کد خبر: ۲۵۷۷۲
تاریخ انتشار: ۱۰:۳۵ - ۰۲ شهريور ۱۳۹۸ - 2019 August 24
بازی‌هایی که برای اجرا شدن نیاز به داشتن اتصال دائمی به اینترنت دارند و شما برای بازی کردن آن‌ها باید کنسول خود را دائما به اینترنت متصل باقی نگه دارید، به چند دلیل تجربه‌های محدود کننده‌ای هستند که خیلی زود هم از یاد برده خواهند شد. در همین رابطه، خبرهایی هم که اعلام می کنند فلان بازی خاصی که ما برای تجربه کردن آن مدت زمان زیادی منتظر بودیم، نیاز به داشتن اتصال دائمی به اینترنت دارد هم واقعا اشتیاق ما برای تجربه آن بازی را از بین می‌برد. اما خوشبختانه Need For Speed Heat یکی از آن بازی‌ها نخواهد بود.

به گزارش آی تابناک : تیم سازنده و توسعه دهنده‌ی این عنوان در استودیوی Ghost Games در گفت و گوی تازه‌ای که در مصاحبه اخیر خود درمورد این بازی داشته، تایید کرده است که اگر بازی‌بازان علاقه دارند که عنوان پیش روی آن‌ها یعنی Need For Speed Heat را به طور کاملا آفلاین بازی کنند، می‌توانند این کار را انجام دهند و هیچ محدودیتی در برابر آن‌ها در این زمینه وجود نخواهد داشت. اما با این حال، آنلاین بازی کردن می‌تواند مزیت‌های خاص خودش را هم داشته باشد. زمانی که آنلاین بازی می‌کنید، دنیای جهان آزاد بازی توسط بازیکنان دیگر هم پر می‌شود و آن‌ها نیز به دنیای بازی ملحق می‌شوند و شما هم می‌توانید از این فرصت استفاده کنید تا از آن‌ها برای پرت کردن حواس پلیس‌ها استفاده کنید تا از دنبال کردن مسیر شما جلوگیری شود. اگر یکی دیگر از بازیکنانی که در دنیای شما وجود داشته باشد، سطح تحت تعقیب بیشتری از شما داشته باشد، می‌توانید پلیس‌ها را به سمت او بکشانید و آن‌ها را در مسیر او قرار دهید تا پلیس‌ها هم به جای شما، شروع به تعقیب کردن او کنند و دست از دنبال کردن شما بکشند.

به هر حال از آن‌ جایی که نسخه سال ۲۰۱۳ این بازی نیاز به داشتن اتصال دائمی به اینترنت، برای اولین بار در تاریخ این سری داشت تا اجرا شود، حساسیت‌ها نسبت به این موضوع در تمام نسخه‌های بعدی این سری ادامه پیدا کرده است که خوشبختانه تا به حال دیگر در هیچ یک از نسخه‌های دیگر این سری مشاهده نشده است. همچنین با توجه به این که فقط چند ماه دیگر تا عرضه شدن این بازی فاصله داریم، در این فاصله جزئیات، اطلاعات و اخبار زیادی از این بازی به انتشار خواهد رسید که ما هم در وینفون تمام سعی خود را خواهیم کرد که آن‌ها را برای شما عزیزان پوشش دهیم. در همین راستا، مدتی پیش بود که تایید شد خوشبختانه Need For Speed Heat قرار نیست مانند نسخه قبلی این سری یعنی Payback پرداخت درون برنامه‌ای یا لوت باکس داشته باشد.

از دیگر جزئیاتی که درمورد این بازی روز گذشته به انتشار رسیده است می‌توان به این اشاره کرد که تعقیب و گریز‌های Need For Speed Heat با پلیس‌ها به طور گسترده‌ای بهبود پیدا کرده است. حتی پیش از این که این بازی به طور رسمی توسط الکترونیک آرتس به معرفی گذاشته شود و مردم با آن آشنا شوند، درمورد این موضوع صحبت کرده بودند که چقدر علاقه دارند فانتزیِ مسابقات خیابانی با چاشنی تعقیب و گریز پلیس را دوباره در این سری احیا کنند تا نسخه بعدی این سری که عرضه خواهد شد، به طور چشمگیر و قابل توجهی در این زمینه‌ها بهبود پیدا کرده باشد. این اواخر به طور رسمی از گیم پلی این بازی نیز رونمایی شد که آن طور که از این تریلر پیدا بود، این ویژگی قرار است یکی از بزرگ‌ترین ویژگی‌ها و تمرکزهایی باشد که روی این بازی قرار داده شده است.

همانطور که اطلاعات جدیدی که از این بازی توسط سازندگان آن در استودیوی Ghost Games در مصاحبه جدید آن‌ها با Twinfinite نشان می‌دهند، این ویژگی تنها یکی از زمینه‌هایی خواهد بود که Need For Speed Heat قرار است از نظر تعقیب و گریز با پلیس نسبت به نسخه قبلی این سری یعنی Payback که در سال ۲۰۱۷ عرضه شده بود، به وجود بیاورد. یکی از زمینه‌های دیگر آن هم این است که پلیس‌ها حتی در دنیای جهان آزاد این بازی نیز همیشه یک تهدید برای شما به حساب خواهند آمد و بازی‌بازان نیز برای رها شدن از دست آن‌ها همیشه باید از تاکتیک‌ها و شیوه‌های مختلفی استفاده کنند تا رد پای آن‌ها را دیگر دنبال نکنند. یکی از راه‌های انجام دادن این کار هم رانندگی دیوانه وار و باعث تصادف شدنِ پلیس‌ها و یا فرار کردن از دست آن‌ها و یا جست و جو کردن برای پنهان شدن در مکانی در دنیای جهان آزاد این بازی خواهند بود.

پلیس‌ها نیز انواع و اقسام وسایل نقلیه مختلفی می‌رانند به طوری که پلیس‌هایی که در رده بندی‌های تعقیب پایین دنبال شما می‌کنند، خودروی Dodge Charger خواهند داشت و اگر رده بندی تعقیب شما بالاتر برود، خودروی تعقیب کننده شما هم Corvette خواهد شد. هر Heat (که اساسا همان سطح تحت تعقیب بودن شما است) بیشتری داشته باشید که روی هم اضافه شوند، تنها با فرار کردن از دست پلیس‌ها به شیوه‌های مختلف دست از سر شما نخواهند برداشت که به اندازه کافی جالب است و اگر شما آن‌ها را به هر روشی گم کنید، اگر دوباره شما را پیدا کنند و ببینند، تعقیب کردن شما را ادامه خواهند داد تا جایی که به سرپناه خود وارد شوید و برای مدتی از دید آن‌ها پنهان باقی بمانید. با این حال، هر چه Heat بیشتری با خود داشته باشید (هر چه سطح تعقیب شما بالاتر باشد)، جوایز بیشتری به دست خواهید آورد به طوری که Heat به عنوان چیزهای مختلفی برای شما ایفای نقش خواهد کرد. با این حال اگر توسط پلیس دستگیر شوید و یا خودروی شما از شدت تصادف و صدمه‌ای که دیده منهدم شود، همه این جوایز از دست شما خواهند رفت.

این ویژگی‌ها روی کاغذ عالی به نظر می‌رسند اما به نظر من همه این‌ها به این بستگی دارد که تیم سازند و توسعه دهنده Need For Speed Heat در استودیوی Ghost Games این ویژگی‌ها را چطور در گیم پلی این بازی پیاده سازی خواهد کرد. خوشبختانه مدت زیادی برای گرفتن پاسخ این سوال نباید صبر کنیم. Need For Speed Heat قرار است در تاریخ ۱۷ آبان ماه سال جاری شمسی برابر با ۸ نوامبر سال ۲۰۱۹ میلادی برای کنسول‌های نسل هشتمی سونی و مایکروسافت یعنی پلی‌استیشن ۴ و ایکس‌باکس وان و مدل میان نسلی آن‌ها یعنی پلی‌استیشن ۴ پرو و ایکس‌باکس وان ایکس و همینطور رایانه‌های شخصی به عرضه برسد.


منبع : GAMINGBOLT

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار