کد خبر: ۲۵۷۶۲
تاریخ انتشار: ۱۵:۲۳ - ۳۱ مرداد ۱۳۹۸ - 2019 August 22
موتورولا قصد دارد که گوشی نوستالژیک RAZR خود را باز طراحی کند. این بار گوشی تاشو موتورولا زمانیکه باز می‎شود به یک گوشی هوشمند امروزی با نمایشگر بلند تبدیل خواهد شد.

به گزارش آی تابناک : Galaxy Fold اولین گوشی تاشوی سامسونگ اما با ساختاری متفاوت طراحی شد؛ به‌طوریکه در حالت باز شبیه به یک تبلت است و زمانیکه بسته می‌شود به یک گوشی ضخیم تبدیل خواهد شد. با این حال سامسونگ به تازگی پتنت جدیدی به ثبت رسانده است که به نظر می‌رسد رقیبی جدی برای گوشی RAZR موتورولا خواهد بود.

در اوایل ماه جاری این پتنت در سازمان جهانی مالکیت معنوی به ثبت رسیده و حال به لطف وبسایت LetsGoDigital ما مجموعه‌ای از رندرهای این پتنت را در اختیار داریم که نشان می‌دهد این طرح ممکن است چگونه عمل کند.پتنت جدید گوشی تاشو سامسونگ

مانند گوشی Mate X هوآوی نمایشگر این دستگاه هم از سمت بیرون خم می‌شود. با این تفاوت که اندازه اصلی این دستگاه در زمانی که باز است به بزرگی میت اکس نیست و زمانیکه تا می‌شود به گوشی بسیار کوچکی تبدیل خواهد شد. در نمایشگر کوچکتر امکان انجام عملیاتی مانند گوش دادن به موسیقی، تغییر آهنگ، هکس سلفی گرفتن و دیدن توتیفیکشن‌ها وجود دارد. البته از آنجاییکه در این حالت نمایشگر گوشی خم شده است، دوربین اصلی مانند دوربین سلفی گوشی عمل خواهد کرد.

آنچه که این دستگاه را از گوشی ریزر موتورولا متمایز کرده است، مکانیزم تاشو آن است که به لولای دستگاه فضایی برای تکان خوردن می‌دهد و اجازه می‌دهد نمایشگر از چند نقطه امکان تاشدن به سمت بیرون و حتی داخل را داشته باشد. این طرح مفهومی مطمئناً جدید و هیجان انگیز خواهد بود و چشم‌انداز صنعت تولید گوشی‌های تاشو را تغییر خواهد داد. گوشی‌های هوشمند با نمایشگرهای تاشو راهی به‌سوی دنیای آینده هستندو شرکت‌های تولیدکننده گوشی، یکی پس از دیگری به تولید این دستگاه‌ها مشغول شده‌اند. با این حال، راه پیش رو به نظر دشوار می‌آید، چرا که Mate X هوآوی و گلکسی فولد سامسونگ با تأخیر زیادی روبه‌رو بوده‌اند و  هنوز راه خود را به بازار باز نکرده‌اند.




منبع : سخت افزار 
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار