کد خبر: ۲۵۷۰۷
تاریخ انتشار: ۱۳:۱۱ - ۲۸ مرداد ۱۳۹۸ - 2019 August 19
مایکروسافت در حال طراحی مجدد آیکون‌های برنامه‌ها برای تعدادی از برند‌های خود است. این آیکونوگرافی جدید در نوامبر سال گذشته اعلام شد و به تدریج آیکون‌های برنامه‌های Office را هم در وب و هم در ویندوز به روز می‌کند. در سمت راست تصویر شما آیکون جدید را مشاهده می‌کنید.
به گزارش آی تابناک : حال این شرکت همچنین آیکون‌های برنامه Skype را در سیستم عامل‌های موبایل به روز می‌کند. در اوایل هفته جاری، برنامه iOS با طراحی جدید – که نمایش دهنده عناصر سیستم Fluent Design شرکت است – به روز شد – و اکنون، برنامه اندرویدی دریافت همان خواص را آغاز کرده است. جالب اینجاست که اگرچه به نظر می‌رسد برخی از مناطق فقط قادر به دیدن نماد قدیمی در لیست فروشگاه Play هستند، اگر پیش بروید و برنامه را بارگیری کنید، باید نماد جدید را در صفحه اصلی خود داشته باشید. به نظر می‌رسد مایکروسافت باید لیست‌های فروشگاه خود را به درستی به روز کند.

از نظر زیبایی شناسی، طراحی جدید نسبت به طرح قبلی کمتر مسطح است و همچنین دارای برخی سایه‌ها است. و رنگ ها برعکس شده اند، ‘S’ به رنگ سفید در آمده و پس زمینه آبی دارد. این در حالی است که در گذشته ‘S’ رنگ آبی داشته و پس زمینه سفید بوده است.



منبع : NEOWIN 
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار