کد خبر: ۲۵۷۹۳
تاریخ انتشار: ۰۹:۴۶ - ۰۳ شهريور ۱۳۹۸ - 2019 August 25
سرانجام در طی برگزاری بزرگ‌ترین رویداد بازی‌های رایانه‌ای سال در اروپا یعنی Gamescom 2019 از گیم پلی نسخه بعدی یکی از کهنه کار‌ترین فرنچایز‌های بازی‌های رایانه‌ای در سبک ریسینگ یعنی Need For Speed Heat رونمایی شد که قطعا به نظر می‌رسد سرعت یکی از مهم‌ترین فاکتورهای اصلی در گیم پلی این بازی برای پیروز شدن و خلاص شدن از شر پلیس‌های مزاحم خواهد بود. اکنون جزئیاتی از موسیقی‌های این بازی نیز به انتشار رسیده که در ادامه با شما در میان خواهیم گذاشت.

به گزارش آی تابناک : خوشبختانه بر اساس اطلاعات و جزئیاتی که تا به حال از این بازی به انتشار رسیده است، متوجه شدیم که این بازی بر خلاف نسخه سال ۲۰۱۳ این سری که نیاز به داشتن اتصال دائم به اینترنت داشت، به چنین چیزی دیگر نیاز ندارد و شما می‌توانید به طور کاملا آفلاین هم از تجربه این بازی لذت کافی ببرید. اطلاعاتی که اکنون از این بازی به انتشار رسیده است هم اعلام می‌کند که برای این که با سرعت بالایی که گیم پلی این بازی در اختیار شما قرار می‌دهد، به خوبی بتوانید همراه و هماهنگ شوید، یک موسیقی متن مدرن در این بازی به کار گرفته شده است که بسته به ساعت شبانه روز، تغییر پیدا خواهد کرد.

رایلی کوپر (Raily Cooper)، کارگردان نوآوری این بازی، در گفت و گوی تازه‌ای که در مصاحبه اخیر خود با وبسایت VGN 247 داشته است، درمورد موسیقی این بازی صحبت کرد و اعلام کرد که آن‌ها می‌خواهند در این بازی یک موسیقی مدرنیزه شده و شهری با نت‌هایی که از موسیقی الکترونیک الهام گرفته شده است، استفاده کنند. همچنین وی در مصاحبه اخیر خود به این موضوع نیز اشاره کوتاهی داشت که موسیقی‌های این بازی با توجه به ساعتی از روز که این بازی را انجام می‌دهید، تغییر پیدا خواهند کرد به طوری که در طول روز موسیقی‌های آن کمی حالت آرام‌تر پیدا می‌کنند اما در طول شب کاملا پر انرژی و شلوغ خواهند بود. وی در این رابطه چنین گفته است که:

خب ما اسامی این موسیقی‌ها را فعلا اعلام نمی‌کنیم اما به طور کلی درمورد این موضوع صحبت می‌کنیم که تاثیرات متفاوتی در این بخش وجود دارد. ما با برخی از کسانی که موسیقی‌های این بازی را انتخاب می‌کنند، صحبت کردیم و قرار گذاشتیم که یک موسیقی متن مدرن به همراه اندکی از چیزهای محبوب محلی در این بازی انتخاب کنیم. الکترونیک و موسیقی شهری جزو بزرگ‌ترین چیزهایی هستند که ما در این بخش در نظر گرفتیم. اما در طول روز موسیقی‌ها کمی‌ آرام‌تر خواهند بود و تا زمانی که شما در حال مسابقه دادن در شب باشید، یک حالت خطرناک‌تر پیدا خواهند کرد.

عنوان Need For Speed Heat قرار است در تاریخ ۱۷ آبان ماه سال جاری شمسی برابر با ۸ نوامبر ۲۰۱۹ میلادی برای پلتفرم‌های ایکس‌باکس وان، پلی‌استیشن ۴ و رایانه‌های شخصی به عرضه برسد. برای کسب آخرین اطلاعات و جزئیات این بازی در روز های آتی نیز همچنان با ما همراه باشید.




منبع : GAMINGBOLT
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار