کد خبر: ۲۵۸۴۰
تاریخ انتشار: ۱۰:۵۰ - ۰۵ شهريور ۱۳۹۸ - 2019 August 27
مدیرعامل سازمان نوسازی شهر تهران از اجرای حرکت جهادی و سازندگی "همسایه" با هدف ارتقای کیفیت زندگی و خدمت رسانی به ساکنان نیازمند در بافت های فرسوده پایتخت خبر داد.
به گزارش آی تابناک : مدیرعامل سازمان نوسازی شهر تهران از اجرای حرکت جهادی و سازندگی "همسایه" با هدف ارتقای کیفیت زندگی و خدمت رسانی به ساکنان نیازمند در بافت های فرسوده پایتخت خبر داد.
کاوه حاجی علی اکبری با اعلام این خبر افزود: اجرای فاز اول حرکت جهادی و سازندگی "همسایه" به همت پایگاه مقاومت بسیج شهید عماد مغنیه سازمان نوسازی شهر تهران و با مشارکت سازمان بسیج مستضعفین شهرداری تهران از ابتدای شهریور ماه آغاز شده است.
مدیرعامل سازمان نوسازی شهر تهران توضیح داد: با توجه به ضرورت ارتقای کیفیت زندگی در محلات فرسوده و ناکارآمد و سطح توانمندی پایین اقتصادی ساکنان این محلات، طرحی با عنوان حرکت جهادی و سازندگی "همسایه" به منظور مرمت و مقاوم سازی پلاک های ناپایدار و اجرای پروژه های بهسازی و زیباسازی کوچک مقیاس در محلات فرسوده با مشارکت علاقمندان برگزار می شود.
علی اکبری ضمن اشاره به این که حرکت جهادی و سازندگی "همسایه" با بهره گیری از ظرفیت بومی محلات هدف و همکاری و مشارکت نیروهای بسیج، مجموعه های مردم نهاد و علاقمندان داوطلب اجرا خواهد شد، عنوان کرد: از علاقمندان به شرکت در این حرکت خداپسندانه دعوت به عمل می آید برای ثبت نام بصورت فردی و یا گروهی به تارنمای سازمان نوسازی شهر تهران به نشانی اینترنتی http://nosazi.tehran.ir مراجعه کرده و نسبت به ثبت اطلاعات و مهارت های خود اقدام نمایند.
مدیرعامل سازمان نوسازی شهر تهران خاطرنشان کرد: داوطلبان پس از ثبت نام بر اساس مهارت ها و بر مبنای نیازهای ساکنان بافت های فرسوده به محلات اعزام خواهند شد.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار