کد خبر: ۲۵۷۱۵
تاریخ انتشار: ۰۸:۵۰ - ۳۰ مرداد ۱۳۹۸ - 2019 August 21
مدیرعامل وان‌پلاس با انتشار پستی از معرفی تلویزیون این شرکت در ماه سپتامبر 2019 خبر داد. این زمان به مراتب زودتر از چیزی است که طی شایعات به آن به اشاره شده بود.

به گزارش آی تابناک :Pete Lau، مدیرعامل وان‌پلاس همچنین از آغاز عرضه این تلویزیون در هند، به محض اتمام معرفی آن و تلاش برای عرضه آن در اروپا، آمریکای شمالی و چین خبر داده است. این بدان معناست که حتی امکان عرضه نشدن این تلویزیون‌ به بازارهای غربی وجود دارد. از قیمت این محصول هنوز اطلاعاتی در دسترس نیست.

البته با توجه به استراتژی وان‌پلاس در بازار گوشی‌های هوشمند می‌توان انتظار محصولی رده‌بالا با قیمتی در حدود 20 الی 30 درصد کمتر از رقبای همرده را داشت. بنابراین نمی‌توان انتظار تلویزیون چندان گران قیمتی را از سوی وان‌پلاس داشت.

دقیقاً منتظر چه محصولی هستیم؟
علی‌رغم اینکه Lau در پست خود، اطلاعات چندانی را از این دستگاه منتشر نکرد؛ بر اساس اطلاعات قبلی منتشر شده می‌دانیم تلویزیون وان‌پلاس در ابعاد 43، 55، 65 و 75 اینچ تولید خواهد شد. مدل ارزان قیمت 43 تنها مختص بازار هند و مدل بزرگ و گران‌قیمت 75 اینچی، مختص بازار چین خواهد بود. با توجه به تاریخ اعلام شده برای معرفی و عرضه، می‌توان گفت ماه سپتامبر زمان معرفی مدل 43 اینچی تلویزیون خواهد بود.

در اطلاعات به رسیده در وبسایت Blutooth SIG از این تلویزیون با عنوان "تلویزیون اندرویدی منحصر به فرد" یاد شده و تایید شده این دستگاه مجهز به Blutooth نسخه 5.0 خواهد بود.

ePWB5DdNwfs5TmmBuPxiHN-650-80.jpg

(تلویزیون‌های سونی از اندروید به عنوان سیستم‌عامل خود استفاده می‌کنند)

تلویزیون اندرویدی در نوع خود چیز جدیدی نیست چراکه پیش از شاهد عرضه آن توسط کمپانی‌هایی نظیر سونی و فیلیپس بوده‌ایم. اینکه چه چیزی تلویزیون‌ وان‌پلاس را از رقبا متمایز خواهد کرد هنوز مشخص نیست. برخی بر این باورند که ریموت کنترل و نحوه تعامل با دستگاه آن را به محصولی منحصر به فرد تبدیل کرده و برخی دیگر امکانات متفاوت در بخش اتصالات را عامل متمایز کننده این دستگاه می‌دانند.

خوشبختانه نیازی نیست مدت زمان زیادی را برای سر درآوردن از این موارد منتظر بمانیم و به زودی شاهد معرفی رسمی تلویزیون وان‌پلاس خواهیم بود.




منبع : شهر سخت افزار 

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار