کد خبر: ۲۵۷۶۱
تاریخ انتشار: ۱۴:۲۱ - ۳۱ مرداد ۱۳۹۸ - 2019 August 22
مشخصات کامل گوشی هوشمند اوپو رینو ۲ به‌علاوه‌ی تیزر رسمی دستگاه پیش از موعد رونمایی در تاریخ ۶ شهریورماه به‌اشتراک گذاشته شد.

به گزارش آی تابناک : اواسط اسفندماه ۱۳۹۷، اوپو به‌صورت رسمی تأیید کرد که قصد دارد برند رینو، سری جدید گوشی‌های هوشمند خود را معرفی کند. حدود یک ماه بعد و در فروردین‌ماه ۱۳۹۸، اوپو رینو و اوپو رینو 10x زوم با دوربین سلفی کشویی به‌شکل باله‌ی کوسه رونمایی شدند. خیلی زود نسخه‌ی 5G اوپو رینو نیز در ماه مه به بازار عرضه شد. 

اکنون با گذشت نزدیک به چهارماه، تولیدکننده‌ی چینی گوشی‌های هوشمند تیزر رسمی اوپو رینو ۲ را به اشتراک گذاشته و پیش از فرارسیدن موعد رونمایی رسمی، مشخصات این گوشی هوشمند به‌صورت کامل و البته غیررسمی در دسترس کاربران قرار گرفته است.  

اوپو رینو 2

پیش‌تر گفته شده بود که احتمالا رویداد رونمایی اوپو در تاریخ ۲۸ اوت برابر با ۶ شهریورماه در هند برگزار می‌شود و برخی مشخصات اوپو رینو ۲ نیز به‌اشتراک گذاشته شده بود. اما اکنون مشخصات کامل پرچم‌دار بعدی اوپو به‌همراه تیزر تبلیغاتی آن منتشر شده است. پیش‌تر نیز تبلیغات مختلفی در مورد گوشی هوشمند جدید اوپو با تمرکز روی دوربین دستگاه منتشر شده بود. سه تیزر جدید روی Ultra Dark Mode، Ultra Steady Video و قابلیت‌های تصویربرداری با بزرگنمایی ۲۰ برابر تأکید دارند. 

اوپو نیز همانند بسیاری از تولیدکنندگان گوشی‌های هوشمند سعی دارد تا دستگاه‌های خود را مجهز به فناوری‌های مبتنی بر یادگیری ماشین و دوربین چندگانه برای ارتقا کیفیت تصویربرداری در نور کم و تصویربرداری بدون لرزش به بازار عرضه کند.

اوپو رینو 2

البته به‌نظر نمی‌رسد اوپو برای بزرگنمایی ۲۰ برابری از لنز پریسکوپی که اوپو رینو ۱۰ ایکس زوم از آن بهره می‌برد، استفاده کرده باشد (در واقع از بزرگنمایی ۵ برابری اپتیکال و بزرگنمایی ۶۰ برابر دیجیتالی بهره می‌برد). اوپو رینو ۲ از بزرگنمایی دو برابری اپتیکال بهره می‌برد که اجازه‌ی بزرگنمایی ۵ برابری هیبریدی را فراهم می‌کند و سپس به‌صورت دیجیتالی همه‌چیز را کنترل می‌کند. طراحی اوپو رینو ۲ از نسخه‌ی قبلی دستگاه وام گرفته است و از دوربین پاپ‌آپ بال کوسه‌ای شکل بهره می‌برد. دستگاه جدید با نمایشگر ۶.۵ اینچی AMOLED با رزولوشن ۲۴۰۰ در ۱۰۸۰ پیکسل، بریدگی بالای نمایشگر و بدون حاشیه‌ معرفی خواهد شد. 

اوپو رینو ۲ دارای باتری ۳۹۱۵ میلی‌آمپرساعتی، ظرفیت حافظه‌ی رم ۸ گیگابایتی و ظرفیت حافظه‌ی داخلی ۱۲۸ گیگابایتی و ۲۵۶ گیگابایتی است که قابلیت افزایش از طریق microSD را دارد. تراشه‌ی دستگاه که نام آن هنوز اعلام نشده، ۸ هسته‌ای با فرکانس ۲.۲ گیگاهرتزی است. البته براساس شایعه‌های قبلی، احتمالا اوپو رینو ۲ از تراشه‌ی اسنپدراگون ۷۳۰ کوالکام بهره خواهد برد. 

انتظار می‌رود اوپو رینو ۲ با دوربین چهارگانه‌ی ۴۸ مگاپیکسل، ۱۳ مگاپیکسل، ۸ مگاپیکسل و درنهایت دوربین ۲ مگاپیکسل به بازار عرضه شود. ظاهرا دوربین ۲ مگاپیکسلی، حسگر تشخیص عمق است. در حال حاضر هنوز مشخص نیست که دستگاه جدید اوپو در چه بازارهایی به‌جز بازار هند عرضه خواهد شد. تاریخ عرضه‌ی دستگاه ۲۸ اوت برابر با ۶ شهریورماه اعلام شده است.

به‌نظر می‌رسد باتوجه به اخبار قبلی، طی ماه‌های آتی اپو رینو ۲ در بازارهای آسیا، انگلستان و استرالیا در دسترس کاربران قرار گیرد.




منبع : فون آرنا ، تکرادار 
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار