کد خبر: ۲۵۸۰۳
تاریخ انتشار: ۱۲:۰۳ - ۰۳ شهريور ۱۳۹۸ - 2019 August 25
عنوان پیش روی استودیوی رمدی (Remedy Entertainment) یعنی بازی Control دارای ویژگی‌ها جذاب بسیار زیادی است. این بازی یکی از عجیب و غریب‌ترین پروژه‌هایی است که این استودیو تا به حال روی آن کار کرده است و در عین حال هم عنوانی است که تعداد بسیار زیادی از تم‌ها و ایده‌های قبلی Remedy که قصد پیاده سازی در آثار قبلی خود را داشته است، به نمایش خواهد گذاشت. به هر حال متاسفانه یکی از ویژگی‌هایی که این بازی در زمان عرضه خود از نداشتن آن رنج می‌برد، ویژگی HDR است.
به گزارش آی تابناک : Lucas Liaskos، از شرکت ناشر 505 Games در حساب رسمی خود در شبکه اجتماعی توییتر به سوال یکی از کاربران درمورد پشتیبانی از ویژگی HDR در این بازی پاسخ داده و تایید کرده است که این ویژگی در زمان عرضه Control در آن وجود نخواهد داشت. وی در ادامه پاسخ خود به این کاربر اضافه کرد که این ویژگی ممکن است در آینده به این بازی اضافه شود و این که او تمام درخواست‌هایی که در این زمینه وجود داشته باشد را هم برای ناشران و هم سازندگان این بازی ارسال خواهد کرد اما به احتمال بسیار زیاد این طور به نظر می‌رسد که بهتر است بگوییم ما این ویژگی را در اولین روز عرضه Control در آن مشاهده نخواهیم کرد و بهتر است فعلا دنبال آن نگردیم چون پیدا نخواهیم کرد.

در حالی که کمی مایه شرمساری است، اما Control حتی بدون داشتن ویژگی HDR و فعال کردن آن هم هنوز خیره کننده و چشم نواز به نظر می‌رسد و امیدواریم همانطور که Lucas Liaskos هم گفته است، این ویژگی بعدا به بازی اضافه شود. نسخه فیزیکی Control دقیقا ۳ روز دیگر در تاریخ ۲۷ آگست ۲۰۱۹ میلادی برابر با ۵ شهریور ماه سال جاری شمسی به طور جهانی برای پلتفرم‌های ایکس‌ باکس وان، پلی‌استیشن ۴ و رایانه‌های شخصی در دسترس قرار خواهد گرفت. البته این در حالی است که پیش خرید کنندگان نسخه دیجیتالی این بازی، اکنون می‌توانند به آن دسترسی داشته باشند و آن را تجربه کنند. در ادامه می‌توانید متن توییت Lucas Liaskos در رابطه با تایید عدم وجود قابلیت HDR در این بازی را مشاهده کنید.

قابلیت HDR در هیچ یک از نسخه‌های بازی Control وجود ندارد. بله، هم پلی‌استیشن ۴ پرو و هم ایکس‌باکس وان ایکس ویژگی‌های بصری منحصر به فرد دارند. همه نسخه‌های کنسولی این بازی روی ۳۰ فریم بر ثانیه اجرا خواهند شد.



منبع : GAMING  BOLT 
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار