کد خبر: ۲۵۷۸۵
تاریخ انتشار: ۱۴:۱۴ - ۰۲ شهريور ۱۳۹۸ - 2019 August 24
آلین کورره (Alain Corre)، مدیر اجرایی یوبی‌سافت EMEA، در جریان مراسم گیمزکام 2019 و در گفتگویی با سایت MCVUK، از اهمیت سرمایه‌گذاری بر روی ژانرها و آی‌پی‌های جدید در این زمان بخصوص که نوآوری‌های جدید در حال وارد شدن به صنعت بازی‌های ویدئویی است، صحبت کرد.

به گزارش آی تابناک : آلین کورره (Alain Corre)، مدیر اجرایی یوبی‌سافت EMEA، در جریان مراسم گیمزکام 2019 و در گفتگویی با سایت MCVUK، از اهمیت سرمایه‌گذاری بر روی ژانرها و آی‌پی‌های جدید در این زمان بخصوص که نوآوری‌های جدید در حال وارد شدن به صنعت بازی‌های ویدئویی است، صحبت کرد. تا صحبت‌های وی را دنبال کنیم.

این موضوع قطعا برای ما یک چالش خواهد بود زیرا استعدادهای بسیار فراوانی برای انجام آن نیاز داریم؛ بنابراین ما به استخدام استعدادهای جدید در استودیو ادامه می‌دهیم و برنامه داریم که در پنج سال آینده افراد بیشتری را نیز به استودیو جذب کنیم. ما برای آن دسته از طرفدارانی که به دنبال پیشروی برندهایی همچون Assassin’s Creed و Ghost Recon هستند، احترام قائلیم ولی از طرفی حس می‌کنیم که حال زمان مناسبی برای سرمایه‌گذاری بر روی آی پی‌های جدید است. فناوری‌های جدید و بسیار زیادی وجود دارند که خود را نشان می‌دهند؛ رایانه‌های شخصی هنوز هم با سرعتی بالا در حال پیشرفت است؛ سال آینده کنسول‌های جدید عرضه خواهند شد و فناوری استریم نیز بیخ گوشمان است؛ قابلیت کراس پلی نیز چیزی است که بازی‌بازان را به هیجان می‌آورد بنابراین ما احساس می‌کنیم که در حال حاضر برای ما زمان مناسبی جهت خلق ژانرها و آی‌پی‌های جدید است.

در بحث آی پی‌های جدید، کورره همچنین نظرات خود در خصوص عنوان Starlink که سال گذشته عرضه شد را بیان داشت. بازی نتوانست از لحاظ میزان فروش، مطابق با انتظارات یوبی‌سافت پیش برود ولی کورره می‌گوید که یوبی‌سافت به هر حال درس‌های زیادی از این عنوان آموخت:

من فکر می‌کنم که هم خود ما و هم کل خانواده یوبی‌سافت، تجارب زیادی هنگام کار بر روی این فرنچایز کسب کردیم. این بازی به ما کمک کرد تا به برنامه‌های خود را برای عناوینی که در آینده مطرح خواهند شد شکل دهیم. ما همیشه کارهایی که در گذشته انجام داده‌ایم را تبدیل به یک سرمایه و اندوخته می‌کنیم. هنوز هم بازی‌بازان بسیاری داریم که در حال تجربه Starlink هستند و از تجربه Starlink نیز رضایت دارند و این مهمترین موضوع برای ماست. ما انتظارات بیشتری از Starlink داشتیم ولی این هم قدمی در پروسه نوآوری ماست و دوباره می‌گویم که از توسعه و بازاریابی این عنوان تجربه کسب کردیم. ما تجربه‌ای غنی در بازاریابی داریم و حال در جایگاهی بهتر برای تولید محصولاتی از این قبیل در آینده قرار داریم.

بزرگترین آی‌پی جدیدی که یوبی‌سافت در آینده‌ای نزدیک عرضه خواهد کرد، عنوان Gods and Monsters خواهد بود؛ یک عنوان جهان باز از سازندگان عنوان Assassin’s Creed Odyssey که قرار است در تاریخ سه‌شنبه ششم اسفند ماه 1398 مصادف با 25 فوریه 2020 میلادی بر روی پلتفرم‌های رایانه‌های شخصی و گوگل استادیا و کنسول‌های ایکس باکس وان، نینتندو سوییچ و پلی استیشن 4 عرضه و منتشر شود.




منبع : WCCFTECH 
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار