کد خبر: ۲۵۸۰۶
تاریخ انتشار: ۰۸:۴۴ - ۰۴ شهريور ۱۳۹۸ - 2019 August 26
در جریان کنفرانس توسعه‌دهندگان بیلد در اوایل سال جاری میلادی، مایکروسافت IoT Plug and Play را معرفی کرد، که یک زبان مدل‌سازی باز جدید محسوب می‌شود که به سازمان‌ها اجازه می‌دهد به راحتی با دستگاه‌های اینترنت اشیا به ابر متصل شوند.
به گزارش آی تابناک : در جریان کنفرانس توسعه‌دهندگان بیلد در اوایل سال جاری میلادی، مایکروسافت IoT Plug and Play را معرفی کرد، که یک زبان مدل‌سازی باز جدید محسوب می‌شود که به سازمان‌ها اجازه می‌دهد به راحتی با دستگاه‌های اینترنت اشیا به ابر متصل شوند. این سرویس یکی از بزرگترین چالش‌هایی که سازمان‌ها با آن مواجه هستند یعنی استقرار راه حل‌های اینترنت اشیا را در مقیاس وسیع حل می‌کند. مایکروسافت اعلام کرده سرویس IoT Plug and Play در حالت پیش نمایش در دسترس قرار گرفته است.

سرویس IoT Plug and Play مایکروسافت اکوسیستمی بزرگی از دستگاه‌های partner-certified ارائه می‌کند که می‌تواند با هرگونه راه حل اینترنت اشیا کار کند. Compal, Kyocera و STMicroelectronics اولین موج از دستگاه‌های اینترنت اشیا مبتنی بر زبان مدل سازی جدید مایکروسافت را منتشر کردند. همچنین، توسعه‌دهندگان راه حل اکنون می‌توانند برای ایجاد راه حل‌های اینترنت اشیا شروع به استفاده از Azure IoT Central و Azure IoT Hub کنند که به صورت یکپارچه با دستگاه‌های اینترنت اشیا که با IoT Plug and Play فعال شده‌اند ادغام می‌شوند.

شما می‌توانید از طریق Azure Certified دستگاه‌های IoT Plug and Play را برای کاتالوگ دستگاه اینترنت اشیا بیابید. هر دستگاه IoT Plug and Play در کاتالوگ تایید شده است، و دارای مدل قابلیت دستگاه است. مدل قابلیت دستگاه برای درک عملکرد دستگاه و یا استفاده از آن برای شبیه‌سازی دستگاه را در Azure IoT Central مشاهده کنید.

در طول دوره پیش نمایش، سرویس IoT Plug and Play تنها در شمال اروپا، مرکز ایالات متحده، و نواحی شرقی ژاپن در دسترس قرار دارد. این سرویس در ماه‌های آینده در نواحی دیگر نیز در دسترس قرار خواهد گرفت.


منبع : وینفون

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار