کد خبر: ۲۵۶۸۱
تاریخ انتشار: ۱۲:۲۳ - ۲۷ مرداد ۱۳۹۸ - 2019 August 18
به تازگی Logitech صفحه کلید بی سیم خود با عنوان Logitech MK470 و ماوس Combo را معرفی کرده است. این کیبورد فوق العاده نازک و کوچک بوده و از یک ماوس مدرن و راحت بهره می برد.

به گزارش آی تابناک : تایپ کردن، کلیک کردن و پیمایش این محصول بسیار دقیق اما بی صدا است و تجربه کاری لذت بخش را برای شما و اطرافیان فراهم می کند. در ادامه به معرفی این محصول و جزییات بیشتر آن خواهیم پرداخت.

معرفی کیبورد بی سیم MK470

طراحی جدید و نوین، کیبورد MK470 و ماوس  Combo میز کار شما را زیبا و جذاب خواهد کرد و محیطی منحصر به فرد را برایتان به ارمغان می آورد. کیبورد MK470 تمام کلیدهای مورد نیاز شما، از جمله پد شماره ها را در یک طرح جمع و جور دارد، بنابراین با یک محصول کارآمد و راحت روبرو هستید. کلیدهای باریک به همراه سوئیچ هایی بی صدا، یک تجربه تایپ کردن آرام و لمس راحت را مانند لپ تاپ در اختیارتان قرار خواهد داد. از سوی دیگر باید اشاره کنیم که کلیک های ماوس نیز تجربه کاری فوق العاده آرام و بی صدا را ارائه می دهد.

کیبورد بی سیم MK470

 کیبورد MK470 و ماوس Combo با یک گیرنده USB بی سیم 2.4 گیگاهرتز قادر به اتصال بی سیم خواهند بود. این کیبورد و ماوس همچنین از قابلیت خودکار Sleep بهره می برند در صورت استفاده نشدن در مدت زمانی مشخص، به طور خودکار برای صرفه جویی در مصرف انرژی خاموش خواهند شد. در نتیجه عمر باتری آن ها بیشتر شده و مدت زمان بیشتری قابل استفاده خواهند بود. شامل یک ویژگی خودکار خواب است که در صورت استفاده نکردن ، ماوس و صفحه کلید را در حالت صرفه جویی در باتری قرار می دهد ، بنابراین می توانید مدت زمان تغییر باتری را افزایش دهید. کیبورد بی سیم Logitech MK470 و ماوس بی سیم آن با قیمت 44.99 پوند در دسترس هستند.




منبع : سخت افزار 
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار