کد خبر: ۲۵۶۸۲
تاریخ انتشار: ۱۲:۲۴ - ۲۷ مرداد ۱۳۹۸ - 2019 August 18
یکی از مهمترین اعلامیه‌های موجود در Ignite 2018، رونمایی مایکروسافت ازWindows Virtual Desktop (WVD) (دسکتاپ مجازی ویندوز) بود که به شما امکان می‌داد ویندوز 7 و ویندوز 10 و همچنین برنامه‌های Office را در یک ماشین مجازی در کلود اجرا کنید.

به گزارش آی تابناک : یکی از مهمترین اعلامیه‌های موجود در Ignite 2018، رونمایی مایکروسافت ازWindows Virtual Desktop (WVD) (دسکتاپ مجازی ویندوز) بود که به شما امکان می‌داد ویندوز 7 و ویندوز 10 و همچنین برنامه‌های Office را در یک ماشین مجازی در کلود اجرا کنید.

#WVD کامل شده است و در مورد GA به مرحله‌نهایی می‌رویم. VM (ماشین مجازی) های خود را استارت بزنید و تست سناریوهای خود را شروع کنید. مشکلات دارید؟ به جامعه ما مراجعه کنید: https://t.co/2amQHtQqwI#WVD#Azure#Microsoft

– اسکات منچستر (@ RDS4U) 13 آگوست 2019

اکنون ، طبق گفته اسکات منچستر، مدیر گروه شرکت WVD و RDS، این سرویس بالاخره از ماه مارس در پیش‌نمایش عمومی قرار گرفته است. این بدان معنا است که این شرکت بزودی WVD را به طور کلی در دسترس قرار می‌دهد.

در حالی که منچستر زمان رسمی برای پرده برداری ارائه نداد، مری جو فولی از ZDNet گزارش داد که منابع وی پیشنهاد می‌کند یک بازه زمانی پرده برداری در ماه سپتامبر ارائه شود. این امر به خوبی با پنجره یکساله مایکروسافت که اولین بار در ماه سپتامبر سال گذشته سرویس ارائه شد، هماهنگ است.

براساس اطلاعات قبلی ارائه شده توسط مایکروسافت، این یک راه حل بی‌نظیر برای سازمان‌هایی خواهد بود که به دنبال استفاده از ویندوز 7 فراتر از مهلت پایان عمر آن در ژانویه سال 2020 هستند، زیرا مایکروسافت به روز رسانی‌های امنیتی رایگان برای دستگاه‌های ویندوز 7 که در WVD کار می‌کنند را تا ژانویه 2023 ارائه می‌دهد. برای استفاده از خدمات، شما باید اشتراک Azure داشته باشید، گرچه قیمت خود WVD هنوز مشخص نیست.




منبع : NEOWIN 
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار