۱۳ سپتامبر برابر با ۲۲ شهریور برای Xbox One, PS4 و PC

دنباله‌ی یکی از بهترین و محبوب‌ترین عناوین لوتر شوتر تاریخ صنعت بازی‌های رایانه‌ای سرانجام به‌زودی از راه خواهد رسید که چهار Vault Hunter جدید، چهار سیاره برای گشت و گذار و قدم زدن و همچنین آن مکانیزم لوتِ محبوب و دوست داشتنی خاص این سری، از ویژگی‌های برتر و متمایز این بازی نسبت به دیگران است. Borderlands 3 ما را با قهرمانان جدید همراه خواهد کرد که در حین مبارزه کردن با دوقولوهای Calypso و Children of Vault در تلاش هستند تا به Vault های مرموز در دنیاهای دیگر دسترسی پیدا کنند که نقش شما در این میان جلوگیری برای دسترسی آن‌ها به این گنجینه‌ها است. این بازی با تغییرات متعدد و پرشماری که به لیست ویژگی‌های خود اضافه کرده است، محتویات پس از عرضه و بسته‌های گسترش دهنده‌ی ارزشمندی در اختیار بازی‌بازان قرار خواهد داد. با توجه به این ویژگی‌ها به نظر می‌رسد که Borderlands 3 یک دنباله موفقیت آمیز و بی نظیر برای نسخه‌های قبلی خود باشد که آماده است تا موفقیت‌ها و دستاوردهای بزرگ این سری را بیش از پیش گسترش دهد و این سری را به قله‌های تازه‌ای برساند. این بازی در تاریخ ۱۳ سپتامبر برابر با ۲۲ شهریور برای هر سه پلتفرم اصلی در دسترس قرار خواهد گرفت. پس منتظر تجربه یکی از بهترین بازی‌های شوتر امسال باشید که چند روز دیگر از راه خواهد رسید.

۶. Daemon X Machina

۱۳ سپتامبر برابر با ۲۲ شهریور برای Nintendo Switch

نه به اندازه‌ی Zone of the Enders اما کمی پایین‌تر از آن، Daemon X Machina اثر استودیوی Marvelous First که به طور انحصاری برای کاربران پلتفرم نینتندو سوییچ توسعه پیدا کرده است هم یکی از عناوین معمولی در این سبک و سیاق به شمار می‌رود که سعی کرده تا یک سری ویژگی منحصر به فرد هم برای خودش پیدا کند. شما در این بازی باید Outer را هدایت و کنترل کنید و خلبانی نوع منحصر به فردی از رباط را بر عهده خواهید گرفت تا با نیروهای مرموز Arms of the Immortals مبارزه کنید. شخصی سازی اساسی هم در این بازی در دسترس بازی‌بازان قرار گرفته است و همینطور این احتمال هم وجود دارد که شما بتوانید در حین مبارزات در مراحل این بازی نیز از اعضای بدن و قسمت‌های مختلف دشمنانی که بر آن‌ها غلبه کرده‌اید، برای خودتان استفاده کنید و آن‌ها را روی رباط خود نصب کنید. خودِ اکشن این بازی بر اساس مبارزات سرعتی بنا نهاده شده است که مقدار بسیار زیادی مبارزه‌ی زمینی و هوایی در اختیار شما قرار خواهد داد. شاید شور و اشتیاق آنچنان بی نهایت و زیادی برای Daemon X Machina وجود نداشته باشد و این عنوان تقریبا بازی ناشناخته‌ای برای شما باشد، اما عنوانی است که قطعا ارزش تجربه کردن را شدیدا دارد و قطعا زمانی که در تاریخ ۱۳ سپتامبر برابر با ۲۲ شهریور عرضه شود، می‌تواند لحظات سرگرم کننده و جالبی برای ما فراهم کند.

۷. NHL 20

۱۳ سپتامبر برابر با ۲۲ شهریور برای Xbox One و PS4

شاید شرکت الکترونیک آرتز (EA) دقیقا در بازی‌ها و عناوین ورزشی خود این فصل بهترین شروع ممکنی که می‌توانست داشته باشد را نداشت؛ مخصوصا به دنبال انتقادها و سرزنش‌هایی که از بازی Madden NFL 19 شد. حداقلِ ممکن این است که شعبه ونکور کانادای شرکت EA به دنبال فراهم آوردن تغییرات بزرگی در NHL 20 است. یکی از همین تغییرات بزرگ هم معرفی کردن مربی‌های جدید و بیشتر به بخش Franchise است. مربیان کارآزموده‌ی تصادفی با سبک‌های متفاوت و متعدد خود برای استفاده‌ی شما تدارک دیده شده‌اند که پیش از انتخاب باید با آن‌ها مصاحبه شود. لازم به ذکر است که قابلیت‌های هوش مصنوعی برای به خدمت گیری و اخراج کردن مربیان، تنها تعداد کمی از چیزهایی است که در اختیار شما قرار داده شده است. همچنین Squad Battle در بخش Ultimate Team، موتورهای گیم پلی جدید، چالش‌های هفتگی و بسیاری از چیزهای دیگر هم تنها تعدادی از چیزهای اضافه شده به این بازی است تا تنوع بیشتری به آن بخشیده شود. NHL 20 قرار است ۱۳ سپتامبر برابر با ۲۲ شهریور در دسترس کاربران کنسول‌های نسل هشتمی سونی و مایکروسافت یعنی پلی‌استیشن ۴ و ایکس‌باکس وان قرار داده شود.

۸. FIFA 20

۲۷ سپتامبر برابر با ۵ مهر برای Xbox One, PS4, PC و Nintendo Switch

فصل، فصل بازی‌ها و عناوین ورزشی مختلف است تا به عرضه برسند. نوبت بعدی در این صف به FIFA 20 اختصاص دارد. EA Sports بار دیگر با یک نسخه جدید از فرنچایز شبیه ساز مسابقات فوتبال به اسم FIFA دوباره بازگشته است تا همه ما را باز هم غافلگیر کند. FIFA 20 تغییرات متعدد و زیادی در شیوه‌ی ضربه زدن در پنالتی‌ها و ضربه‌های آزاد، مسابقات یازده در برابر یازده و بسیاری از چیزهای دیگر به وجود آورده است. این بازی تغییرات اساسی و قابل توجه و ویژگی‌های جدید زیادی به بخش Career Mode اضافه کرده است که شامل کنفرانس‌های خبری متعدد، شخصی‌ سازی‌های کامل برای مربیان و بسیاری از چیزهای جدید دیگر خواهد شد. علاوه بر همه تغییرات بزرگ و کوچک در بخش‌های مختلف، بخش VOLTA هم وجود دارد که همان فوتبال خیابانی خاطره انگیزی است که همه ما سال‌های سال منتظر از راه رسیدن آن بودیم. این بخش به شما اجازه‌ی شخصی سازی کردن یک تیم، سفر کردن به نقاط مختلف دنیا و شرکت کردن در مسابقات فوتبال خیابانی خواهد داد. همه این تغییرات و بخش‌ها و ویژگی‌های جدیدی که به این بازی اضافه شده، جذاب و هیجان انگیز به نظر می‌رسند اما زمانی که FIFA 20 دقیقا یک ماه دیگر در تاریخ ۲۷ سپتامبر ۲۰۱۹ میلادی برابر با ۵ مهر ماه برای پلتفرم‌های ایکس‌باکس وان، پلی‌استیشن ۴، رایانه‌های شخصی و نینتندو سوییچ به عرضه برسد، خواهیم فهمید که آیا در اجرای این ویژگی‌ها در عمل نیز موفق ظاهر خواهد شد یا خیر.

۹. The Surge 2

۲۴ سپتامبر برابر با ۲ مهر برای Xbox One, PS4 و PC

باز هم یک عنوان Souls مانند که دنباله‌ی عنوان The Surge به حساب می‌آید، به زودی از راه خواهد رسید. بله، کاملا درست است؛ عنوان The Surge 2 اثر استودیوی Deck 13 سرانجام در تاریخ ۲ مهر برابر با ۲۴ سپتامبر از راه می‌رسد تا برای پلتفرم‌های ایکس‌باکس وان، پلی‌استیشن ۴ و رایانه‌های شخصی در دسترس قرار بگیرد. در کنار قابلیت شخصی سازی کردن شخصیت خود، این بازی شامل یک دنیای بزرگ‌تر نیز خواهد شد که در حوالی شهر پرآشوبِ Jericho قرار داده شده است. مکانیزم‌های مبارزه جدید، علاوه بر به کار گیری و استفاده از قطعات و اعضای بدن دشمنانی که شکست داده‌اید، پهپادهای قابل شخص سازی برای پشتیبانی و مسیرهای متناوب برای گشت و گذار کردن ویژگی‌های بسیار بیشتری برای تجربه کردن در اختیار شما قرار خواهند داد. شاید این بازی حتی در دموها و پیشنمایش‌های خود نتوانسته باشد از منبع الهام خود برتری خاصی از خودش نشان دهد، اما The Surge 2 قطعا هنوز هم می‌تواند لحظات سرگرم کننده و خوبی برای ما رقم بزند تا تجربه کنیم و از آن‌ها لذت ببریم.

۱۰. Code Vein

۲۷ سپتامبر برابر با ۵ مهر برای Xbox One, PS4 و PC

باز هم یک بازی Souls مانند دیگر اما این بار از شرکت بزرگ Bandai Namco به اسم Code Vein که ماه آینده تقریبا پس از یک سال انتظار و تاخیر از راه خواهد رسید. بازی‌بازان در این بازی به عنوان خون آشام در یک بیابان بی آب و علفِ پسا آخرالزمانی گشت و گذار خواهند کرد و با انواع و اقسام هیولاهای متعدد و مختلف مبارزه خواهند کرد. در حالی که این بازی برخی از خصوصیات و ویژگی‌های God Eaters را با هم ترکیب کرده و به کار گرفته است، مخصوصا از نظر همرایانی که با شما هستند و توسط هوش مصنوعی هدایت و کنترل می‌شوند و همینطور حمله‌های منحصر به فرد و ویژه، اما هنوز هم Code Vein را می‌توان عنوان جاه طلبانه‌ای دانست که آمده تا راه و روش بازی‌های مرسوم سبک Souls را بهبود ببخشد و حال و هوای تازه‌ای به آن اضافه کند. ۲۷ سپتامبر برابر با ۵ مهر زمان ملاقات ما با این عنوان منحصر به فرد خواهد بود تا بتوانیم روی پلتفرم‌های ایکس‌باکس وان، پلی‌استیشن ۴ و رایانه‌های شخصی آن را تجربه کنیم.

۱۱. The Balur’s Gate: Enhanced Edition Pack

۲۴ سپتامبر برابر با ۲ مهر برای PS4 و Xbox One و Nintendo Switch

در یک حرکت غافلگیر کننده، عنوان Baldur’s Gate برای پلتفرم‌های ایکس‌باکس وان، پلی‌استیشن ۴ و کنسول ترکیبی نینتندو سوییچ در دسترس قرار داده خواهد شد. این بازی شامل عنوان Baldur’s Gate Enhanced Edition، بسته‌ی گسترش دهنده‌ی Siege of Dragonspear و همینطور Baldur’s Gate 2: Enhanced Edition خواهد شد. اگر همیشه دوست داشته‌اید که عناوین کلاسیک استودیوی بایوور (BioWare) را در غالب یک به‌روزرسانی در اختیار داشته باشید و تجربه کنید، پس بنابراین شاید این بسته، کاملا برای شما مناسب باشد و این، یکی از بهترین فرصت‌هایی باشد که برای شما به وجود آمده است. پس به هیچ وجه نباید این فرصت را از دست بدهید. Baldur’s Gate: Enhanced Edition Pack در تاریخ ۲۴ سپتامبر برابر با ۲ مهر در شمال آمریکا در دسترس قرار خواهد گرفت. شما می‌توانید با تجربه این عنوان ایده بسیار خوبی از بازی‌های خوبی که BioWare تا پیش از مبتلا شدن به مشکلات این روزهای خود قادر به ساخت و توسعه بود، به دست بیاورید و با پتانسیل‌های خوبی که این استودیو داشت اما همه آن‌ها را اکنون به باد داده است، آشنایی پیدا کنید.

۱۲. The Legend of Zelda: Link’s Awakening

۲۰ سپتامبر برابر با ۲۹ شهریور برای Nintendo Switch

یک عنوان بازسازی شده از یکی از بازی‌های کنسول دستی Game Boy Classic به اسم The Legend of Zelda: Link’s Awakening را به شما معرفی می‌کنیم که در این بازی شخصیت Link در یک جزیره دور افتاده و ناشناخته‌ی متروک تنها گذاشته شده است تا به دنبال بیدار کردن Windfish باشد و راهی برای انجام این کار پیدا کند. این بازی با ارایه کردن زاویه دید بالا به پایین مکانیزم‌های متعددی در گیم پلی خود به کار گرفته است که از این دست می‌توان به چیزهای زیادی مثل پریدن در کنار بازگشت ‌بخش‌های غلطیدن از بغل که برای اولین بار در عنوان Zelda 2 به معرفی گذاشته شده بود، اشاره کرد. این نسخه‌ی بازسازی شده ضمن به کار گیری همه این ویژگی‌ها یک حالت هنری بسیار دوست داشتنی و ویژه هم به این سری اضافه کرده است که ویژگی‌های کلیدی زیادی در آن از نو طراحی شده است تا با صفحه نمایش کنسول ترکیبی نینتندو سوییچ جور در بیاید و با آن هماهنگ شوند. اگر شما به دنبال تجربه کردن یک عنوان Zeldaی کاملا کلاسیک و بکر هستید، بنابراین باید حتما The Legend of Zelda: Link’s Awakening را در تاریخ ۲۰ سپتامبر برابر با ۲۹ شهریور تجربه کنید.

۱۳. Contra Rogue Corpse

۲۴ سپتامبر برابر با ۲ مهر برای Xbox One, PS4, PC و Nintendo Switch

عنوان پیش روی Contra Rogue Corpse دقیقا همان دنباله‌ای از عنوان کلاسیک سری Contra نیست که انتظارش را می‌کشیدیم (بلکه در حقیقت آن عنوانی که باید منتظرش باشیم، Blazing Chrome اثر استودیوی بازی سازی Joymasher است). این عنوان که در این شماره به معرفی آن رسیده‌ایم، یک بازی شوتر با زاویه دید بالا به پایین است که بازی‌بازان در آن باید از هر دو آنالوگ کنترلرهای خود برای دویدن و تیر اندازی کردن استفاده کنند. چهار شخصیت مختلف در این بازی وجود دارد که این چهار شخصیت شامل Gentleman، یک حشره‌ی با شخصیت و با فرهنگ و همینطور یک پاندای سایبورگ به اسم Hungry Beast خواهد شد که هر یک از آن‌ها دارای شخصیت منحصر به فرد خودشان هستند. البته یک سیزن پس هم برای این بازی وجود دارد که شاید مایه خوشحالی باشد. Contra Rogue Corpse در تاریخ ۲ مهر برابر با ۲۴ سپتامبر از راه می‌رسد تا در دسترس کاربران پلتفرم‌های ایکس‌باکس وان، پلی‌استیشن ۴ و رایانه‌های شخصی و همینطور کنسول ترکیبی نینتندو سوییچ قرار داده شود. امیدواریم این بازی تبدیل به یک تجربه فاجعه بار نشود که قرار باشد انتهای سال آن را در لیست بدترین و ناامید کننده‌ترین بازی‌های سال ۲۰۱۹ قرار دهیم.

۱۴. WRC 8

۵ سپتامبر برابر با ۱۴ شهریور برای Xbox One, PS4, PC و Nintendo Switch

عنوان WRC 8 FIA World Rally Championship آخرین نسخه‌ی فرنچایز ریسینگِ‌ آف‌ رود از استودیوی KT Racing به حساب می‌آید که ۵۰ تیم مختلف و ۱۰۰ استیج مختلف را در اختیار بازی‌بازان قرار داده است. بخش Career Mode شاهد اضافه شدن یک سری تغییرات اساسی بوده است و با اضافه کردن ویژگی‌های متعددی نظیر مدیریت فعالیت، R&D، مدیریت منابع و بسیاری از ویژگی‌های دیگر تجربه‌ای بسیار واقع گرایانه‌تر در اختیار بازی‌بازان قرار داده است. یک سیستم آب و هوای پویای جدید نیز به این سری اضافه شده است تا موقعیت‌های آزار دهنده‌ی بسیار بیشتری برای بازی‌بازان به وجود بیاورد که می‌توانند جاده‌های این بازی را برفی یا بارانی کنند. ۵ سپتامبر سال ۲۰۱۹ میلادی برابر با ۱۴ شهریور ماه سال جاری شمسی زمان عرضه شدن این بازی برای پلتفرم‌های ایکس‌باکس وان، پلی‌استیشن ۴، رایانه‌های شخصی و کنسول ترکیبی نینتندو سوییچ است.

۱۵. NBA 2K20

۶ سپتامبر برابر با ۱۵ شهریور برای Xbox One, PS4, PC و Nintendo Switch

باز هم یک بازی ورزشی دیگر، این بار در مسابقات بسکتبال. آیا تیم سازنده و توسعه دهنده این بازی هیچ درسی از پرداخت‌های درون برنامه‌ای آزار دهنده‌ای که در نسخه سال گذشته این سری به وجود آمده بود، گرفته است؟ احتمالا پاسخ این سوال منفی است اما NBA 2K20 هنوز هم در راه است. در کنار اضافه شدن شش تیم کلاسیک جدید، بخش MyTeam و همینطور ابزارهای ساخت بهبود یافته برای بخش MyCareer امکانات زیادی برای بازی‌بازان در نظر گرفته شده است. این بازی WNBA را نیز به این سری اضافه کرده است که ستاره‌های بزرگی از دنیای بسکتبال بانوان مانند Candace Parker و همینطور Breanna Stewart را می‌توان در آن دید. زمانی که NBA 2K20 در تاریخ ۱۵ شهریور برابر با ۶ سپتامبر برای پلتفرم‌های ایکس‌باکس وان، پلی‌استیشن ۴، رایانه‌های شخصی و نینتندو سوییچ به عرضه برسد، خواهیم دید که آیا هیچ تغییر خاصی در گیم پلی این بازی به وجود آمده است یا خیر.


منبع : وینفون

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار