کد خبر: ۲۵۷۲۷
تاریخ انتشار: ۱۱:۱۶ - ۳۰ مرداد ۱۳۹۸ - 2019 August 21
ساعت هوشمند جدید جان‌سخت کاسیو، عضو از خانواده Pro Trek این کمپانی است. این ساعت که WSD-F21HR نام دارد دارای سیستم عامل Wear OS گوگل است و از برخی از ویژگی‌های گجت‌های پوشیدنی این روزها مانند سنسور ضربان قلب پشتیبانی می‌کند.

به گزارش آی تابناک : Pro Trek WSD-F21HR برخلاف بسیاری دیگر از ساعت‌های هوشمند دارای نمایشگر دو لایه 1.32 اینچی است که شامل یک LCD رنگی بزرگ و یک LCD مونوکروم است. کاربران می‌توانند با سوئیچ کردن بین این دو نمایشگر در هر لحظه از روز میزان مصرف باتری ساعت خود را مدیریت کنند. LCD تک‌رنگ هم زمان و هم دیگر عناصر اندازه‌گیری را نمایش می‌دهد. این نمایشگر مصرف باتری بسیار کمی دارد و خواندن از روی آن حتی در محیط بیرون مانند زیر نور مستقیم آفتاب نیز آسان است. در طرف مقابل LCD رنگی این ساعت جزئیات اطلاعات را مانند نقشه‌ها، سنسورها و اعلانات را در رنگ‌های متفاوت و با کیفیت بالاتر نشان می‌دهد.

ساعت هوشمند پرو ترک WSD-F21HR کاسیو دارای GPS داخلی و سنسور اپتیکال پیشرفته‌‎ای است که می‌تواند ضربان قلب کاربران را با چشمک زدن چراغ LED بر روی مچ آنها اندازه‌گیری کند. تمام اطلاعاتی که از سنسور ضربان قلب دریافت می‌شود بر روی صفحه به‌خصوص ساعت نمایش داده می‌شود و تنها از روی ساعت در دسترس خواهد بود.ساعت هوشمند Pro Trek WSD-F21HR کاسیو

از آنجاییکه که ساعت هوشمند دارای سیستم عامل Wear OS است به طیف گسترده‌ای از برنامه‌ها و سرویس‌های گوگل دسترسی خواهد داشت. به عنوان مثال شما می‌توانید به تاریخچه گوگل کلندر خود دسترسی داشته باشید و یا اطلاعات مربوط مسیرهای ردیابی شده توسط GPS را در گوگل درایو ذخیره کنید.

قیمت ساعت هوشمند Pro Trek WSD-F21HR کاسیو

کاسیو اعلام کرده است که ساعت هوشمند جدید خود را به‌زودی در ایالات متحده با قیمتی در حدود 500 دلار به فروش خواهد رساند. این ساعت هوشمند در رنگ‌های مشکی و سیاه به بازار عرضه خواهد شد.


منبع : سخت افزار 
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار